Hakutulokset

1. Nelliskukko

Jos saisit 10000e, miten tuhlaisit ne päivässä?

Uusisin vaatekaappini ja varaisin kuukauden matkan kaukomaille.
  2. Nelliskukko

koti psykologit hoi!

Mene ja tiedä, mutta tuossa iässä on vielä niin kypsymätön henkisesti, että tuskin olet tuollaisesta seksistä osannut silloin"nauttia". Ehkä ollut kiehtovaa, vaarallista ja kiellettyä ja tunnetila jossain määrin jäänyt päälle eli mikään ei enää tunnu "miltään".... Liian nuorena aloitettu...
  3. Nelliskukko

Vähänkö noloa! Mulla on kauhee nuha ja kun aivastin miesystävän edessä, mulla levis noin sentin paksuiset

:x No, jos se oikeesti susta välittää, niin tuskin suhde tuohon loppuu.... :xmas:
  4. Nelliskukko

Ikäsi ja seksikumppanien määrä?

34v ja paljon :/
  5. Nelliskukko

Heinähattu ja Viltiitossu, mitä mieltä?

Meillä ainakin tykätään siitä. Tytöt nyt 4v ja 9v. Onhan sitä katsottukin jokunen kerta varmaan viimeisen puolentoista vuoden aikana... :) Meillä ei ainakaan ole tytöt saaneet mitään "vaikutteita"...
  6. Nelliskukko

Rammsteinin uusi musiikkivideo on aika XxX (linkki K-18)

Kiitos ap.lle. Nyt näki tuonkin "taiteellisen pläjäyksen" rekkautumatta youtubeen... Hmm.... Aika raju musiikkivideoksi.... Seksi kyllä kelpaa allekirjoittaneellekin, mutta alkaa pikkuisen pyyhkiin yli nämä nykyiset "musavideot" Mikään ei näytä olevan enää rajana siinäkään maailmassa ja...
  7. Nelliskukko

huomenna miehen kanssa leffaan.. :)

Ma lähdetään miehen kanssa kaksistaan viikoksi etelän lämpöön B) Odotan aika paljon tulevalta reissulta, kun ollut aika vaikeaa taivalta viimeiset puoli vuotta..... :/
  8. Nelliskukko

Jos ois 24 000 erkkiä autorahaa niin minkä kärryn ostaisit?

Ap.n toivomusta kunnioittamatta, vastaan Audi tietysti.... Siitä haaveilen edelleen ja sen hankinkin, kun sopiva löytyy...
  9. Nelliskukko

Minkälainen on "rönttäasusi"

Farkut ja toppi + fleece linjaa aina kotosalla. Verkkareita en enää edes omista nykyään....
  10. Nelliskukko

koska rakastelit viimeksi?

Tähän peesi!!!
  11. Nelliskukko

Järkyttävä eläin kylppärissä

:x :laugh:
  12. Nelliskukko

Mä katon nyt ekaa kertaa tota B.B:ia ja

Satunnaisesti seuraillut melkein joka kaudella, paremman tekemisen puuttessa. Ja, juu. En todellakaan lähtis ainakaan itse nolaamaan itseäni tuollaiseen. Nytkin näyttää asukkaat olevan suurin osa nuoria sinkkuja eli tuotanto on halunnut taloon säpinää ja seksiä. Tylsää!!!!
  13. Nelliskukko

yleisön pyynnöstä kuvapinoa

Profiilissa
  14. Nelliskukko

No ketäs vielä hereillä?

Mikäs työmaa se sellainen jossa voi plussailla kesken vuoron??+
  15. Nelliskukko

No ketäs vielä hereillä?

:wave: Oletettavasti vielä hereillä muutaman kymmenen paukun jälkeen :whistle: :D :laugh:
  16. Nelliskukko

Rumat ihmiset

dodiin, kiva =) mutta se sun kuvas....???
  17. Nelliskukko

Rumat ihmiset

Laitapa kuvas profiiliin, niin katsotaan kumpi rumempi :)
  18. Nelliskukko

Rumat ihmiset

Rumuus ja kauneus käsitteinä ovat yhtä hepreaa kuin onnellisuus...Yksilöllistä. Mun mielestä jokaisessa ihmisessä on jotain kaunista... toisella sen tekee silmät, toisella pelkkä hymy ja joillakin pelkkä kokonaisuus. Mutta joillakin sen kauneuden tekee luonne.... Allekirjoittanutkin...
  19. Nelliskukko

oho, oonpa ollu kauan täällä, eilisestä lähtien :)

Mä säikähdin just samaa :D tekee kossupaukut tehtävänsä.....
  20. Nelliskukko

mikä olisi sitten "hyvä" päivitys facebookiin?

:D :laugh: :laugh: Herranjestas, kuolen nauruun täällä ja herätän muut....

Yhteistyössä