Carlos74
Näin juuri!!Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:Ja nightwish on niin paskaa musaa että ihan sama mitä ne tekee
Näin juuri!!Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:Ja nightwish on niin paskaa musaa että ihan sama mitä ne tekee
siis nimeä tarkoitin..Alkuperäinen kirjoittaja wt:Mikä ton uuden biisin mimi on
Jaa, mun mielestä biisi on aika tasapaksu ja video taas aika pirteäAlkuperäinen kirjoittaja yöks:video ihan karsee mut muuten hyvä kappale
Sama täällä...Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Mua ei nauratta vaan oksetta toi video,en tie miksi
Onks se teille esileikki??Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:Mä oon nyt kans Carlosin kanssa samaa mieltä. Mainstream radio jumputus piisi ja video ihan mielenkiintonen... Pitää miehen kanssa taaas illalla se kattoa
Sama täällä. Yllätyin vaan niin paljon siitä, että täällä on m,uitakin pariskuntia joille riittää pelkästään toi videoAlkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:Juu-u, alkulämmittely Mä en paljoa tarvii... :xmas:
Joo, en mäkään kyl ymmärtänyt et mis kohtaa piti nauraa...Alkuperäinen kirjoittaja a:Sama täällä...Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Mua ei nauratta vaan oksetta toi video,en tie miksi