Mä katon nyt ekaa kertaa tota B.B:ia ja

• Viestiketjun aloittaja eitajuuideaa
  • Ensimmäinen viesti
eitajuuideaa
en todellakaan ymmärrä sen ideaa..:eek:

Mä tunnen suunnatonta myötähäpeää kaikkien niiden puolesta.

Enkä aio kattoo sitä enää, eipä turhempaa ohjelmaa voi olla.

Satunnaisesti seuraillut melkein joka kaudella, paremman tekemisen puuttessa. Ja, juu. En todellakaan lähtis ainakaan itse nolaamaan itseäni tuollaiseen.

Nytkin näyttää asukkaat olevan suurin osa nuoria sinkkuja eli tuotanto on halunnut taloon säpinää ja seksiä. Tylsää!!!!

manna
Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:
Mä olen aikasemmin ollu ihan BB-fani mutta nyt tökkii. Mua vaan ahdistaa jotenkin toi sekoilu ja sit noiden kahden akan seläntakana rätkytys.
Beesailen sua. ukko kattoo ja mua rasittaa jo pelkkä älämölön kuuntelu.

heh
Ihan ku mun näppiksestä =) Katoin kans nyt ekan kerran,enkä edelleenkään ymmärrä miten joku tuota jaksaa seurata joka päivä... Jos ois talossa joku tuttu,niin en kyllä kehtais tunnustaa!

Eedliis
Mä oon kans tosifani, mut jotenkin nyt on alkanu mullakin menee yli ku kolmatta iltaa katto kännisekoiluja... Ootan et väkee lähtis tippuu ja jotain muutakin saisivat aikaan ku kiljua ja kirkua toistensa päälle... Ehkä se tästä, onneks ei oo 24/7...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Tuliskin säpinää ja seksiä, mutta kun ei...Sitä odotellessa :D
No just äskenhän siellä kaks harrasti seksiä.
Peitto heilui ja jalkaa näytettiin...boring...
No netti on täynnä pokesivuja, mee sinne, jos haluut nähdä naintia ihan ilman peittoja.
Eihän se siitä ole kiinni, olis kiva nähdä aitoa ja kiihkeää seksiä. Sellaista että siellä joku pari oikeasti ihastuis eikä malttais pitää käsiään toisista erossa. Joku teeskennelty jynkkysuoritus, nöy tänks :whistle:

Yhteistyössä