HÖH. |OAlkuperäinen kirjoittaja Boogy:Mä meen ihan nyt just tuutumaan....
pitäs huomenna jaksaa sambata....treenikausi alkaa....Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:HÖH. |OAlkuperäinen kirjoittaja Boogy:Mä meen ihan nyt just tuutumaan....
kehu siinä paukuillas kun muut raataa töissäAlkuperäinen kirjoittaja Nelliskukko::wave: Oletettavasti vielä hereillä muutaman kymmenen paukun jälkeen
Peesi!!Alkuperäinen kirjoittaja päätön:kehu siinä paukuillas kun muut raataa töissäAlkuperäinen kirjoittaja Nelliskukko::wave: Oletettavasti vielä hereillä muutaman kymmenen paukun jälkeen
Mikäs työmaa se sellainen jossa voi plussailla kesken vuoron??+Alkuperäinen kirjoittaja päätön:kehu siinä paukuillas kun muut raataa töissäAlkuperäinen kirjoittaja Nelliskukko::wave: Oletettavasti vielä hereillä muutaman kymmenen paukun jälkeen
Kyl ainaki mun töissä voi :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Nelliskukko:Mikäs työmaa se sellainen jossa voi plussailla kesken vuoron??+Alkuperäinen kirjoittaja päätön:kehu siinä paukuillas kun muut raataa töissäAlkuperäinen kirjoittaja Nelliskukko::wave: Oletettavasti vielä hereillä muutaman kymmenen paukun jälkeen
En tiiä... Muitten kiusaksi vois näin ekana siirtää kaikki talon kellot 5 tuntia taaksepäin.Alkuperäinen kirjoittaja Lura:Mitäs keksitäisiin kun ei uni tule ja tylsyys iskee
Joo täytyy heti mennä siirtääAlkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:En tiiä... Muitten kiusaksi vois näin ekana siirtää kaikki talon kellot 5 tuntia taaksepäin.Alkuperäinen kirjoittaja Lura:Mitäs keksitäisiin kun ei uni tule ja tylsyys iskee