ihan perusAlkuperäinen kirjoittaja iiris-:siis tää meni taas tähän et kaikki vuorollaan sanoo kuinka on tylsää ja keksitään jotain
Oho, meni näköjään päälle tunti että purin tilkun pois. Virkkasin sen uudelleen ja kiinnitin takaisin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pähkäilen tässä miten korjata tilkku keskeltä virkattua tilkkupeittoa.
Whaaaaaat? Älä huijaaAlkuperäinen kirjoittaja tarkkailija:Sut on nähty muutenkin. Voisit vaihtaa kevyempää päälle, poppaliina.
Meinaakkonää et ois poppatakki päällänsä.Alkuperäinen kirjoittaja tarkkailija:Sut on nähty muutenkin. Voisit vaihtaa kevyempää päälle, poppaliina.
Ei teidän kanssanne! Poppana mulla on päällä ja liina jalkojen välissäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Meinaakkonää et ois poppatakki päällänsä.Alkuperäinen kirjoittaja tarkkailija:Sut on nähty muutenkin. Voisit vaihtaa kevyempää päälle, poppaliina.
mikä sulla muka on?Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Mieki haluan töihin... Piti kyllä käyvä tämän tai ens viikon aikana tekemässä pari vuoroa mut ei oo sen jälkeen soiteltu ko aika nihkeästi suhtauvuin siihen että pitäs jotaki jaksaa tehä :xmas: Mie oon sairaslomalainen jo toista vuotta, ei minua sais häiritä :snotty:
Mut jos sitä ens viikolla hinkkais persuksen töihin ja tekis jonku yövuoron tms...
Noniin, mistäs sä mua tarkkailet, kerro rohkeasti vaan. Tuoli on liian korkealla ja rinnat painaa liikaa, ei vain yksi rintaAlkuperäinen kirjoittaja tarkkailija:Ihan totta, poppaliina. Miksi on hartiat lysyssä. Rinta esiin!
Ikkunasta. Kannattaa hankkia paremmat verhot.Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Noniin, mistäs sä mua tarkkailet, kerro rohkeasti vaan. Tuoli on liian korkealla ja rinnat painaa liikaa, ei vain yksi rinta
Hah, vai ikkunasta. Juu juu.Alkuperäinen kirjoittaja tarkkailija:Ikkunasta. Kannattaa hankkia paremmat verhot.Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Noniin, mistäs sä mua tarkkailet, kerro rohkeasti vaan. Tuoli on liian korkealla ja rinnat painaa liikaa, ei vain yksi rinta
Tuoli on hyvä, asento ei.