Hakutulokset

  1. T

    Hyvää booliohjetta kenelläkään?

    Heippa. Meillä olis tarkoitus pitää pienet juhlat ensi viikonloppuna ja nyt vielä booliohje on hakusessa. Pohjana olis vaalea rommi, bacardi, koska sitä nyt löytyy jo kaapista valmiina. Mutta mitä muuta sitten sihen booliastiaan kaatais bacardin seuraksi? Onko kenelläkään ehdotuksia?
  2. T

    Turkukulaiset tai muuten Hansassa käyneet!

    Onko siellä missä on ne kaikki ruokapaikat, siinä Kultatalossa, niin onko siellä lapsille jotain leikkialuetta? Oon siellä itse joskus käynyt pikaisesti jotain mukaan vaan hakemassa, mutta olis tarkoitus lasten kanssa tänään mennä jonnekin ulos syömään päivällä. Tietääkö joku?
  3. T

    Mitä kivaa syötävää laittais?

    Ystävän kanssa olis huomenna tarkoitus saunoa ja sitten istua rauhassa iltaa, mutta pitäs keksiä jotain kivaa purtavaa. Saa olla melko ruokaisakin. Pizza on nyt mielessä pyörinyt, mutta tuntuu, että sitä on aina. Olisko jollain jotain kivaa ideaa?
  4. T

    Suositelkaa leffaa!

    Heippa. Olis suunnitelmissa vuokrata leffa, mutta ei oikein keksitä mitään. Ihan vaan miehen kanssa olis tarkoitus katsoa, joten ei tarvitse miettiä soveltuuko lapsille. Mitäs teillä on viime aikoina katsottu?
  5. T

    Lastensatu.fi, onko joku tilannut?

    Heippa!!! Ajattelin tilata parille kummilapselle joululahjaksi tuollaiset kirjat tuolta Kirja lapselle & Lahja lapselle | Lastensatu.fi . Kysyisinkin onko joku tilannut? Tai onko joku teillä tuollainen lapsen omalla nimellä oleva kirja? Onko ollut mieleinen ja onko tarina ollut kiva?
  6. T

    Digikuvat valokuviksi (Turun seutu)

    Heippa! Osaatteko sanoa, mistä liikkeestä Turussa (tai Turun lähellä) saisi nopeasti muistitikulla olevat kuvat oikeiksi valokuviksi? Nyt ei ehtis odottaa postissa tulevia kuvia.
  7. T

    Miten otetaan kuvaruutu kuva?

    Onko joku vielä hereillä, joka osais selittää mulle miten otan jostain nettisivusta sen ruudun kuvasta kopion? Mies nukkuu jo ja tarttis lähettää vielä pari sähköpsotia, jossa noita kuvia olis.
  8. T

    Mitä tarkoittaa HV? Huutonetistä.

    En ole koskaan mitään huuto.netistä ostanut enkä paljoa edes katsellut. Nyt olisi tarkoitus ostaa sohva/tuoli esikoisen huoneeseen. Mutta siis monessa ilmoituksessa on perässä ei hv. Mitä se tarkoittaa? Auttakaa, ku en osaa itse ajatella.
  9. T

    Savustuslaatikko/pönttö

    Onkos jollain savustuslaatikkoa/pönttöä? Millainen ja mistä hankittu. Pitäs ostaa isälle synttärilahjaksi ja nyt oon alkanut miettiä, että millainen olis hyvä.
  10. T

    Mitä ruuaksi?

    Tänään oli lounaaksi makkarakeittoa ja päivälliseksi teen lämpimiä voileipiä ja salaattia. Mutta mitä huomenna? Pää lyö ihan tyhjää. Mitä teillä ollut/on tänään ruuaksi? Mitä huomenna?
  11. T

    Mietinnässä Au pair

    Lapset syntyneet 09/01 (tyttö), 04/07 (poika), 05/08 (poika) ja 04/12 (tyttö). Kotona olen omasta mielestäni ollut kauan. Vaikka olenhan minä töissäkin ollut. Toisen pojan jälkeen menin töihin, kun hän oli 2 vuotta. Olin töissä siis noin 1,5 vuotta tehden 78% työviikkoa. Ja nyt alkaa tekemään...
  12. T

    Mikä bändi???

    Mikä se brittiläinen bändi, joskus tuolta 90-luvun ja 2000-luvun taitteesta, jolla on biisi Trash. Totataalinen oikosulku nyt iski ja pitäis löytää tuo biisi yhteen polttari juttuun.
  13. T

    Glögipaikka Turussa??

    Hei. Olis tarkoitus huomenna mennä porukalla johonkin glögille ja ihan vaan juttelemaan. Kuka tietäis jotain paikkaa Mikaelin kirkon läheltä ja siis Turussa? Olisko siellä jotain muuta kuin jotain kämästä pubia. Itse ei siellä päin niin tule liikuttua. Osaisko joku auttaa? Kiitos jo...
  14. T

    Kaaduin ja löin rintani, liittyy imetykseen

    S****na! Kaaduin tuossa kodinhoitohuoneessa johonkin leluun kompastuessani ja löin polveni lattiaan ja rintani pyykkikoriin. Varsinkin nyt tuohon vasempaan rintaan särkee. Lapsi vielä täysimetyksellä ja olin juuri imettänyt, että rinta oli tyhjä. Mutta nyt tuo rinta tosi kipeä. Kysyisin...
  15. T

    Mitäs ootte tänään tehneet/tuutte tekemään?

    Meillä herätty aamulla ajoissa. Miehen veli miehensä kanssa meillä kylässä ja lähtivät aamusta poikien (4- ja 5-vuotiaat) puistoon ja muutenkin ulkoilemaan. Ihana auringon paiste ollut tänään ja jatkuu vaan. Mä lähdin vauvan kanssa kaupoille. Hain esikoisen (11-v tyttö) huoneeseen uuden maton...
  16. T

    Mitä teillä tehdään sadepäivinä?

    Kurjaa, kun sataa vettä. Puolet perheestä ollut alkuviikon kuumeessa (minä mukaan lukien) ja nyt, kun eilen kuumeeton päivä, niin olin aatellut pojat viedä kerhoon tänään. No vanhempi pojista herätti yöllä korvakipuun viitaten. Lääkärissä nyt tietenkin aamupäivällä käytiin ja toisessa korvassa...
  17. T

    Ei voi olla totta -- Big Brother

    Siis toi Janika vai mikä se on. Puhuttiin lihakuutioista ja hänen ne oli tarkoitus paistaa. Hällä sitten kädessä lihaliemikuutioita ja ne laittamassa paistinpannulle. VOi hyvä elämä, ku voi olla avuttomia noi jotkut nuoret.
  18. T

    Turhuuksien turhuus

    Mutta tänään ihanat ristiäiset kuopukselle. Nimeksi tuli Sofia Iisa Evelyn :heart: Mukavinta oli, että molempien (mun ja mieheni) kaikki sisarukset puolisoineen ja lapsineen pääsivät mukaan. Oli mukavaa. Syömistä ja juomista riitti kaikille sekä kaikki tuli hyvin toimeen toistensa kanssa. Ja...
  19. T

    Kahden viikon ikäinen vauva ja isoveljen synttärit??

    Meille siis syntyi pikkuinen tyttö 28.4 ja isoveli täyttää vuosia 12.5, neljä vuotta. Laskettu aika oli alunperin 10.5 ja mulla aikaisemmat kolme syntyneet kaikki pari päivää la:n jälkeen, joten olin suunnitellut, että mieheni hoitaa synttärit siskoni hyvällä avustuksella. Ja nyt siis kyseessä 8...
  20. T

    Tytölle nimi!!

    Mikä teistä kuulostaa parhaimmalta yhdistelmältä. Sofia Iida Viola Sofia Ellen Viola Sofia Ellen Olivia Sofia Iisa Olivia Sofia Iida Olivia Meillä yhteiset lapset muut ovat Oliver Tuomas Joakim ja Patrick Sean Elias.

Yhteistyössä