Mitäs ootte tänään tehneet/tuutte tekemään?

Meillä herätty aamulla ajoissa. Miehen veli miehensä kanssa meillä kylässä ja lähtivät aamusta poikien (4- ja 5-vuotiaat) puistoon ja muutenkin ulkoilemaan. Ihana auringon paiste ollut tänään ja jatkuu vaan. Mä lähdin vauvan kanssa kaupoille. Hain esikoisen (11-v tyttö) huoneeseen uuden maton, mistä joskus sanoi tykkävänsä. Ihan yllätykseksi. Samalla ostin itse haaveilemani maton yläkerran käytävälle.

Olen siivonnut koko talon: imuroinut, pyyhkinyt lattiat, vienyt matot ulos (ja vaihtanut uudet tilalle), pyyhkinyt pölyt ja pessyt wc:t. Huh Huh. Mutta ihanaa, että sai rauhassa tehdä eikä kiirettä hakemaan poikia puistosta tai kerhosta. Lounaaksi meillä oli eilistä makkarakastiketta ja perunamuussia. Päivälliseksi meillä pyttipannua ja salaattia.

Esikoinenkin tuli kotiin koulusta (ja isältään) vähän aikaan sitten ja yllättyi todella paljon uudesta matosta. Ihanaa, että on iloinen. Ja nyt illalla lähdetään risteilylle. Viedään sedät laivalle, kun he eivät ole koskaan olleet. Vois yrittää, jos pojat vähän rauhoittuis ja vaikka hetkeksi nukahtais.

No, mutta nyt pakkaamaan kamoja kasaan.

Mitäs teidän muiden torstaihin kuuluu? :wave:
 
lucifer
käyttäny nuorimmaisen hammashoitajalla, töissä vaikka mitä, kohta lapset hoidosta ja kotiin ruokaalaittamaan.
mies tulee kunhan kerkiää eli muksujen kanssa ulkoillaan ja pestään pyykkiä
 
Enpä oikeastaan mitään erityisempiä.
Normi-imurointi on tehtynä
Pyykit odottavat koneessa ripustamista
Treenasin vanhempaa koiraa kosketuskeppiin
Fiksasin koirien ulkotarhaan verkon niin, että toiveissa olis, että koirat myös pysyvät tarhan sisäpuolella, ennen kun äkkäävät, että sieltä voi kaivautua pois. :D
Katsoin yhden jakson Twin Peaksia :heart:

Varmaan tein jotain muutakin pientä, en jaksa kaikkea ihan tarkkaan muistella...

Se, mitä vielä pitäisi tehdä, on pöytätasojen järjestely ja pölyjen pyyhkiminen, tiskikoneen täyttö ja käynnistys.

Illalla menen tokotreeneihin nuoremman koiran kera.
 
Jaa, käytiiin äidin kanssa pankissa, kaupassa ja hautaustoimistossa.
Kävelin kaupungille ja kotiin.

Illalla teen jotain ruokaa, lueskelen, katon telkkaria.
Tänään tai huomenna pesen pyykkiä.
Tänään olis kuudelta saunavuoro.
 
Viimeksi muokattu:
Herännyt klo 7, sit pikkuneiti ja mies liikenteeseen, mies vei tytön hoitoon. Aamupalaa ja pojan lähetin kouluun yhdeksäksi, itse tulin töihin kymmeneksi. Kohta lähden salille, äiti hakee tytön ja menee meille lasten kanssa. Illalla ollaan ihan kotosalla, varmaan saunotaan.
 
Käytiin aamusta kävellen muutaman kilometrin päässä kaupassa lasten kanssa. 2v kotiintulo matkalla keräsi taas syyskimpun eli haluamiaan lehtiä maljakkoon. Ollaan tehty perus jokapäiväiset siivoukset; imuroitu, pesty lattiat, pesty wc, pesty pyykkiä, puunattu keittiö ja vielä pitäisi kylpyhyuone ja sauna pestä.
Ollaan leikitty, tehty ruokaa ja kuunneltu fröbelin palikoita tulevan viikonloppuisen konsertin "kunniaksi". Illalla kun mies tulee niin mennään varmaan saunaan ja ollaan vaan.
 
"vierailee"
Oon tehnyt ruokaa,pessyt pyykkiä ja hoitanut lapsiani. Ulkona on kaunis tuulinen ilma ja olenkin tässä yrittänyt koko päivän päästä lasten kanssa ulkoilemaan. Tänään vaan olen poikkeuksellisen kädetön eli en ole onnistunut saamaan lapsia pihalle,koska jokainen on nukkunut ihan eri aikaan päikkärit tänään. Vauva nukkui aamupäivästä pitkään,heräsi siihen aikaan,että keskimmäinen meni päiväunille. Keskimmäinen nukkui myös poikkeuksellisen pitkään ja hiukan ennen kun hän heräsi niin vanhin nukahti. Vanhin siis vielä nukkuu ,joten edelleen könnätään sisällä. Onneksi kello ei tuon enempää ole,niin ehditään vielä mainiosti nauttimaan kauniista ilmasta.
 
Hmmm, kävin aamulla taas töissä, kotiin tultua pesin pari koneellista pyykkiä, järkkäilin ihan vähän vaatehuonetta ja tytön huonetta, nukuin vajaan tunnin päikkärit, tein omenapiirakan, tiskasin ja imuroin vähän.
Nyt tässä virkkaan jonkun aikaa, iltaruoka pitäisi vielä loihtia ja jospa tänään tulis lähdettyä lenkille sää olis kyllä ihana :heart:
 
Saatettu isommat lapset kouluun/koulutaksille ja jätetty kuopus lastenhoitajan hoiviin. Käyty miehen kanssa ultrassa vilkaisemassa tulevaa vauvaa ja sitten loppupäivä vietetty kaupungilla kuopuksen ja "lapsenhoitajan" kera, syöty ja kahviteltu.

Nyt hakemaan isompia kotio, ei tarkempia suunnitelmia illaksi. Leffa varmaan vuokrataan.
 
Poitsun heitin pk:hon. Kävin kaupassa ja apteekissa tuhlaamassa omaisuuden eri vitamiineihin yms. et loppus tää flunssailu tyystin. Selailin työpaikkailmoja ja lähetin pari hakemusta. Yritin lukea yhtä lisensiaatintyötä, muttei oikein energiaa riittänyt muuhun kun kuvien katteluun.

Ny hakemaan poitsua ja sit ainakin nautitaan auringosta. Illalla ei erityisempää ohjelmaa. Syödään, leikitään, katotaan pikkukakkosta. Perusilta siis.
 
Mä oon pessyt tänään kaksi koneellista pyykkiä, siivonnut vessan, tehnyt soseita pakkaseen, opiskellut matikkaa ja kemiaa, käynyt kahvilla helsingissä ystävän kanssa ja nyt pitäisi tehdä historian essee. Plus tietenkin oon ollut hereillä 07 asti ja hoitanut tuota 6kk poikaa..
 
"Sirkkeli"
Kävin vetämässä 1,5 tunnin lenkin koissun kanssa.
Sitten pyöräilin ruokakauppaan.
Sen jälkeen pesin koneellisen pyykkiä, ne kuivumaan ja kävin varaamassa pesutuvan päiväpeitoille.
Sitten lämmitin ruokaa ja syötiin.
Ja lähdin koiran kanssa pariksi tunniksi sieneen. Tullessa laitoin astianpesukoneen sekä toisen koneellisen vaatteita pyörimään.
Kohta varmaan aloitan tekemään sienipiirakkaa.
 
vieny pojan päiväkotiin, ollu koulussa, käyny kaupassa, imuroinu, tiskannu, pessy pyykkiä ja pojalle kohta puurot naamariin jonka jälkeen saa mennä unille. sit rojahdan sohvalle kattoo telkkaria. :D
 
Keittiönoita
Olin päivän töissä. Kotiin palattuani laitoin pyykit koneeseen, tiskit tiskikoneeseen, siivosin kissojen käymälän ja lösähdin nojatuoliin katselemaan digiboxilta ohjelmia. Kohta varmaan imuroin.
 
Noooo
Aamulla esikoinen kouluun, koira lenkille ja remonttihommia. Tein pitsarullia välipalalle. Esikoinen koulusta ja kauppaan. Kuopus harrastuksiin ja sillävälin ruuanlaittoa. Ruuan jälkeen esikoinen harrastuksiin. Väleissä pari koneellista pyykkiä, imurointi ja vessan pesu. Siivosin myös yhden vaatekaapin ja vein uffille vaatetta. Äsken tein tytölle keijusiivet huovasta jotka sitten yhdessä koristeltiin. Joten nyt saa vaan olla ja odottaa iltapuuhia hetken.
 

Yhteistyössä