Kaaduin ja löin rintani, liittyy imetykseen

S****na!
Kaaduin tuossa kodinhoitohuoneessa johonkin leluun kompastuessani ja löin polveni lattiaan ja rintani pyykkikoriin. Varsinkin nyt tuohon vasempaan rintaan särkee. Lapsi vielä täysimetyksellä ja olin juuri imettänyt, että rinta oli tyhjä. Mutta nyt tuo rinta tosi kipeä.

Kysyisin siis voiko sihen tulla jotainn ongelmia? Rintatulehdusta näin? Onko jollain kokemuksia tai arvauksia? Muuttuuko esim maidontuotanto tai -eritys? En nyt kuitenkaan tällaisen kolhun takia haluis lääkäriinkään lähteä.
 
"vieras"
En usko tulevan mitään tuosta. Pari päivää varmasti kipuilee ja kolhun jälkeen toki tuntuu kipua. Imettele ihan normaalisti. Toki voi lypsää hieman ettei esim verta näy. Sitten menet tietysti lääkäriin muutoin ei hätää.
 
Kiitos vastauksista. Kaikki hyvin, ei tullut verta maidon mukana. Rinta vaan pirun kipeä ja varsinkin, kun vauva ottaa kiinni siitä. No ei voi mitään. Näillä mennään.

Se vaan, että miksi oma pää on niin tyhmä tällaisissa tilanteissa. Kun luin nuo vastaukset, niin sitten oma pää totesi, että tottakai se menee näin. Mulla kuitenkin vielä neljäs lapsi. Tosin ensimmäinen, jota näin pitkälle imettänyt ja vielä ei ole korviketta saanut kuin pari kertaa aluksi. En sit tiiä onko se tää äitiysloma vai mikä pehmittänyt pään. Kyllähän mä töissä ollessani pystyn nopeaan ajatteluun ja toimintaan. Vai onko se sitten se, kun omalle kohdalle sattuu, niin ei vaan osaa ajatella järkevästi.

Mutta kiitos vielä avusta. :wave:
 

Yhteistyössä