Hakutulokset

  1. R

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään?

    Täällä taas! En olekaan käynyt täällä kertomassa veritestin tulosta. Oli kemiallinen raskaus valitettavasti. Uutta PASia suunnitellaan kuitenkin jo tähän kiertoon, joten olo ei tunnu niin pahalta.
  2. R

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään?

    Täällä mitä ilmeisemmin kemiallinen raskaus, sillä eilen sain haaleamman viivan testiin ja tänään melkein olemattoman. Samaa merkkiä olen käyttänyt koko ajan, joten ei voi siitäkään johtua. Sitä se oireettomuus sitten teetti. Tekisi mieli jo nyt lopettaa lääkkeet, mutta kai sitä pitää odottaa...
  3. R

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään?

    Täällä testattu tänään haalea plussa pp9. Olin laskenut päivät väärin, joten toissapäivänä sain negan pp7. Eilenkin testasin, mutta luulin saaneeni viivanpaikan. Tänään toisella testillä ihan selvä viiva. :) Aika hurjaa, sillä mitään oireita ei ole. Siisamille oikein paljon onnea plussasta...
  4. R

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään?

    ReNulle pahoittelut negasta! :hug: Onneksi teillä on alkioita pakkasessa, niin pääsette varmasti jo ensi kierrossa uuteen siirtoon.
  5. R

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään?

    Niin ja Krisseli, pääsitkö tänään siirtoon??
  6. R

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään?

    Minäkään en ole ehtinyt piinailemaan, kun tyttö on ollut sairaana aika on mennyt hänen hoitamiseensa. Viime yönä piti käydä päivystyksessäkin. Oireita ei ole yhtään. Viime raskauteen en oikein voi verrata, sillä sain silloin kaksosraskaudesta hyperstimulaation ja jouduin sairaalaan pariksi...
  7. R

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään?

    Haaveelle suuret pahoittelut! :'( Meillä olisi myös tänään siirto, hui. Kaksi alkiota sulatetaan, mutta päädyimme riskien takia yhden alkion siirtoon. Pää ei kestäisi enää rankkaa raskausaikaa ja huolta. Kohta lähdetään matkaan hakemaan palleroa kyytiin! =)
  8. R

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Aurinkoinen, kiitos! :) Meillä on 10 alkiota pakkasessa ja ovat kaikki pakastettu pareittain, joten ainakin kaksi pitää sulattaa. Yksi tosiaan vain siirretään, niin ei tule kaksosraskauden riskiä. Normaalisti yksi ultra ennen lääkkeellistä PASia riittää, mutta minulle tehtiin kolme ultraa, kun...
  9. R

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Minä kun kävin tänään ultrassa, niin hoitaja sanoi, että naislääkäri (Johanna) on lähtenyt pois täältä ja mennyt Tampereelle. Johtuisikohan sitten henkilöstöpulasta nuo sulkuviikot. Pääsiäisenä on ainakin perinteisesti ollut naistenpoli koko viikon kiinni. Me saatiin ainakin 1,5 vuotta sitten...
  10. R

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Miira, voi miten kurjaa, että olette noin kauan jo odottaneet hoitojen alkamista! Uskomattoman hidasta tuntuu olevan, mutta ihanaa, että nyt pian alkaa jo jotakin tapahtumaan. :) Aurinkoinen, onpa mukavaa, että saatte nyt saman lääkärin pidemmäksi aikaa. :) Minua itseäni harmittaa, että...
  11. R

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään?

    Kiitokset kaikille osanotoistanne! :heart: Meillä siis 2. IVF-hoidossa siirrettiin kaksi alkiota ja molemmat kiinnittyivät. Raskaus oli kuitenkin tosi raskas, sillä rv 6 asti vuosin melkein koko ajan verta. Vuoto loppui rv 14, mutta oli ehtinyt tehdä kohtuun jonkun tulehduksen ja pojalta meni...
  12. R

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään?

    Hei! Voisin liittyä mukaan joukkoon, vaikken täällä vielä ole aikaisemmin kirjoitellut. =) Meillä 2. IVF-hoidosta syntyneet kaksoset, joista poika menehtyi parin tunnin iässä. He syntyivät ennenaikaisesti jo rv 23. :'( Nyt tytölle olemme haaveilemassa sisarusta ja PASia kokeillaan jo tässä...
  13. R

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Hei! Onko teillä kenelläkään Jyväskylässä hoidoissa olevilla ollut sellaista tilannetta, että PASissa on sulatettu kaksi alkiota ja molemmat selvinneet, yksi siirretty ja mitäs sitten sille toiselle tapahtuu? Eli pakastavatko uudelleen vai heittävätkö roskiin?? Meillä sellainen tilanne, että...
  14. R

    IVF-hoidossa Clomifen??

    Olen ennen IVF-hoitoja syönyt 10 kiertoa Clomeja ensin 1:llä ja sitten 2:lla tabletilla, eivätkä hoidot tuottaneet tulosta. Näihin sisältyy kolme tuloksetonta inseminaatiotakin. On todella outoa, että tässä 2. IVF:ssä niitä kokeiltaisiin uudelleen. Soitan huomenna lääkärille ja selvitän asian...
  15. R

    IVF-hoidossa Clomifen??

    Minulle tehdaan nyt 2. IVF-hoito ja laakari on kirjoittanut minulle laakkeiksi Clomifenin 100mg kp 5-9 ja sen jalkeen parina paivana Menopurin 150ui. Olen ihmeissani, silla edellisessa hoidossa kaytin Gonal-F pistoksia ja munasoluja kerattiin 15. Onko teilla kellaan ollut tuollainen...

Yhteistyössä