IVF-hoidossa Clomifen??

Minulle tehdaan nyt 2. IVF-hoito ja laakari on kirjoittanut minulle laakkeiksi Clomifenin 100mg kp 5-9 ja sen jalkeen parina paivana Menopurin 150ui. Olen ihmeissani, silla edellisessa hoidossa kaytin Gonal-F pistoksia ja munasoluja kerattiin 15.

Onko teilla kellaan ollut tuollainen yhdistelma kaytossa? En ole kuullut, etta kenellakaan olisi tarkoituksella maaratty Clomifenia IVF-hoidossa.
 
Onko sulla aikasemmin ollu clomifenia käytössä? Joskus kannattaa kyseinalaistaa lääkärin kirjottamat reseptit...mulle on kerran kirjotettu lääke jolla piti ajottaa menkkojen alkua ja kiltisti niitä napsin sitte ku menin lääkäriin ni lääkäri nauro et miks sulle on tätä ees kirjotettu ku eihän sulla luomusti menkat ees pyöri...noh, sillon ei ollu vahinkoa sattunu ku mulla ei siis itekseen munasarjat toimi ni hoito voitiin hyvin alottaa. Seuraavaan hoitoon oltiin kirjotettu taas joku uus lääke joka niitä menkkoja jotenki siirtelis ja soitin etä en halua näitä vaan käytän lääkettä joka mulla on jo vuosia tuonu menkat ajallaan ja sieltä sanottiin et joo tee vaan niin.:D
Voihan toki olla että sinun kohdalle on katottu tuo yhdistelmä hyväksi...mut jos yhtään epävarma olo niin kannattaa ottaa lääkäriin yhteyttä ja pyytää selvittämään miksi tällä kertaa eritavalla ku viimeksi.
 
Olen ennen IVF-hoitoja syönyt 10 kiertoa Clomeja ensin 1:llä ja sitten 2:lla tabletilla, eivätkä hoidot tuottaneet tulosta. Näihin sisältyy kolme tuloksetonta inseminaatiotakin. On todella outoa, että tässä 2. IVF:ssä niitä kokeiltaisiin uudelleen. Soitan huomenna lääkärille ja selvitän asian, jospa on nyt lääkäri sekoittanut inseminaation ja IVF-hoidon?
 

Yhteistyössä