Hakutulokset

  1. M

    Onko asuinkuntasi Joensuu :) ?

    :wave: mie olen joensuusta :)
  2. M

    tietoa kaipaava

    kuinka nopeesti teidän lapset on tottunut päiväkotiin?
  3. M

    lapsi hoitoon 10vrk, erossa vanhemmistaan?

    onnellinen oot :) kaipaisin niin lomaa.. mut lapsi ei viihy kun mun vanhemmilla.. mutta ne ei oikein voi katsoa kun yhdenyön kerrallaan.. muualla lapsi ei voi olla, koska ei ole tottunut, niin rupeaa itkemään perään ja ikävöo liikaa.. en sit halua väkisin muualle laittaakaan
  4. M

    Humalaiset, ilmoittautukaa!

    :wave: tässä jo kolmas menossa
  5. M

    Kahvin tuoksuista lauantai HUOmenTA !!!

    mitähän sitä tänään tekisi. Olisi vapaa päivä pitkästä aikaa, kunhan poika lähtee yökylään. siivousta ainakin riittää..
  6. M

    Kahvin tuoksuista lauantai HUOmenTA !!!

    :wave: aamukahvi <3 outoa suorastaan olla hereillä näin aikaseen lauantaina, ja ihan ilman syytä.. poikakin vetelee vielä hirsiä tuolla.. jospa repisi sen ylös 8aikoihin :heart:
  7. M

    oon ihan pas** kaikessa

    niin lapsuudessa, kuin myös nuoruudessa... nyt tuntuu ettei ees äitiys onnistu multa..vauva ikä oli helppo- oikeestaan tohon 1.5v oli suht helppoa-- nykyisin tuntuu et kaikki kaatuu niskaan, kaikki tulee mun niskaan jne... miks en oo hyvä missään/onnistu missään... ihan masentaa tää, kun on aina...
  8. M

    Kukas tän laulaa?

    music: Song: Pidä musta kii by: Nelli (Movie: Tyttö sinä olet tähti)
  9. M

    Mitä sanoa ystävälle jonka koira kuoli?

    osta sille uus.. heh.. no vitsi vitsi..
  10. M

    Sydäntä raastaa

    jos tää kirjotus ois ollu vuosi sitten täällä, voisi olla kun meidän perheen yöstä.. päälle 2v lapseni huusi yöllä täyttä kurkkua jopa 15min kerralla, joskus kauemmin kunnes rauhottu.. ja noita kohtauksia sattui useampi yössä.. joskus jopa 6kpl..
  11. M

    En ymmärrä nuorisoa..

    oisin kyl pitäny semmoset saarnat vaik ei ois ollu omat lapset kyseessä,,
  12. M

    Elokuvakuvapino ;) osa 1

    unohin lainata ton kuva systeemin :D
  13. M

    Elokuvakuvapino ;) osa 1

    harry potter
  14. M

    Viikko ilman tupakkaa =))

    noo mulla vasta alkaa 24 päivä :D sitten alotan koulun.. ja ajattelin polkea ton 5km. suuntaansa jne.. ja samalla jos lopettas tupakoinnin, kun saa muuta mietittävää päivisin, kun nää koti systeemit..
  15. M

    Viikko ilman tupakkaa =))

    onnea!!! itsellä kohta sama edessä
  16. M

    Jos voisit...

    menisin jo ala-asteelle.... sieltä kaikki kauheus alkoi
  17. M

    pe. ystävä hukassa pino

    013 alueelta ketään??
  18. M

    Työkaveri tarjosi käyttämätöntä sadeasua...

    sadevaatteet haurastuu jos niitä ei käytä.. kumppareitakin pitäs kastella säännöllisin väliajoin.. ei halkeilis niin helposti ja nopeaa
  19. M

    miten jotkut rupsahtaa ja toiset kaunistuu lapsia saatuaan

    luulen että olen rupsahtanut.. olen lihava. kulahtanut.. 24v.. mutta silti minulta aina pyydetään paperit joka paikkaan.. :laugh: kaupassa ja baareissa--
  20. M

    Mielipidekysely! Lestat...

    Tom Cruise on aika inhottava mies muutenkin.. en tykkää. hyi.. joku siinä vaan etoo..

Yhteistyössä