Viikko ilman tupakkaa =))

MtL
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Alkuperäinen kirjoittaja MtL:
onnea!!! itsellä kohta sama edessä
Kiitos ja Onnea lopetukseen sinullekin =)
noo mulla vasta alkaa 24 päivä :D sitten alotan koulun.. ja ajattelin polkea ton 5km. suuntaansa jne.. ja samalla jos lopettas tupakoinnin, kun saa muuta mietittävää päivisin, kun nää koti systeemit..
 
minä
Onnea! Mulla sama edessä kahden viikon kuluttua... Ootko käyttänyt laastareita tms? Mikä oli syy lopettamiseen? Mulla syy on kauhea limainen yskä johon meinaa välillä tukehtua aamuisin :(. Röökiä vetänyt jo 17v ja koskaan ei ole löytynyt tarpeeksi motivaatiota lopettaamaan kokonaan, mutta nyt on vaan pakko!
 
vieras
Hienoa, Onnea!
Itsellä viimeistään maanantaina loppuu, eli nyt on oikeasti elämän viimeinen aski menossa! Valmistautunut olen viikon verran ja iloisin, luottavaisin mielin lopetan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hyvä!:
täällä tulee ylihuomenna vuosi viimeisestä tupakasta!! :) tsemppiä vaan!! :) ootko raskauden vuoksi lopettanut?
No periaatteessa joo. En siis ole vielä raskaana mutta halusin lopettaa ennen kuin aletaan raskautta edes yrittämään. Ja onnea ensimmäisestä savuttomasta vuodesta :flower:
 
Ja kuinka vaikeeta se tupakoinnin lopettaminen oikeesti on! Se tupakka on kuin paras ystävä kun oikeen aattelee.Silti, kun hölkkään kirpeässä aamussa ja haistelen luontoa-on huippu fiilis kun ei tartte puuskuttaa eikä maistu veri suussa! =)
 
hyvä!
Hieno juttu että lopetit ennen raskautta! Ja tsemppiä raskauden yritykseen! :) Mä lopetin vuosi sitten kun sain testiin kaksi viivaa ja nyt tuolla sängyssä nukkuu 4kk ikäinen ihana poika :) kyllä se raskaus vaan oli se kunnon motivaatio jonka tarvitsi :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Onnea! Mulla sama edessä kahden viikon kuluttua... Ootko käyttänyt laastareita tms? Mikä oli syy lopettamiseen? Mulla syy on kauhea limainen yskä johon meinaa välillä tukehtua aamuisin :(. Röökiä vetänyt jo 17v ja koskaan ei ole löytynyt tarpeeksi motivaatiota lopettaamaan kokonaan, mutta nyt on vaan pakko!
Olen syönyt champixia. Tosin en saanut siitä niin isoa apua, kuin kuvittelin. Lopettamiseen oli oikeastaan parikin syytä. Suunnitteilla oleva raskaus ja se että mä uskon olevani parempi äiti esikoiselle ja parempi työntekijä työnantajalleni kun en polta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Onnea! Mulla sama edessä kahden viikon kuluttua... Ootko käyttänyt laastareita tms? Mikä oli syy lopettamiseen? Mulla syy on kauhea limainen yskä johon meinaa välillä tukehtua aamuisin :(. Röökiä vetänyt jo 17v ja koskaan ei ole löytynyt tarpeeksi motivaatiota lopettaamaan kokonaan, mutta nyt on vaan pakko!
Olen syönyt champixia. Tosin en saanut siitä niin isoa apua, kuin kuvittelin. Lopettamiseen oli oikeastaan parikin syytä. Suunnitteilla oleva raskaus ja se että mä uskon olevani parempi äiti esikoiselle ja parempi työntekijä työnantajalleni kun en polta.
Ja pian huomaat että sun olo on ihan loistava ja energinen ilman tupakkaa =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:
Ja kuinka vaikeeta se tupakoinnin lopettaminen oikeesti on! Se tupakka on kuin paras ystävä kun oikeen aattelee.Silti, kun hölkkään kirpeässä aamussa ja haistelen luontoa-on huippu fiilis kun ei tartte puuskuttaa eikä maistu veri suussa! =)
Mä kanssa tätä yksi päivä oikein pohdin, että mulla oli periaatteessa suhde sen tupakan kanssa. Se oli kulkenut mun elämän mukana jo 13 vuotta(lukuunottamatta paria savutonta kautta). Ollaan koettu sen kanssa ilot ja surut :LOL: Joten luopuminen siitä oli mulle varsinkin henkisesti hemmetin vaikeeta. Jättää nyt "paras ystävä" :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hyvä!:
Hieno juttu että lopetit ennen raskautta! Ja tsemppiä raskauden yritykseen! :) Mä lopetin vuosi sitten kun sain testiin kaksi viivaa ja nyt tuolla sängyssä nukkuu 4kk ikäinen ihana poika :) kyllä se raskaus vaan oli se kunnon motivaatio jonka tarvitsi :)
Mulle esikoisen raskausaika oli yhtä taistelua tupakkaa vastaan. Välillä lankesin ja sitten heti ryhdistäydyin. Ja poden tänä päivänäkin huonoa omaatuntoa siitä :ashamed: Tää taistelu on käytävä nyt etukäteen jottei sama toistu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:
Ja kuinka vaikeeta se tupakoinnin lopettaminen oikeesti on! Se tupakka on kuin paras ystävä kun oikeen aattelee.Silti, kun hölkkään kirpeässä aamussa ja haistelen luontoa-on huippu fiilis kun ei tartte puuskuttaa eikä maistu veri suussa! =)
Kuin mun suusta sanottuna!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Mulle esikoisen raskausaika oli yhtä taistelua tupakkaa vastaan. Välillä lankesin ja sitten heti ryhdistäydyin. Ja poden tänä päivänäkin huonoa omaatuntoa siitä :ashamed: Tää taistelu on käytävä nyt etukäteen jottei sama toistu.
Mä olin raskausajan ja imetysajan polttamatta, mä pelkäsin keskenmenoo ja kaikkee niin kauheesti että se motivoi.

Mut sitten ku tyttö alko valvomaan yöt ja jatkoi sitä vuoden ni mä ratkesin taas polttamaan. Edelleenki ottaa aivoon.. :headwall:
 
vieras
Ihanaa, kun joku muukin kokee luopumisen tuskaa. Mä oon ollu kuukauden polttamatta ja ekat päivät ilman tupakkaa olin ihan "masentunut". Koin todellakin, että hylkään pitkäaikaisen ystäväni. Jännä juttu, et se vaikuttaa noin. Mut, tuo ulkoilman haistelu on koukuttanu mut ihan täysin. Illalla pötkötän sängyssä ikkuna auki ja haistelen pitkät ajat raitista ilmaa. :)
 

Yhteistyössä