Työkaveri tarjosi käyttämätöntä sadeasua...

  • Viestiketjun aloittaja mää
  • Ensimmäinen viesti
mää
...uuden hinnalla. Ei muuten mitään, mutta se on 15 vuotta vanha (mutta käyttämätön). Pähkäilen tässä, että pyytäisinkö itse niin vanhasta niin paljon? Vaikuttaako ikä vai käyttämättömyys hintaan tiedän mielestänne :)?
 
Kyllä ikäkin vaikuttaa. Viidessätoista vuodessa materiaalitkin on parantuneet ja tuote ehtinyt varmaankin jotenkin jo haurastua. Ei tietenkään vanhasta kannata uuden hintaa pyytää. Saa niitä samaan hintaan kaupastakin, joten kuka ostaa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Ann Carol:
Nyt kiinnostaa mitä hintana ?
Hän siinä pohdiskeli ja päätti sitten käydä marketissa katsomassa, mitä uudet nykypäivänä maksaa. Ilmoittaa hinnan mulle maanantaina. Mulla oli pokassa pitämistä niin, etten pystynyt edes kieltäytymään.
 
x
Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:
Kyllä ikäkin vaikuttaa. Viidessätoista vuodessa materiaalitkin on parantuneet ja tuote ehtinyt varmaankin jotenkin jo haurastua. Ei tietenkään vanhasta kannata uuden hintaa pyytää. Saa niitä samaan hintaan kaupastakin, joten kuka ostaa.
Peesi! Aika haurastuttaa sadevarusteitakin, joten eivät ole enää ollenkaan uudenveroiset. Korkeintaan puolet maksaisin, siinäkin on vielä vähän liikaa.
 

Yhteistyössä