Hakutulokset

1. Ä

Taas tämmönen päivä

\ Juuri näin! Joten toitotan edelleenkin voimia ja jaksamista, tiedän että se vaikeaa on
  2. Ä

Taas tämmönen päivä

Toi oli aikalailla kuin mun näppikseltä kirjoitettu, ihan oikeasti tunnen joskus ihan samoin! Tuossa tilanteessa ei siis auta oikeastaan mikään muu kuin katsoa ne valoiset puolet elämästä ja olla positiivinen, kyllä se aurinko risukasaankin paistaa, toi on mun mielestä ainut tapa mennä eteenpäin...
  3. Ä

80 syntyneitten mammojen pino

Täältäkin löytyy =) Pojat 12/02 ja 01/05
  4. Ä

Haluan erota, mutta mutta...

Mä erosin lasten isästä vuosi sitten kun nuorin oli 6kk, vaikka minulla oli h ieman luottohenkilöitä jotka avustivat niin periaatteessa olin kuitenkin yksin. Nuorimmaiseni sairasteli koko viime vuoden, oli välillä hankalaa löytää esikoiselle hoitopaikka jos nuorimman kanssa joutu lähtee esim...
  5. Ä

Entäs äitejä, joilla lapset 2002 ja 2005??

Mulla on poika 12/02 ja poika 01/05
  6. Ä

Uusia tuulia...olisikin...

\ Olet oikeassa! Mun mieheni sisko löysi ihanan miehen itselleen jolla ei ollut omia lapsia, on ottanut lapset ihan omikseen. Ihanaa että tunnollisia ja lapsirakkaita miehiä löytyy
  7. Ä

Miten teillä yksinhuoltajat menee?

Olen ollut Yh vuoden verran nuorin oli 6kk ja vanhin 2,5 vuotta. Hyvin toisaalta on mennyt, kuopus vaan sairastellut hyvin paljon, enemmän kuin laki sallisi, joten masennuksen sain koska vaikka lasten isä ottaakin lapsia luokseen niin se on vain se 4päivää kuukaudessa, Kuopus oli tosiaan aika...
  8. Ä

Uusia tuulia...olisikin...

Mulla löytyi nykyinen samasta rapusta missä asuin. En etsinyt uutta, meillä vaan kolahti ja siitä alkoi, mun mielestä helpommiten ne miehet hyväksyvät lapset on niitä joilla on jo ennestään entisestä liitosta lapsi
  9. Ä

Onneksi näin

\ Hei hei hei, ihmisiä on moneen eri junaan, koittakaa nyt hyvät ihmiset pitää se mielessä! Kaunis Aamu: minä ymmärrän sinua, ja minä myös tajuan muitakin. Mutta koittakaa hyvät ihmiset pitää mielessä se että kaikki eivät käyttäydy samalla tavalla, on terrorisoivia lähi äitejä, on piinaavia...
  10. Ä

Onko kenelläkään tunnetta...

\ Vähät minäkin välitän, tosin nyt menkat käynnissä ja hormonit lentelee ja toisinaan vaan hieman välitän, mutta en yleensä, ajatelkoot muut mitä haluavat
  11. Ä

Onko kenelläkään tunnetta...

.. että yksinhuoltajista aina ajatellaan pahinta, jopa toiset äidit jotka elävät parisuhteessa ajattelevat meistä pahinta? Kumma kun pitää koko ajan miettiä mitä sanoo, miten sanoo ja koska sanoo ettei vaan tule väärinkäsityksiä. Minua on jo haukuttu siitä saan yksinhuoltaja korotuksia...
  12. Ä

Miten olette sopineet tapaamisista alle puolivuotiaan kanssa

\ Kannattaisiko sitten miettiä sitä niin että et anna lasta ollenkaan isän nähtäväksi, tietenkin se olisi ihanteellista että isä näkisi omaa lastansa mutta tietyissä tapauksissa niin voi olla parasta jos lapsi ei näe isäänsä. Omakohtaista kokemusta on, kummityttöni osalta. Tiedän mistä puhun...
  13. Ä

\ Aika paha kysymys, mutta jos kerta heillä on se aikamoinen tausta niin kannattaa olla valvotut tapaamiset? Saanko kysyä aikooko tämä isäehdokas jos testin jälkeen näyttää isä olevan niin ottaa tosissaan sen että hän on lapsen isä ja pysyykö lapsen elämässä mukana millään lailla?
  14. Ä

\ Hyvä että se teillä toimii, ja tiedän kuinka kiintynyt lapsi voi olla äitiinsä, en sitä nyt aliarvioi, en missään nimessä, mutta oletko ajatellut että kenties isä haluaisi kanssa mahdollisuuden saada isä-lapsi suhde paremmalle tolalle, eihän sitä luottamus sidettäkään tule ellei lapsi vietä...
  15. Ä

Minusta teidän kannattaa sopia nyt säännölliset tapaamiset, ensinnäkin sinun kannattaisi kysyä lapsen isältä kuinka paljon hän haluaa lapsen elämässä olla vastedes mukana. Minusta säännöllisyys pienellä lapsella on hyvä, nyt varsinkin kun lapsi on noin pieni ja side isään ei ole kovinkaan vahva...
  16. Ä

Suostuisitteko tähän?

\ Aivan! Olen samaa mieltä.
  17. Ä

Suostuisitteko tähän?

Onhan se kumma, luin pikaisesti tätä keskustelua mikä on ollut käynnissä Olen samaa mieltä heidän kanssa jotka sanoivat että se tuntuu isillä olevan kamala uhraus ottaa lapset viikonlopuksi luokseen. Kyllä nyt äitien täytyy uhrautua elämään 24h lasten kanssa, eikö näin?? Mehän kannoimme lapsia...
  18. Ä

syömishäiriö

Mullakin tietynlainen syömishäiriö. Ei yksinkertaisesti ruoka vaan maistu, voin olla syömättä useita päiviä. Silloin kun elin onnettomassa suhteessa niin mätin ruokaa naamaani, joka ilta piti olla jotakin hyvää syötävää. Asia muuttui kun erosin lasteni isästä, ei tule enää syötyä, vaikka...
  19. Ä

Kaikille äideille!

Kiitos! Ja omasta puolestani myös hyvää äitienpäivää kaikille äideille. Tämäkin on minun ensimmäinen äitienpäivä yh:na
  20. Ä

<font color=green> Etsin ystävää - pino 2

Täällä olis 26vuotias, vuosina 2002 ja 2005 syntyneiden poikien yksinhuoltaja äiti. Asumme vantaalla ja kaipaan aikuisten seuraa ja ystävää. Ottakaa yhteyttä jos kiinnostaa

Yhteistyössä