\
Kun äitipuoli/isän uusi puoliso uskaltaa avata suunsa täällä (vaikka ei edes tee sitä lasten kuullen) nousee heti hirveä haloo, ja äitipuolet leimataan itsekkäiksi p.askoiksi. Ja kaikilla on niin huono olo lasten puolesta ja voi voi.
Kun taas kerrotaan lähiäidin terrorista ja TODELLISESTA kiusanteosta, se ei hetkauta ketään. Ihmettelen. Tällaisissa tapauksissa lapset oikeasti kärsivät. Olen läheltä joutunut seuraamaan...
Ja jos uusi vaimo kertoo, ettei yhteisten lasten elatukseen jää yhtä paljon, kuin mitä etälasten elatukseen menee, täällä ollaan sitä mieltä, että se on oikein jne. Eikö se näin päin sitten ole itsekästä?
Pata kattilaa soimatkoon...
Eipä täältä juuri sellaisia kertomuksia löydy, joissa soittelija ja v*ttuilija on uusi vaimoke. Tai että lapsia huonosti kohdeltaisiin viikonlopputapaamisissa.Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2006 klo 08:51 vieras kirjoitti:Olen tätä palstaa jonkin aikaa seurannut ja todella ihmettelen joidenkin äitien mielipiteitä. No kaikkihan saa olla sitä mieltä kuin haluaa mutta kun on lukenut katkeria juttuja miehen existä yms niin ei voi kuin ihmetellä. Olen itse yh ja kiitän luojaani ettei minun tarvitse olla lapseni isän kanssa tekemisissä. Kaupunki maksaa elatusmaksut ja ei tarvitse olla huolissaan saako sen rahan silloin kun pitää.
Myöskin jään paitsi tuota niin paljonpuhuttua uusperhe-kuviota. Eli minulle ei soittele ja v*ttuile miehen uusi vaimoke, ei tarvitse pelätä että lasta kohdeltaisiin huonosti viikonlopputapaamisissa kun sellaisia ei ole. Ei tarvitse kuunnella ruikutusta uusperheen naikkoselta miten väärin se on kun mies joutuu maksamaan elatusmaksuja ja miten vähälle omat uudet lapset jää. Tälläkin palstalla ja varsinkin tuolla uusperhe-puolella on muutama todella vastenmielinen naisihminen ja olen tyytyväinen etteivät tuollaiset kuulu meidän elämään.
Kun äitipuoli/isän uusi puoliso uskaltaa avata suunsa täällä (vaikka ei edes tee sitä lasten kuullen) nousee heti hirveä haloo, ja äitipuolet leimataan itsekkäiksi p.askoiksi. Ja kaikilla on niin huono olo lasten puolesta ja voi voi.
Kun taas kerrotaan lähiäidin terrorista ja TODELLISESTA kiusanteosta, se ei hetkauta ketään. Ihmettelen. Tällaisissa tapauksissa lapset oikeasti kärsivät. Olen läheltä joutunut seuraamaan...
Ja jos uusi vaimo kertoo, ettei yhteisten lasten elatukseen jää yhtä paljon, kuin mitä etälasten elatukseen menee, täällä ollaan sitä mieltä, että se on oikein jne. Eikö se näin päin sitten ole itsekästä?
Pata kattilaa soimatkoon...