Hakutulokset

  1. K

    Kukaan muu aloittamassa koulua huomenna?

    :wave: Jänskättää... :whistle:
  2. K

    Syntisen hyvää..

    Meinaan kaurapaahtoleipä paahdettuna ja päälle sentin kerros Nutellaa.. :p :saint: Onx tääl muita Nutellan ystäviä..? :wave:
  3. K

    Nyt! Nyt tää vihdoin taas toimii!!

    Siis mun tietokone! :D Vanha jouti "kaatsille" ja juuri saatiin uusi asennettua.. Vähästä se ilo ihmiselle tulee.. :saint: :whistle: =)
  4. K

    Kerrankin ei harmita..

    ..lähtä töihin loman jälkeen koska sataa vettä taivaan täydeltä! :whistle: ;) Aika surkiaa kun katoin täsmäsäätä.. Pe ainut aurinkopäivä taas hetkeen.. Ne on nää suomen kesät.. :|
  5. K

    Ihana ilma, mut mää lähen töihin..

    :( ,oisin kernaasti ollut viel toisen päivän vapaalla.. :saint:
  6. K

    Jos syöt yhden syöt taatusti toisenkin..

    ..eli mikä sinulla aiheuttaa tämmöisen reaktion..? :D Mulla on hapankorppu ! :p *yhteen palaan ei jää ikinä* :ashamed:
  7. K

    Miksi mulla on aina nälkä?!?

    |O :p :ashamed:
  8. K

    Melko kallista jo..

    ..nimittäin jäätelökioskin irtojäätelöt.. En ole pariin vuoteen kioskilla asioinnut ja nyt vapun kunniaksi eilen illalla lähdin pojan kanssa jätskit ostamaan.. kaksi jätskiä, toinen yhdellä pallolla ja toinen kahdella pallolla maksoi yhteensä 5,10?! Nooo, hyväähän toki oli :p ! Muistelen...
  9. K

    jaahas, päivän savotta on suunniteltu..

    ..nimittäin pyykin pesua tiedossa koko päivän! :) Meinaan nimittäin pestä kaikki talvikamppeet pois käsittäen myös miehen metsästys kamppeet.. Eilen illalla pesin jo kaksi koneellista, yhden talvikenkiä.. Nyt pyörii eka satsi ja neljä koneellista vielä odottaa.. Onneksi on hieno ilma niin...
  10. K

    Sinne meni!

    ..mun lapseni mummin kanssa reissuun. =) Ikävä hiukan jo, mut luulen ettei siellä reissussa pal keritä äitiä ikävöimään.. ;)
  11. K

    Minkä kokoinen pyörä lapsellanne on ja lapsen ikä?

    Olen katellut jo postista tulleita pyörä mainoksia ja todennut että meidän täytynee ostaa pojalle uusi isompi pyörä kesällä viim. Poika on 4v. mutta pitkä ikäisekseen. Nyt on käytössä 16" mut alkaa oleen aika pieni ja raskas poljettava.. Joten seuraavaksi täytyisi hankkia pyörä kokoa 20" Mutta...
  12. K

    Mikä on toiseksi pahin paikka sovituskopin jälkeen...?

    ...no tietysti uimahallin pukuhuone ,valtavilla peileillä ja loisteputki valoilla..! :o :ashamed: *terveisiä vesijuoksusta* :whistle: :D :D :D
  13. K

    Virpomis palkka..

    ..tää on tääl varmaan ollu tuhannesti, yritin kyl selata taaksepäin mut.. :ashamed: Eli siis meillä ei ole koskaan aiemmin käynyt virpojia joten en osannut varautua mitenkään.. :( Nyt sitten kello 10 soi ovikello ja kaksi pikku noitaa oli ovella.. Hätäpäissäni annoin heille semmoisen...
  14. K

    Teettekö joka päivä kaksi eri ruokaa..

    .. siis toinen syödään päivällä ja toinen illalla..? Me emme, vapaapäivinäkin teemme vain yhden ruuan (sitä voidaan syödä mahd myös seuraavana päivänä ) ja iltasella sit syödään jotain "pienempää"..
  15. K

    Smurffit dvd, myydäänköhän jossain?

    Kun ei meitin Anttilassa, Cittarissa, Prismassa ainakaan ollut.. :(
  16. K

    Onks pakko jos ei taho..

    ..lähtä töihin iltavuoroon..? :whistle: :D
  17. K

    Kukaan maistellut Smash! naksuja..?

    Tänään ostin... Hmmm,aikasta mielenkiintoinen yhdistelmä.. Ei paha.. Mutta vain muutaman pystyy kerrallaan syömään.. =)
  18. K

    pitäis lähtä täyttämään kakku..

    ..ku jaksais, koristelu on kivempaa.. :saint:
  19. K

    Onko täällä muita joilla ei ollut mitään väliä millaiset vaunut..

    ../rattaat olivat kun lapsi syntyi..? :saint: Minä ostin halvat tarjous ABC-desing tai jokusellain kuomurattaat joissa sai selkänojan makuu asentoon.. Poika nukkui niissä hyvin ihan pakkauksen makuupussissa.. Jälkikäteen mietittynä olikin ihan hyvä etten "mansikoita" rattaisiin laittanut...
  20. K

    Tallinnan kävijät!

    Olen sit lähdössä Tallinnaan tutustumaan.. Viimeksi olen käynny 10v. sitten Mustanmäentorilla piraattilevykaupoilla joten ei kehuttavasti ole kokemuksia itsellä.. :whistle: :o Elikkäs, mitä paikkoja/kauppoja kantsis tsekata? Mikä siellä enään on halpaa? Apteekista haen ainakin kipugeeliä.. :)

Yhteistyössä