Melko kallista jo..

..nimittäin jäätelökioskin irtojäätelöt..
En ole pariin vuoteen kioskilla asioinnut ja nyt vapun kunniaksi eilen illalla lähdin pojan kanssa jätskit ostamaan.. kaksi jätskiä, toinen yhdellä pallolla ja toinen kahdella pallolla maksoi yhteensä 5,10?!
Nooo, hyväähän toki oli :p !
Muistelen hämärästi kun pienenä tyttönä ollessain käytiin kioskilta jätskiä ostamassa niin maksoi 5mk.. Niin ne ajat muuttuu.. :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
Mä ostin yhdellä pallolla 2,30 ?, kaksi palloa olis ollut 4 ? :eek: Aivan älyttömästi jäätelöstä.
Ohhoh. Ja mitähän maksaa litra jäätelöä kaupassa? Ja paljonko oikeesti menee tuohon yhteen tai kahteen palloonkaan...

Me ollaan jo boikotoitu hetken aikaa jädekioskeja, kun käy hakemassa jätskit kaupasta, päästään nelihenkinen perhe yleensä noin 5 eurolla satsista. Eikä tarvii murehtia maahan tipahtaneita palloja, kaikki kun eivät niitä jädejä osaa oikein tehdä.
 
+
Joo, kallista lystiä on, mutta niin on tikut/tuutit kaupan altaassakin... Ennen sai 5 valiotuuttia 10mk, nyt yks maksaa jo n.1? Eipä oo silti hillinnyt syömistä... :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Kalliita ovat :/ Sitten kun ei edes tiedä minkä kokoisia palloja saa. Mä olen muutaman kerran ollut aika pettynyt kalliiseen hintaan ja pikkuruiseen palloon :snotty:
jep, joskus se yks pallo on kyllä sen verran pieni, että näyttää ihan hassulta siinä tötterön päässä... :|

 
vieras
Entäs sitten ne pienet pahvipurkit/kipot kaupoissa missä jäätelöä?Esim Valintatalossa sellainen purkki maksaa 1.09e.Litran jäätelö oli 1.79e!! Huh huh.
Puffetit 0.99e yms.
 
hoponpoppoo
Esim. litran valion jäätelöpaketti kaupassa maksaa noin 1,70-2.00 euroa...siitä saa jo monta palloa tehtyä.

Eli todella tyyristä käydä jätskikiskalla...mutta näiden pallojen hintaa nostaa se, että sen tekee joku muu kuin sinä itse.

 
Alkuperäinen kirjoittaja hoponpoppoo:
Esim. litran valion jäätelöpaketti kaupassa maksaa noin 1,70-2.00 euroa...siitä saa jo monta palloa tehtyä.

Eli todella tyyristä käydä jätskikiskalla...mutta näiden pallojen hintaa nostaa se, että sen tekee joku muu kuin sinä itse.
Aivan. Niin, kyllähän ne palkat, kioskin sähkölaskut ym nostavat jätskin hinnan pilviin.
Siksi emme juuri kioskilla asioi, kaupassa on oikein mainioita jätskejä tarjolla! :p Pojalle oli vaan "elämys" päästä ihan jäätelökioskille.. :D
 

Yhteistyössä