Miksi mulla on aina nälkä?!?

oletko koittanut säännöllisiä ruoka aikoja? :whistle: vähän kerralaan, monta kertaa päivässä.

entä syötkä paljon ns. huonoja hiilihydraatteja? eli huonoja ovat ne jos jossain paketissa lukee hiilareita 60g (joista sokeria 50g)...
syö "hyviä" hiilihydraatteja ja proteiininejä mm. pintopapu tahna on hyvää ja halvempaa kuin jauheliha. pintopapu tahna on terveellistä ja hyvää esim. tortillan välissä jauhelihan sijaan. ;) :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Mulla on aina ennen menkkoja pari mättöpäivää :whistle: :snotty:
mul pitäs alkaa hetkenä minä.. ei tunnu siltä eikä ruoka maistu..
ja meetvursti maistu oksettavalta :x
Pieniin päin kenties :whistle:
kortsu ollu käytös ja ehjä... mut niin ei kai koskaan voi varma olla..
meinas öksyt lentää kyl .. vaiks ennen se on mun lempparia ollu..
se täst viel puuttuis :whistle: :|
joka päivä niitä oottelee et alkais :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kesäheinä06:
oletko koittanut säännöllisiä ruoka aikoja? :whistle: vähän kerralaan, monta kertaa päivässä.

entä syötkä paljon ns. huonoja hiilihydraatteja? eli huonoja ovat ne jos jossain paketissa lukee hiilareita 60g (joista sokeria 50g)...
syö "hyviä" hiilihydraatteja ja proteiininejä mm. pintopapu tahna on hyvää ja halvempaa kuin jauheliha. pintopapu tahna on terveellistä ja hyvää esim. tortillan välissä jauhelihan sijaan. ;) :p
Kyllä olen, mutta työaikani ovat hieman hassut ja pikkusen sotkee säännöllisyyttä..
Ja pyrin syömään hyviä hiilareita, viimeaikoina taas panostanut siihen vatsani takia.. Sekä olen laihduttanut hieman karppaamalla..
 

Yhteistyössä