Hakutulokset

1. E

Marraskuiset 2018

Hei, Liityn joukkoonne täältä taustalta ja ehkä pian voisin tulla fb:n puolellekin. Kiva on ollut seurata teidän keskustelua täällä! Tuntui hassulta kirjautua tänne vuosien takaisilla tunnuksilla, enpä nimittäin enää ajatellut palaavani tänne tai vauva-aikoihin! Nyt on 13+5 ja ehkä nyt...
  2. E

Rakennetaanko tukiverkko pk-seudulle?

Täällä ois äiti (30v.), jolla on kaksi lasta, poika 3v. ja tyttö 10kk:tta. Lähdin etsiskelemään palstalta mammaseuraa ja löysinkin tälläisen kiinnostavan ketjun. Mahtuuko mukaan? Asutaan Länsi-Helsingissä. Yksäriä laitettua mursumarsulle.
  3. E

Vaunuraivarit

Kuulostaa tutulta, samaa oli aikoinaan meidän pojalla. Huuto loppui heti, kun pääsi pois vaunuista ja alkoi, kun sinne laittoi. Toisinaan huuto alkoi jo kotipihassa, joskus kesken lenkin. Olikin todella kiva kannella lasta ja koti ties kuinka pitkän matkan takana. :/ Annoin välillä kyllä ihan...
  4. E

Miten hoidatte vauvan ensimmäisiä hampaita

Mulla on hammaslääkäristä saatu opas, jossa sanotaan, et hampaat harjataan kahdesti päivässä ja hammastahnaa käytetään niin, et hammasharjan päätä "hipaistaan" tuubiin. Fluorin takia...Oppaan mukaan vauvalla vois käyttää samaa tahnaa kuin aikuisilla, mut itse ostin oman tahnan, jossa luki, et...
  5. E

Uusia ystäviä pääkaupunkiseudulta

Hei! Mun piti hankkia tänne tunnukset ihan tätä varten. :D Raskausajan ja synnytyksen kestin seurata palstaa taustalta, mut nyt tämä yksinäinen vauva-arki lapsettomien ja työssäkäyvien ystävien myötä ottaa koville... :/ Alkaa käydä tylsäksi, joten uusia ystäviä kaipailisin minäkin! Liikun...

Yhteistyössä