Hakutulokset

  1. N

    IVF/ICSI/PAS tammi-helmimasut

    Eipä ole tullut kirjoiteltua tänne, onneksi vielä löysin pinon =) Tosiaan on nämä viime kuukaudet menneet todella nopeasti ja synnytys lähestyy, kääk! Mulla on odotus sujunut hyvin vauvan kannalta, mutta mun vointi on välillä ollut aika hankalaa. Syynä lonkkakivut, jotka ovat vaivanneet...
  2. N

    IVF/ICSI/PAS tammi-helmimasut

    Heippa! Tultiin just rakenneultrasta ja hyvältä näytti, ei mitään poikkeavaa :) Sukupuolta ei saatu vielä tietää kun pyöriäisellä oli jalat ristissä ja vielä napanuora jalkojen välissä. Toivotaan, että sitten myöhemmin 4D:ssä viitsisi vähän vilauttaa :) terv. Nuppu ja Nöpö 20+5
  3. N

    IVF/ICSI/PAS tammi-helmimasut

    Onnea Siisamille hyvistä ultra kuulumisista! Mulla on rakenneultra ensi tiistaina ja saas nähdä kuinka mun poika olon käy... Tärkeintä tietysti, että nyt näkisi kaiken olevan kunnossa. Mulla on masussa aika vauhdikas tapaus, liikuskelee päivän mittaan jonkun verran ja iltaisin sitten on ihan...
  4. N

    IVF/ICSI/PAS tammi-helmimasut

    Heippa! Kiva, että tuli hiukan eloa meidän pinoon :) Mullakin on kivan kokoinen masu ja tuppaa olemaan tiellä välillä. Vajaa pari viikkoa olen tuntenut liikkeitä, ihania! Ja rauhoittaa mieltä kovasti kun masussa tapahtuu jotain. Itseasiassa tyyppi jumppailee parhaillaan, taisi herätä kun sai...
  5. N

    IVF/ICSI/PAS tammi-helmimasut

    Moikka! Kiva kuulla hyviä rakenneultra kuulumisia! Mulla on rakenneultra vasta lokakuun alussa ja tuntuu, että aika matelee... Olisi niin kiva nähdä vauveli ja nähdä, että kaikki on kunnossa. Olisi ihana jos tuntisi jo liikkeet, kun välillä pelottaa ettei kaikki ole kunnossa. Houkuttaisi...
  6. N

    IVF/ICSI/PAS tammi-helmimasut

    Onnittelut Emilylle hyvistä rakenneultra tuloksista :) Ihanaa kun kesä on ohi eikä ole enää siitepölyä ilmassa! Nyt kun ei ole voinut syödä allergia lääkkeitä koko kesänä niin meni vähän hohto tuosta kesän nauttimisesta... Nyt onkin ollut ihan super hyvä olo. Ei mitään valitettavaa ;)...
  7. N

    IVF/ICSI/PAS tammi-helmimasut

    Moi kaikille! Täälläkin oli jo toka neuvolassa käynti ja kuultiin sydänäänet :heart: Tuntuu niin hassulta vielä tässä alussa kun ei tunne liikkeitä ollenkaan, mutta vatsa kasvaa koko ajan. Mulla on istukka etuseinämässä, joten todennäköisesti en tule tuntemaan liikkeitä vielä ihan...
  8. N

    ¤ Kesän 09 ivf/ivm/icsi/pas ¤

    Moikka! Olen huomannut, että moni kirjoittelee täällä plussaa edeltävistä raskausoireista. Voin kertoa, että mulla oli kaksi PAS:ia ekasta IVF:stä ja molemmissa tunsin "raskausoireita". Raskaaksi en kuitenkaan tullut kummastakaan... Toinen oli luonnolliseen kiertoon ja toinen lääkkeelliseen...
  9. N

    IVF/ICSI/PAS tammi-helmimasut

    Heippa! Mitäs tänne kuuluu? Kovin on hiljaista pinossa ollut. NPG, kyllä mullakin maha näkyy jo ihan selvästi. Menee tosin kyllä vielä kesäkilojen piikkiin, mut ajattelin kertoa parin viikon sisällä töissä. ON, käytiin eilen lääkärillä ja se ultrasi samalla. Kaikki näytti olevan kunnossa...
  10. N

    ¤ Kesän 09 ivf/ivm/icsi/pas ¤

    Paljon onnea Rouva B! :flower: Kaikkien koettelemusten jälkeen tulikin sitten luomuplussa, vautsi vau! Olen taustaillut koko kesän ja pitänyt peukkuja kaikille teille, että tulisi lisää plussia. Ja niitähän on tullut :) Tsemppiä hoitoihin kaikille! terv. Nuppu76 + Nöpö(12+6)
  11. N

    IVF/ICSI/PAS tammi-helmimasut

    Emily, mullakin tuntui tänä aamuna ekaa kertaa mahassa sellainen outo tunne, ihan kuin pieni hipaisu. Voisiko tuntua jo näin aikaiseen? Mulla tänään 12+0. Onko muilla ruokahalu kasvanut? Mä olen viimeiset kolme päivää syönyt koko ajan, kyllä kohta varmaan niitä kiloja alkaa kertymään... Pakko...
  12. N

    mitä "hullujakin" odotusajan mielitekoja?

    Alussa oli mieletön suolaisen salmiakin himo, johtui varmaan ällötys olosta kun piti saada suolaista koko ajan suuhun. Sipsit myös maistuisi koko ajan, ikävä kyllä. Pitkä automatka on sula mahdottomuus ilman sipsejä, kun tulee muuten kauhea matkapahoinvointi :/ Kurkkua ja tuoreita marjoja...
  13. N

    IVF/ICSI/PAS tammi-helmimasut

    Moikka kaikille! Kovin on hiljaista täällä meidän pinossa, taitaa olla moni lomilla. Mulla alkoi tänään työt, vähän nihkeästi tuntuu käynnistyvän... Tässä hiukan mietityttää milloin kertoisin pomolle raskaudesta. Milloin te muut aiotte kertoa? Mulla vatsa pömpöttää jo aika paljon, joten kovin...
  14. N

    IVF/ICSI/PAS tammi-helmimasut

    Heippa! Zin, onnea hyvästä ultratuloksesta! Täytyy miettiä keinoja migreenin helpottamiseksi jos näitä alkaa tulemaan useammin. Akupunktio voisi olla hyvä, paitsi et mulla on neulakammo... Siisami, tsemppiä ultraan! ON, tänään oli np-ultra, ei ollut niskaturvotusta. Seulonta verikoetulokset...
  15. N

    ¤ Kesän 09 ivf/ivm/icsi/pas ¤

    Onnea plussanneille :flower: Ja tsemppiä kaikille hoitoihin! :hug: -Nuppu
  16. N

    ¤ Kesän 09 ivf/ivm/icsi/pas ¤

    Annie77,mullakin nippaili alussa ikävästi oikealta puolelta. Kysyin siitä sitten ekassa ultrassa ja lääkäri sanoi, että kivut alavatsassa voi johtua puhkeavista munasoluista (mulla ainakin oli jäänyt niitä hoidon jälkeen kypsymään itsekseen). Ei siis ollut mitään vaarallista ja kivut hävisi...
  17. N

    IVF/ICSI/PAS tammi-helmimasut

    Heippa kaikilla! Takaisin Suomessa taas, itseasiassa jo pari päivää ollut kotona mutta karsean migreenin kourissa... Tähän ei paljon panadolit auta, joten ei auta kuin kärsiä... Loma oli kyllä ihana ja teki tosi hyvää, sinne jäi stressit! Meillä raskaudesta tietää vain pari mun lähintä ystävää...
  18. N

    IVF/ICSI/PAS tammi-helmimasut

    Firefox, olen tosi pahoillani. Koita jaksaa, varmaan olo kyllä aika paha nyt... Emily, mulla on myös alkanut naama kukkimaan, tosi kivaa... Zin, lady vita plussaa otan ravintolisänä, siinä ei ole A-vitamiinia ja se on tarkoitettu raskaana oleville. Eiköhän niiden napsiminen ole ihan ok...
  19. N

    IVF/ICSI/PAS tammi-helmimasut

    Heippa Siisami :wave: Kiva, että tulit joukkoomme. Taidetaan olla samanlaisia hermoilijoita :) Milis,meille ei jäänyt tästä tokasta hoidosta pakkaseen mitään. Ainut käyttökelpoinen alkio siirrettiin ja tulin onneksi siitä raskaaksi. Varmaan senkin takia pelottaa keskenmeno aika paljon, kun...
  20. N

    ¤ Kesän 09 ivf/ivm/icsi/pas ¤

    Onnittelut Futuremami ja Krokodiili plussista! :flower: Mä kirjoittelen pinossa IVF/ICSI/PAS tammi-helmimasut, sieltä löytyy "vertaisodottajia". Milloin teillä on lasketut ajat? Mä en myöskään pystynyt ainakaan vielä pinoutumaan normi helmimasut pinoon. Siellä jutellaan jo vauvatarvikkeiden...

Yhteistyössä