Hakutulokset

  1. A

    Uskallanko syödä? Kalkkunan ohutfile, 4pvää ohi parasta ennen, ulkonäkö ok, haju ok.

    No niin, terveitä ollaan vaikka syötiin...
  2. A

    Uskallanko syödä? Kalkkunan ohutfile, 4pvää ohi parasta ennen, ulkonäkö ok, haju ok.

    Niin- otsikko kertoo. parasta ennen päiväys 26.11 ja nyt on 30.11 Pakkauksen avasin, näyttää ihan hyvälle, ja tuoksukin on ihan ok. Olen yleensä hirveän tarkka hajuille, jos joku haisee epäilyttävälle, en syö, heitän roskiin, mutta nyt olen epävarma. Miten tämän kanssa tekisi?
  3. A

    nyrkkeilyhanskan koko? kuntonyrkkeilyyn.

    no sitten sellainen tyhmä kysymys...:) nuo oz'it kun niitä tulee lisää, niissä (hanskoissa) myös on pehmustetta kai enemmään, ja sitä myöten hanska itsessään on painavampi?
  4. A

    nyrkkeilyhanskan koko? kuntonyrkkeilyyn.

    Okei, kiitti päätön. Sellainen kommentti vielä, että olen 'vahva' lyömään, ja tykkään tehdä reenin kunnolla. Eli onko näin, että se 14oz voisi olla ihan ok?
  5. A

    nyrkkeilyhanskan koko? kuntonyrkkeilyyn.

    Löytyykö keltää kokemusta hanskakoosta? eli kuntonyrkkeilyä olen harrastanut, ja tykkään lajista sen verran kivasti, että tekee mieli hankkia ihkaomat hanskat. Olen 52kg painava, 165cm - luin jostain että 12oz oisi minun kokoiselleni sopiva. Jostain näin 14oz edullisesti, onko nämä sitten...
  6. A

    Ticket to heavenin plain rain:116/122 vastaako kokoaan, vai pitääkö tässäki ostaa se ns kokoa pienempi?

    Jälleen mietin kokoasioita.. Pojalle ostaisin sen plain rainin, kaksosaisen asun, poika on 118cm, eli normaalisti ostaisin tietenkin 122 cm, mutta ostanko myös tässä kaksiosaisessa t2h'ssä? vai pitääkö olla se pienempi koko, niiku haalareissa sanotaan suositeltavan. Poitsu nukkuu, ni en...
  7. A

    minkä kokoinen Ticket'in haalari on teidän 2,5v ja 4,5v'lle sopivat? Sanovat että haalari on reilua mallia, mutta niin

    Ok, taitaa olla pienemmälle 2,5v lle parempi tuo 92, tyttö kun on. Ja pojalle kai 104 voisi olla ok, hän oli se 4,5v. Kiitos kaikille mielipiteen ja kokemuksen kertojille =) Ja vielä jos tulee jotain mieleen, antakaa kuulua =)
  8. A

    minkä kokoinen Ticket'in haalari on teidän 2,5v ja 4,5v'lle sopivat? Sanovat että haalari on reilua mallia, mutta niin

    Kun asuu täällä periferiassa =) josta on matkaa lähimpiin t2h -myyviin liikkeisiin, ei tule mieleen lähteä sovittamaan.. nettikauppa on hyvä keksintö, mutta nämä koot arvelluttaa. Kyllähän palautus onnistuu, mutta se olisi nappijuttu, kun saisi kertaheitolla sopivan haalarin =)
  9. A

    minkä kokoinen Ticket'in haalari on teidän 2,5v ja 4,5v'lle sopivat? Sanovat että haalari on reilua mallia, mutta niin

    on monilla muillakin merkeillä. meillä on ollut käytössä nyt rasavillin ja color kidsin ja remun, ja kun mittailen niitä, niin ainoa ero mitassa melkein on tuo haara-lahkeensuu muutaman sentin pidempi ticket to heavenissa. eli minkä kokoiset haalarit on teidän 2ja puoli vuotiaallanne...
  10. A

    CYBEX Solution Turvavyöistuin 3,5-vuotiaalle?

    Minua kiinnostaa tässä uudessa Cybex Solution X-fix turvavyöistuimessa - ONKO SE AHDAS? Harkitaan sen hankkimista pojalle, mutta autoliiton testi kehuu muuten sitä, mutta maininta että on ahdas istuin. Miten te olette kokeneet? Meillä olisi 15kg poika, 3v 3kk vanha tulossa istuimeen..
  11. A

    Maxi Cosi Pearl - turvaistuimesta kokemuksia kellään?

    Meillä on pienellä ollut maxi cosin kaukalo tuossa familyfix- jalustassa, ja nyt pitäis siirtää neiti isompaan istuimeen. Löytyykö kokemuksia tästä istuimesta (maxi coxi pearl) ? Kannattaako maksaa- sehän ei ihan halpa ole? Olisi kiva kuulla kokemuksianne, ja koettaa käyttää niitä avuksi...
  12. A

    Rippijuhlat kotona, uudehko parkettilattia - pyytääkö vieraat olemaan kengittä?

    Hyviä kommentteja, noita juttuja itsekin pohdin ja kyllä taitaa olla niin, että mattoja hiukan lisää ja toivon vaan ettei oikein teräväisiä kantoja olisi kellään:) Ikävä kyllä meidän parketti on surkean pehmeä, en missään nimessä enää tuommosta laittaisi, mutta vähän myöhäistä pyllistää tässä...
  13. A

    Rippijuhlat kotona, uudehko parkettilattia - pyytääkö vieraat olemaan kengittä?

    Aivan, meillä on uudehko parkettilattia, ja juhlat tulossa.. lapsi pääsee ripille. Nyt mietin, voiko pyytää vieraita jättämään kengät eteiseen, vai hiotuttaa lattia korkkareiden korkojen jäljiltä? Sukulaisiahan vieraat pääosin ovat.. Onko kellään omakohtaista kokemusta asiasta? Tiedän...
  14. A

    Mitä tänään syötäisiin? (Vinkki miten selvitä helpommmalla ainaisesta miettimisestä )

    Hei Aurinkokunta, laitoin sinulle yv.tä... minä myös haluaisin reseptejä :hug:
  15. A

    Viidettä,kuudetta,seitsemättä jne. ;) odottavia?

    Näin sunnuntaipäivän ratoksi voisi vastailla tuohon nimigalluppiin.. Eli meillä olisi: Solja/Doris (tyttö) Tuovi/Tove (tyttö) Tuulikka/Hildur (poika) Veera/Vera (poika) Urpo/Urban (tyttöä luvattu :)) Tuo Urban kyllä kuulostaisi hauskalle:) On niin rauhallista kotona, olen raahannut...
  16. A

    Viidettä,kuudetta,seitsemättä jne. ;) odottavia?

    Kiitos tervetulotoivotuksista :) Kyllä, hyvällä mallillahan tämä jo on, vähän alkaa jo odottaa, että koska syntyy, mutta toisaalta kun tietää että vikaa tässä masussa kasvattaa, niin haikeaahan tämä on myös. Ja onneksi olkoon HotMilk plussasta! Se on huikea tunne kun saa sen kaksi viivaa...
  17. A

    Viidettä,kuudetta,seitsemättä jne. ;) odottavia?

    Mahtuisiko vielä uusi odottaja mukaan? Olen muutamana iltana lueskellut kiireesti teidän ketjun läpi ja tunnutte niin kivalle porukalle, että tekee mieli olla yksi teistä :) Elikkäs olen kahden pojan ja kahden tytön äiti ja nyt sitten odotan viidettä - nyt jo rv 30!!! Ja tämä saa olla se...
  18. A

    Vieläkö kannattaa aloittaa kestoilu - vinkkejä aloitukseen:)

    ikävä kyllä tuota kestovaippalainaamoa ei täällä päin ole, lähin lienee puolentoista tunnin ajomatkan päässä.. Tänään olen surffannut netissä ja tehnyt muutamia hankintoja, maltan tuskin odottaa että pääsen kokeilemaan. Ja voipihan olla että kun alkuun pääsee, niin RUUTIAN ehdottamaa...
  19. A

    Vieläkö kannattaa aloittaa kestoilu - vinkkejä aloitukseen:)

    Niin, minulla on jo ihan taapero tämä pieni, mutta kiinnostaisi silti kokeilla kestoja. Hirveän monimutkaiseen systeemiin en usko että energiaa riittäisi, olisi hieno jos saisin vinkkejä helppoon kestoiluun. Aion käyttää all-in-one -vaippoja, ellei joku onnistu ylipuhumaan muuhun :) Mitkä...

Yhteistyössä