Hakutulokset

  1. M

    Mitä teidän vauvalla on ollut päällä ristiäisissä, kasteen jälkeen?

    Tämä Kinderitin kokopuku (housut, kauluspaita, liivi,rusetti) päällä koko NIMIÄISTEN ajan :heart: ***Niin ja Vansin tennarit ;)
  2. M

    Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

    Jep. Onnea Vilille :heart: Uskomatonta, niin se aika vaan rientää..
  3. M

    Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

    schnuller , Kiitos :D Kuvassa Kaapolla on vesipullona käytetty MAMin joku nokkamuki, mutta sen nokan tilalle olen vaihtanut tavallisen ultiventin tutin. Se nokkamuki on vielä liian hankala, kun sitä osaa pitää samalla "purra" jotta neste tulisi, muutenkin siinä on suosituksena muistaakseni 6...
  4. M

    Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

    Lomalta palattu ja IHANAA oli! Koko perhe nautti aivan suunnattomasti +25 lämmöstä. Kaapokin aivan silminnähden tykkäsi ja fiilisteli kaikkea. Tuntui että viikon aikana poika kehittyi aivan hirveästi. Toisaalta, kyllähän kokoajan oli ympärillä niin paljon virikkeitä, värejä, ihmisiä, kaikkea...
  5. M

    Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

    :wave: Muutaman päivän oman hiljaiselon jälkeen tahdon vaan teille kaikille sanoa, että Olette tosi ihania ja hyviä tyyppejä! Kanssanne on ilo vaihtaa ajatuksia, saada ja antaa neuvoja ja tukea tai väillillä muuten vaan höpötellä tärkeistä sekä turhista jutuista. :hug: :D Luin tosta noi...
  6. M

    Otin tänään Ripsienpidennyksen *Kuva*

    No tässä olisi ENNEN kuva (On aivan kamala kuva, hampaan poiston jälkeen otettu, mutta meikitön joten eron huomaa tästä parhaiten) http://www.aijaa.com/v.php?i=5695075.jpg
  7. M

    Otin tänään Ripsienpidennyksen *Kuva*

    Yritän katsoa samaan aikaan kameraan ja samaan aikaan peilin kautta että kuva kohdistuu oikein :D Ei ihme jos vähän harottaa :laugh:
  8. M

    Otin tänään Ripsienpidennyksen *Kuva*

    Hups, ollaan lähössä ens vkolla rantalomalle ... :whistle: :p
  9. M

    Otin tänään Ripsienpidennyksen *Kuva*

    :D KIITOS! Tykkään kovasti itsekkin. Noi on jotain sadan euron luokkaa, halvimmat tarjouksen olen nähnyt 85e ja kallein 110e. Niitä täytyy myös huoltaa 3-5 viikon välein, huolto noin 50e. Mä sain vähän halvemmalla (äiti maksoi), äitini on kampaaja ja hänen työkaverinsa laittoi nuo "kaveri...
  10. M

    Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

    Ja niin, tälläisilla jutuilla mua nykyään lajotaan, että annan Kaapon edes hetkeksi hoitoon: Eli mun äiti järkkäs (ja maksoi) mulle ajan ripsien pidennykseen, jotta saisi hoitaa Kaapoa sen 1,5h mitä siinä laitossa meni. Ihan kiva. Sopii jatkossakin lahjoa :D :laugh: Ja löysin...
  11. M

    Otin tänään Ripsienpidennyksen *Kuva*

    Sain äidiltäni lahjaksi ja olen tosi tyytyväinen! Eipä tarvitse enään meikata, kun ripsariakaan ei enään tarvitse. On muuten vähän aidomman näköiset luonnossa kuin kuvissa. Suosittelen kyllä kaikille jotka ovat miettineet ottamista :D ** ** Miehen eka kommentti oli että näytän...
  12. M

    Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

    Toivotaan parasta että säästyisitte tällä kertaa! Jospa ne Vilin syömät valkosipulit tekis tehtävänsä.
  13. M

    Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

    Mä olen tätä muutamaan otteeseen kysellyt, mutten pahemmin vastakaikua saanut :) Me lähdetään ens viikolla reissuun ja sinne otetaan rattaat mukaan. Meillä on Brion Go:t ja niissä on erikseen vaunukoppa ja ratas-istuin. Helposti käy vaihto yhdellä klikkauksella. Brion makuupussi on kanssa...
  14. M

    Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

    On pitänyt jo pidemmän aikaa kommentoida noita allergia ja ihojuttuja. TOSI KURJAA kaikille joilla jotain on. Mä en ole sen kummemmin perehtynyt alleria-asioihin, mutta silti tiedän että kaikelle voi olla allerginen ja todella kummaksun joidenkin neuvoloiden kommentteja näissä asioissa !!! ...
  15. M

    Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

    Hehehe, hassua :laugh: :D
  16. M

    Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

    Ratas keskusteluun vielä ... Jos joku henkilö jopa useamman kuin kerran kirjoittaa, että häntä naurattaa ja/tai lisäksi käytetään tota :laugh: -symbolia, niin en tosiaan voi tietää että ette kuitenkaan tarkoittaneet sitä että teitä ei naurattaisi... En tietenkään tarkoittanut ketään loukata...
  17. M

    Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

    Mä en kyllä ymmärrä mitä hauskaa tai miksi niille äideille pitäisi nauraa, joilla on pienipyöräiset vaunut. Kummallista vahingoniloa ?? Meillä on juuri sellaiset vaunut, joissa on pienet kääntyvät etupyörät. Juu, eihän tuolla sohjossa ole kovin kevyt niillä kulkea, mutta eipä näytä olevan...
  18. M

    Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

    HUI kuinka paljon tekstiä ! KIVA :) :hug: kaikille. Eikä varmasti ole viimeinen kerta kun haaveri sattuu. Toivottavasti kaikki säästytään tulevaisuudessakin pahemmilta onnettomuuksita. Me oltiin eilen taas asukaspuistossa neuvolan järjestämässä "vauva-tapaamisessa". Tällä kertaa...
  19. M

    Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

    Hyvää helmikuuta vaan kaikille :wave: Meillä se alkoi aika ikävissä merkeissä.... Tänä aamuna jätin Kaapon minuutiksi yksin kylppäriin hoitopöydälle ilmakylpyilemään... Kaapo tippui hoitopöydältä naama edellä kaakelilattialle. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :snotty...
  20. M

    Missä astiassa pakastatte maitoa?

    Mä pakastin Ainun äidinmaito pusseissa (minigrip ajaa saman asian), pusseihin voi pumpata suoraan ja niissä on mittataulukko. Samoi pakastin saman sarjan äidinmaitopulloissa, johon siis myöspumppasin suoraan.

Yhteistyössä