Otin tänään Ripsienpidennyksen *Kuva*

Sain äidiltäni lahjaksi ja olen tosi tyytyväinen! Eipä tarvitse enään meikata, kun ripsariakaan ei enään tarvitse. On muuten vähän aidomman näköiset luonnossa kuin kuvissa. Suosittelen kyllä kaikille jotka ovat miettineet ottamista :D

**


**


Miehen eka kommentti oli että näytän kilpatanssijalta :LOL: :headwall:
 
Vieras
Nätit :). Minulla oli myös, mutta käytön myötä silmät alkoivat kuivua ja omat ripset harvenivat ja katkeilivat. Mutta äärimmäisen kauniit olivat ja luonnollisen oloiset eli uudestaan voisin laittaa esim. jotain tärkeää tilannetta varten. Sen sijaan vaikka rantalomalle eivät ole hyvät. Eräs kampaaja laittoi ja lähtivät reissussa viikossa pois.
 
:D KIITOS! Tykkään kovasti itsekkin.

Noi on jotain sadan euron luokkaa, halvimmat tarjouksen olen nähnyt 85e ja kallein 110e. Niitä täytyy myös huoltaa 3-5 viikon välein, huolto noin 50e.

Mä sain vähän halvemmalla (äiti maksoi), äitini on kampaaja ja hänen työkaverinsa laittoi nuo "kaveri hintaan" 45e =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Nätit :). Minulla oli myös, mutta käytön myötä silmät alkoivat kuivua ja omat ripset harvenivat ja katkeilivat. Mutta äärimmäisen kauniit olivat ja luonnollisen oloiset eli uudestaan voisin laittaa esim. jotain tärkeää tilannetta varten. Sen sijaan vaikka rantalomalle eivät ole hyvät. Eräs kampaaja laittoi ja lähtivät reissussa viikossa pois.
Hups, ollaan lähössä ens vkolla rantalomalle ... :whistle: :p
 

Yhteistyössä