Hakutulokset

1. M

Hurja verenpaineen nousu

On siis tälläkin hetkellä tarkkailussa synnärillä. Ihmettelin kun ei oltu pissakoetta tänään otettu vaikka noin huima paineiden nousu vuorokaudessa. Kiitos kokemuksista, täytyy toivoa parasta :)
  2. M

Hurja verenpaineen nousu

ylävatsakipua ollut eilen
  3. M

Hurja verenpaineen nousu

pissa katsottu eilen
  4. M

Hurja verenpaineen nousu

Kohdunkaula lyhentynyt kahdella sentillä mutta kuulemma aivan normaalirajoissa. Ja mitä kipuun tulee niin "kipu on niin subjektiivista"... näin erään lääkärin mielestä. On kyllä nyt sairaalassa tarkkailussa muuta ite kun oon huolestuneena niin aattelin kysyä jos jollakulla kokemusta..
  5. M

Mikähän mun olkavarressa/olkapäässä oikeen on?

Tiedän tasan tarkalleen tuon kivun. Mulla käyny muutaman kerran, hirveä vihlonta kun yrittää nostaa kättä. Menny ohi noin viikon kuluessa. Uskoisin, että vastaa johonkin hermoon tai muuta vastaavaa. Ite en oo menny lääkäriin mutta eipä oo mitään oireita jääny :) jos ei tunnu menevän ohi niin...
  6. M

Hurja verenpaineen nousu

kivuliaita supistuksia ollut lähes joka päivä kolmen viikon ajan.
  7. M

Hurja verenpaineen nousu

Lähisukulaiseni on 29.viikolla raskaana. Verenpaineet ovat olleet matalalla koko raskauden ajan. Eilen illalla RR 120/60, tänä aamuna 143/80 ja nyt illalla 171/98. Valkuaista ei kuitenkaan pissassa eikä liiemmin turvotusta. Onko kellään kokemusta voiko paineiden nousu johtua jostain muusta kuin...
  8. M

Minkä verran kertyi raskausaikana kiloja, minkä verran lähti ekassa viikossa, entä loput?

Ekasta tuli 25 kiloa, lähti kahden vuoden aikana. Toisesta 22 kg, noin 8kg jäi synnärille. Nyt vielä noin 9 kg jäljellä.
  9. M

Kummitusvideo!

:laugh: :laugh: :laugh:
  10. M

8,5kk tyttö herää vielä yöllä syömään kaksi kertaa.

oho.. silmät luki väärin :D
  11. M

8,5kk tyttö herää vielä yöllä syömään kaksi kertaa.

ei sen ikänen enää syötöstä mitään vatsanväänteitä saa. Ja tuttia ei haluta lopettaa koska se saa lapsen rauhoittumaan. Minä ainakin haluaisin yösyötöstä eroon koska ei mitään hyötyä vaan pelkkää haittaa, tytön kans molemmat nukutaan katkonaiset yöunet. Jos päästäis yösyötöstä eroon, oltais...
  12. M

nyt mä en enää koskaan

Mitä harvemmin ajelee, sitä enemmän kutittaa. Sit ku iho tottuu, niin kutina häviää... ehkä :saint:
  13. M

Mitä kakun väliin banaanin lisäksi, lapset eivät halua hilloa

Oi oi, mulle kans :p Nyt on pakko saada jotain hyvää, HYVÄSTI LAIHDUTUSKUURI JA TULEVA SOLAKKA RUUMIINRAKENNE!
  14. M

Mitä hittoa miulle tapahtuu?? Apua!

"Rikoin peukkuni?" Voi itku, veet valuu silmistä :laugh: Pikaista paranemista :hug:
  15. M

Mitä kakun väliin banaanin lisäksi, lapset eivät halua hilloa

Banaania, persikka-banaani-pilttiä ja vaniljacremeä.. NAM :p
  16. M

Kuka palstalainen saa sut näkemään punaista?

Väkisinkin pakkaa muutama aina ärsyttämään, mutta olen huomannut että kun on omasta elämästä v*****ntunut niin on hyvä tulla palstalle koska aina joku alkaa aukomaan pyllyä ja saa sit ite purkaa agret tänne eikä omaan rakkaaseen :D Vaikka siis pääosin tää palsta on kyllä mulla käytössä jos...
  17. M

Kenen vika se on, jos lapsi ei opi uimaan?

Itse kyllä muistan, että kun en osannut uida kun kouluun menin, niin meillä oma luokanopettaja opetti ne jotka ei vielä osannut.
  18. M

Univelka vaivaa, vauva jo 7kk

No me siirrettiin omaan huoneeseen noin 3kk sitten, jolloin muutama yö menikin aivan hyvin mutta ei pidemmän päälle auttanut. Ei tässä taida muu auttaa ku kärsiä sit univelasta :headwall:
  19. M

En uskaltais sitäkään tehdä kun mies on niin levoton öisin, saattaa minuakin huitaista unissaan. Vauvan pitäs kuiten nukkusa keskellä kun pyörii jo niin paljon, että tippuis sängystä. Ja sitten olis edessä se omaan sänkyyn uudestaan totuttaminen.
  20. M

Syö aamupuuron, kolme sosetta, iltapuuron ja vielä iltavellinkin. Unikoulu olis omastakin mielestä paikallaan, mutta en tosiaan tiedä mitä tehdä kun en halua huudattaa :( Tai voisin huudattaakin jos en pelkäis että tytär tukehtuu.. ja sit ku huutaa tosissaan niin tuntuu, ettei sylissäkään enää...

Yhteistyössä