Minkä verran kertyi raskausaikana kiloja, minkä verran lähti ekassa viikossa, entä loput?

• Viestiketjun aloittaja hiphei
  • Ensimmäinen viesti
hiphei
Mulle kertyi kammottavat 15 kiloa raskausaikana, paljon nestettä,
nyt viikon verran sektiosta -9kg.
Mietin onkohan tää tahti ihan hyvä, liikkuakaan kun ei vielä isommin saa jokuseen viikkoon? :)

hmmm ekassa tuli 16kg laitokselle jäi joku 5 :kieh: loput lähti siinä pikkuhiljaa 8kk aikana :whistle:
tästä toisesta tuli 9kg ja ne oli kaikki pois ennenkuin likka oli 2 kuukauden

niin ja lisätäkseni en tehnyt erityisesti mitään en edes oo mikään liikkuja enemmänkin sohvaperuna

ap
te kenellä raskauskilot lähteneet rivakasti, oletteko joutuneet tekemään asian eteen jotakin vai onko lähteneet ittekseen?
Mun 9kiloa siis huvennut ihan itekseen vaikka syön kyllä oikein hyvin, ja liikkuminen tosiaan toistaiseksi aika vähäistä.
Mietin vain millä saada pois loput jos tää pudotus tyssää jossakin vaiheessa :)

mim
mulla vielä kesken tää raskaus mutta voin sanoa että lähtöpaino oli 77,8 ja nyt paino on 81,8 viikkoja 29+3. En usko että läskiä tulee juur ollenkaa enää täs loppuajassa, jos ei tähänkään mennes oo tullu..
pelkäsin ennen raskautta että painaisin 100kiloa, mut nyt ei oo sitä huolta onneks enää :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
te kenellä raskauskilot lähteneet rivakasti, oletteko joutuneet tekemään asian eteen jotakin vai onko lähteneet ittekseen?
Mun 9kiloa siis huvennut ihan itekseen vaikka syön kyllä oikein hyvin, ja liikkuminen tosiaan toistaiseksi aika vähäistä.
Mietin vain millä saada pois loput jos tää pudotus tyssää jossakin vaiheessa :)
En tehnyt mitään erikoista, ne vaan lähti. Jouduin uudestaan sairaalaankin kun poika oli 6vkoa, umppari tulehtui ja leikattiin.

tp
Mulla tuli molemmista 17 kg. Synnärille jäi n. 8 kg ja loput lähti alle puolen vuoden. Mutta siis ihan ensimmäisen kuukauden aikana lähti tosi rivakasti paljon painoo... eli viimeset pari kiloo oli sitten vaan tiukassa. Normaalisti söin, herkuttelinkin... tietenkin myös liikuin vähän enemmän (vaunulenkit).

hepuli
ekasta 11kg jotka jäi synnärille ja jälkitarkastuksee mennes tullu kilo lähtöpainoon lisää!tokasta kans sen 11kg mist tais synnäril jäädä vaa n5kg jälkitarkastukses taas kilo lähtöpainoon lisää =)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Jos sulla on vasta viikko synnytyksestä (?) niin johan sulla tuli luonnollista poistumaa melkein tuon verran (9 kg) kun synnytit vauvan pihalle.
Ei mulla kyllä sairaalaan jääny ku neljä kiloa..pikkuinen vauva+600g istukka+lapsivedet, ei siitä paljoa kerry?

Yhteistyössä