Hakutulokset

  1. H

    Miksi ostat valion maitoa?

    valion maitoa meillä, saa 1,5L purkeissa kun taas meiän prismassa ei arlaa niissä ole, kestää sen päivän meillä 1 purkki. sitä arlan ruotsista tuotua maitoa, siis sitä halvempaa, en osta. suosin kotimaista. meillä sillä tehtäisiin vuodessa n.50e säästöä, ei siihen kuolla jos kotimaista...
  2. H

    KESTOVAIPOISTA KYSYMYS! Onko noi yhden koon vaipat mistään kotosin ?

    ok, kiitos :flower: sitten vielä kiperä kysymys näin lopuksi, oisko jotain paikkaa netissä, jossa uskaltaa kysellä vaikka vähän tyhmiäkin noista kestoista ? siis samantapasta kun kantoliinakanava tai imetystuen sivut ?
  3. H

    KESTOVAIPOISTA KYSYMYS! Onko noi yhden koon vaipat mistään kotosin ?

    ok :) sattuisko sulla tai jollain muulla olla sitten suositeltavana jotain taskuvaippaa ? mulla hakusessa juuri noita jotka menee sitten koko vaippaiän, ni ei tartte stressata sitten siitä asiasta..
  4. H

    KESTOVAIPOISTA KYSYMYS! Onko noi yhden koon vaipat mistään kotosin ?

    tekis mieli sanoa jotain mutta jätän sanomatta. ton merkin vaippa jota just kattelin, on yhden koon vaippa joka sisältää kaiken.
  5. H

    KESTOVAIPOISTA KYSYMYS! Onko noi yhden koon vaipat mistään kotosin ?

    Esim. bumGenius ? Kuulostais suht helpolta, kun ei tartte täytellä jos kerta kaikki on tossa yhdessä vaipassa, valmiina. Onko joitain muita vastaavia ? Kiitos jo etukäteen!
  6. H

    Miten päin lapsesi matkustaa autossa?

    selkämenosuuntaan ja ikää vajaa kolme. ei varmaan kauaakaan mahdu enää autoon niin päin, mutta toisaalta, meillä autoa käytetään n. kerran viikossa tai kahdessa.
  7. H

    G: Kuinka luotettavasti rakenneultrassa kerrottu sukupuoli on?

    no meillä ultrassa näky pojan vehkeet, aivan selkeesti, jopa 70v mummo sano että "no eipä tartte miettiä kumpi on tulossa". tosin ei oo vielä syntyny, mutta kyllä mä omiin silmiini luotan :D
  8. H

    Kellään hyvää TONNIKALASALAATIN ohjetta ?

    mä tein vähän erikoisen sitten : varhaiskaalia, sipulia varsineen, kurkkua, kirsikkatomaatteja, tonnikalaa, raejuustoa, simpukka makaronia, ananasta, hmp pussi. luulis nälän pysyvän "hetken" poissa. :D
  9. H

    Kellään hyvää TONNIKALASALAATIN ohjetta ?

    ok, kiitos tästä :)
  10. H

    Kellään hyvää TONNIKALASALAATIN ohjetta ?

    ei se ole siitä säveltämisestä kiinni jos kysyy JOKO JOLLAIN SELLAINEN ON. mee nukkuun jos on noin paha päivä :hug:
  11. H

    Kellään hyvää TONNIKALASALAATIN ohjetta ?

    siis ei mitään perus ; salaatti, kurkku, tomaatti, tonnikala vaan sellanen ihan ruokasalaatti ois hakusessa. Googlella löyty aikas paljon noita "perus" salaatteja..
  12. H

    aika hirveetä, onko täällä oikeesti tollaisia palstalijoita, äitipalstalla

    no eikö tää nimi "kaksplus" kerro jo että kyseessä mitä luultavammin on perheellisten keskustelupalsta VAIKKAKIN täällä tosin kirjoittelee myös lapsettomia :)
  13. H

    Mitäs olette tänääm jo syöneet/ juoneet?

    kaurapuuroa ja 1,5dl marjoja, kupin teetä, ruisleivän juustolla ja kurkulla, pari lasia maitoa ja vettä. päiväruoka ei maistunu ja kohta teen tonnikalasalaattia neidille ja mulle. nami :p
  14. H

    PIENTEN MUKSUJEN ÄIDIT!

    kyllä mä juoksen pää kolmantena jalkana siellä hoplopissa mukana, uimahallissa oon leikeissä mukana. toinen asia sitten on joku puistossa hiekkakakkujen tekeminen, niihin mua ei edes päästetä, lapsi tekee mielellään mulle kakkuja jotka sitten syön :D
  15. H

    SE KAKKAS!!!!

    niin, mutta onhan noissa valmiiksi palotelluissa leivissä se hyvä puoli, että ne on melkeinpä samankokosia viipaleita ja niistä eroteltu se kuitumäärä sitten... niissä pusseissa kuitenkin lukee suurimmassa osassa myös se paljon on per viipale. noh, kohta nähdään kun kauppaan pääsee :)
  16. H

    SE KAKKAS!!!!

    paljos siinä on per viipale ? jos eräs suositus on että per viipale 3g, niin mun mielestä toi mun täysjyväpaahtiksen 1,5g /viipale jää vähän vajaaksi. että SIKSI mä kysyin mistä on löytäny leipiä jossa on 9g/100g tai enemmän. että jos meet sen kuitukunkku pussis kanssa nyt kiltisti ottamaan...
  17. H

    Ja kaurapuuroko terveellistä, ei enää IKINÄ tässä talossa.

    kerrotko mulle miksi eräs yhdysvaltalainen lekuri ja ravintoasiantuntija kirjassaan kehottaa syömään kaurapuuroa aamuisin marjojen kera koska se EDISTÄÄ terveyttä ? se vasta on sitä puhdasta ruokaa. toki joku voi vetää aamupalaksi munakkaan, mulle liian tuhtia. siksi me syötiin sitä äsken...
  18. H

    SE KAKKAS!!!!

    HEI, se kuituprosentti pussin kyljessä on aivan eri asia kuin se paljon kuitua on per viipale tai 100g. on meillä tossa täysjyväpaahtista, siinä on tosin "vaan" 6,8g/100g tai 1,5g/viipale. nyt kuitenkin oli puhe leivistä jossa on 9g/100g tai enemmän.. että lasit, sulleko ? :saint:
  19. H

    Ja kaurapuuroko terveellistä, ei enää IKINÄ tässä talossa.

    jaahas.. meillä syödään kaurapuuroa, joka kerta siinä on noin desi erilaisia marjasurvoksia. lisäksi lasi maitoa ja hapankorppua/muuta leipää. ja kyllä ihan aikuinenkin pärjää sillä siihen asti että on ruoka-aika n.klo 11-12. ihmisiä on erilaisia, jotkut tarttee muuta aamupalaksi kuin te.

Yhteistyössä