Hakutulokset

  1. M

    sääntöjä naisille

    :) :) kertakaikkiaan :) :) Näinhän se menee, vaikka kaikki ei pitänytkään paikkaansa...
  2. M

    Lähetättekö oikeasti lasten kirjeet korvatunturille? Laitatteko postimerkkejä kuoreen?

    Kyllä postitettiin, kun poika oli pieni. Kesällä tuli pukilta vastauskirje :). Isänsä luona jättivät kirjeen ulos ikkunalle, josta tonttu sen haki. Minä kerroin pojalle pari vuotta sitten pukin olevan satuolento, poika ei uskonut, nyt ilmeisesti hoksannut...
  3. M

    Mitä tulee mieleen edellisen nimimerkistä?

    Kissanpentu :)
  4. M

    Kirppis Vintiön avajaiset tänään, olitko tekemässä löytöjä?

    Minä sain peruutuspöydän perjantai-iltana ja lauantain tungoksessa sitten hinnoiteltiin kaverin kanssa pöytää nro 17 :). Tarjolla hyväkuntoista pojan vaatetta 90 - 130 cm ja tytön vaatetta 74 - 80cm sekä lastentavaraa. Aloittajan kysymykseen vastaan , että myyntiin saa viedä lastenvaatetta-...
  5. M

    onko täällä muita etä-äitejä paikalla?:)

    Olen etä yhdelle ja lähi toiselle...
  6. M

    Alakiinnitysvyöt HTS BeSafe Kid istuimeen? Onko kellään?

    Pistäkää kuormansidontaliinoilla tiukasti kiinni sieltä alhaalta, jos ei tosiaan mistään löydy varsinaisia vöitä...
  7. M

    olen koti-isä kysyttävää?

    Miksi? Miltä tuntuu? Oletko kauan? Montako lasta? Missä ammatissa vaimosi/kumppanisi? Miten eksyit tänne? Tsemppiä! :)
  8. M

    onko riittävät tarjoilut lastenkutsuille?

    Minäkin jättäisin kuivakakun pois, pikkupitsat hyvä idea, pitäähän sitä suolaistakin olla, eivät ole ehkä niin pahasti sokerihumalassa ;)... Pakastepasteijat on meillä uponneet ja isin luona kerran tarjoiltiin karkin, sipsien, keksien kera täytekakun sijasta jätskituutit. Onnea!!
  9. M

    8-v. itkee kaverittomuutta :(

    Voi pientä :( , varmasti tuntuu pahalta... Löytäisikö poikasi leikkikaveria tytöistä? Minun 8v poikani ei ole mikään rymyäjä ja eskarissa ja ekaluokallakin välillä oli välkällä kiikussa tai itsekseen, jos ei halunnut/löytänyt poikien kanssa yhteistä leikkiä. Nyt tokaluokan alussa kertoi...
  10. M

    Äititesti

    Beetä pukkasi, tiedä sitten siitä, tiedänkö olevani paras äiti lapsilleni :o(...
  11. M

    Kauhea tilanne lastenkutsuilla, vieläkin paha mieli (väkivaltatilanne)

    Voi taivas! Ongelmia tällä naisella lienee ja rutkasti! Muiden aikuisten olisi pitänyt pitää oikea puhuttelu hänelle, ei saa hyväksyä tuollaista!
  12. M

    Poikien kannattaa harrastaa poikien harrastuksia ettei tule koulukiusatuksi

    Meidän poika laulaa kuorossa ja soittaa pianoa, ei ole kiusattu siitä. Ei ole koskaan ollut urheilullinen, mutta pärjää jotenkin liikuntatunneilla, onneksi.
  13. M

    Auttakaa, pari tuntia aikaa päättää mitä teen hiuksilleni!

    Laitas kuva, että näkee... Kannatan luonnollista linjaa, esim. minkäväriset kulmat sinulla on? Vaaleat hiukset saavat jotkut ihmiset näyttämään kalpeilta. Kampaajan pitäisi pystyä ammattilaisena ehdottamaan/näkemään oikea sävy sinulle.
  14. M

    Ei saatna kun on vaikeaa!!! PRKELE!

    Älä ajattelemalla ajattele tupakkaa, keksi jotain muuta tekemistä tupakalle menon sijasta. Äkkiä se mieliteko häviää, sitkeästi vain!
  15. M

    Ennestään kuivasilmäinen ja FemtoLasik

    Minä kävin eilen leikkauksessa, mutta en ole kuivasilmäisyydestä kärsinyt. Antibioottitippoja ja kosteutustippoja laitetaan useasti päivässä jonkin aikaa. Esitutkimuksessahan se selviää, ovatko silmäsi sopivat leikata. Rohkeasti vain!
  16. M

    Moniko teidän miehistänne lähti tänään sorsametsälle?

    Sinnehän tuo meni. En ole vain koskaan saanut sorsaa maistaa :).
  17. M

    Pieni tatuointi käteen..

    Elikkä tuo on neitsyen merkki ja kun katsoo toisella tavalla, siinä voi nähdä kirjaimia. Otin väärin päin muuten kuvan, tatska on oikein päin, kun tuota kuvaa "kääntää vasemmalle". En jouda ottamaan uutta otosta nyt...
  18. M

    Pieni tatuointi käteen..

    http://kuvaton.com/k/t/YGjL.jpg Pistetääs isompana: http://kuvaton.com/k/YGjL.jpg Minulle tässä monta merkitystä; horoskooppi neitsyt, omat nimikirjaimet (entiset ja nykyiset) sekä lasten nimikirjaimet.
  19. M

    Minealle toinen nimi?

    Minea Maaria Minea Katariina Minea Margareeta Minea Sofia Minea Ulriika Minea Ulpukka Minea Helmiina Minea Peppiina Minea Marjuli :)
  20. M

    Ennustaja linjoilla, kysy pois!

    Mitä näet minulle? Kysyn toisen kerran...

Yhteistyössä