Kirppis Vintiön avajaiset tänään, olitko tekemässä löytöjä?

  • Viestiketjun aloittaja Oulussa
  • Ensimmäinen viesti
Oulussa
Kuulemma kirppisVintiö aukaisi ovensa tänään uuden omistajan voimin. Oliko paikka edelleen vain lastenvaatteille? Oliko uudistuksia huonompaan vai parempaan suuntaan? Kannattaakohan sinne raahata kamojaan myyntiin..?
 
jokuuu
Olinhan minä. Ja aika monta sataa muutaki ;)
Hirveästi en ostanut, koska olin lapsen kanssa liikenteessä. Jotain tarpeellista. Jonottaa sai kauan. Pyörtyminenkään ei ollut kyllä kaukana :D (Tuli vain myöhemmin mieleen, että olisikohan tilassa pitänyt olla joku ihmismäärä rajoitus? Ihmiset oli onneksi kohtuullisen maltillisia, mutta homma olisi voinut käydä vaaralliseksi "toisenlaisella hengellä")
 
"Kerttu"
Toivon kyllä kaikkea hyvää Oulun lastenvaatekirppikselle. Seutu on erittäin lapsirikasta ja siellä ei ole ollut lastenvaatteisiin erikoistunutta kirpputoria sitten Pikku-Liinun... se nyt ei ollut aina kummoinen.... toivon, että ensi vuonna jos käyn Oulussa pääsen tutustumaan myös uuteen viihtyisään lastenvaatekirppariin!
 
"vieras"
Kävin lapsen kanssa siellä, mutta ei jaksettu jonottaa tuntia kassajonossa, niin lähdettiin aika pian pois. Huomenna aattelin käydä uudestaan, jos siellä on enää mitään ostettavaa :D :D
 
Oulussa
Vintiö on Limingantullissa. Ainakin edellisellä omistajalla oli markkinointitaidot vähän hukassa, kun eivät mainostaneet ja joidenkin asiakkaiden mielestä kirpulle oli vaikea löytää perille. Toivottavsti uusi omistaja ymmärtää mainostamisen päälle. Juu, onhan se facebook on ilmainen foorumi, mutta antaa hommasta vähän harrastelijamaisen vaikutelman. Paljon oli pöytiä jatkuvasti tyhjänä edellisellä omistajalla. Mutta jokatapauksessa mahtava juttu, että lastenkirpulle on saatu oulussakin jatkoa! Toivottavasti uusi omistaja saa homman pyörimään.
 
Oulussa
Taasko Vintiötä mainostetaan Kaksplussa kautta? Jotenkin epäilyttää koko aloitus kun näitä Oulun lastenvaatekirppis-avauksia tuntuu riittävän...
Ei, tämä aloitus ei ainakaan ollut mainos, ap on vain kiinnostunut kirppistelijä ja tyytyväinen siitä, että Oulussa on lastenvaatekirppu. Täällä kun lapsiperheitä riittää... Onko aloituksia ollut useampiakin? Mutta hei, kyllä niiden olisi syytä mainostaa! :D
 
"Kirppu"
Alkuperäinen kirjoittaja häh;24602796:
toukokuulla näyttänyt saavan. Ei kovin hyvää kuvaa saanut vaan uudesta pitäjästä kun kattelee yhtä kirpputori ryhmää faces
Miten tuon facebook kirppisryhmän perusteella voi ketään arvioida? Jos merkkikirpparia tarkoitat niin itse olen ainakin vaan löytöjä siellä tehnyt ja siellähän on useampi ylläpitäjä..

Ja kiva vaan,että Vintiön toiminta jatkuu! Mutta ainahan joku on valittamassa :)
 
Minä sain peruutuspöydän perjantai-iltana ja lauantain tungoksessa sitten hinnoiteltiin kaverin kanssa pöytää nro 17 :). Tarjolla hyväkuntoista pojan vaatetta 90 - 130 cm ja tytön vaatetta 74 - 80cm sekä lastentavaraa.

Aloittajan kysymykseen vastaan , että myyntiin saa viedä lastenvaatetta- ja tavaraa sekä odotus- ja imetysvaatetta.

Uudistuksia en muuta ehtinyt huomata kuin käsityöhyllyn, jossa sukkaa ja muuta.

Avajaistarjouksena kaksi viikoa yhden hinnalla (28e), joten minä ainakin ehdin viedä lisää myytävää.

Kiitos uudelle yrittäjälle ja onnea jatkoon! Hymyllä ja hyvällä palvelulla pärjää pitkälle !
 

Yhteistyössä