Hakutulokset

  1. R

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Merkkailen että ollaan vielä kotona. Yöllä kahen aikaa tuli hirvee väsy ja sain nukuttua kolme tuntia. Lähen tästä taas lenkille. Supistuksia tulee jatkuvasti mutta ei tarpeeksi tiuhaan ja kipeitä. Tämä on kuitekin mukavampaa kuin ettei olis mitään merkkejä. Moni olis varmaan jo lähtenyt käymään...
  2. R

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Painogallup 9kg tullut 47kg >56kg. Siihen se taipaapi jäädä, täällä nimittäin kahdesta lähtien tullut supistuksia 10-15min välein, viimeiset pari tuntia 10min välein. Toivottavasti nyt on tosi kyseessä... Kipujen kanssa pärjään, joten en viitti aikaa mennä tappamaan sairaalaan. Lähden...
  3. R

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Ei tullu tänäkään yönä lähtö, ei. 39+4
  4. R

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Täällä ollaan edelleen. Kertoilen ja kommentoin enemmän kun ehdin. Nyt hammaslääkärin särkypäivystykseen... 39+3
  5. R

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Nännien hieronta = imetys saa aikaan oksitosiinihormonin tuotannon ja se vaikuttaa synnytyksen käynnistymiseen/supistuksiin. Voitte siis rauhassa hieroskella nännejänne jos supistuksia kaipaatte!! :laugh: Pelko tuli tuosta vesien menosta, vaikka itselläni kokemusta siitä onkin ja huomasin...
  6. R

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Mää haluan tänään synnyttämään. KUULEEKO KUKAAN?! |O Neuvolassa tänään käyty. Paino noussu muutaman sataa grammaa. Kaikki arvot ok. Laittoi lähetteen painoarvioon ja lantion mittaukseen sellasella kiireellisyysluokalla että soittavat tänään, viimeistään maanantaina ajan. Th yritti antaa...
  7. R

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    piritta88 saattaapi olla että lääkäri yrittää saada synnytystä käyntiin rankalla sisätutkimuksella :). Nimittäin joillakin se tehoaa.
  8. R

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Onnea synnyttäneille! Mukava lukea muiden tuntemuksia/arvailuja lähestyvästä synnytyksestä =)! Täälläkin seurataan oireiluja erityisen tarkkana. Ripulia oli yks päivä, kipeitä supistuksia monta yötä peräkkäin, limatulppaa on tullut, mutta täällä edelleen yhtenä kappaleena... Luulin ihan että...
  9. R

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Jokaikinen tunti ajattelen että syntys jo... Kateellinen olen niille, jotka jo päässeet eroon tukalasta olosta ja saavat pikkuisen tuhisijan kanssa viettää aikaa. Olen lukenut palstaa, mutta laiskasti kommentoinut mitään. Nyt olen jo selvinnyt iskias-kivuista, jotka oli riesana kuukauden, niin...
  10. R

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - huhtikuussa

    Moneen viikkoon en ole käynyt kirjoittamassa. Viimeksi rakenneultran kieppeillä maaliskuun puolessa välissä. Mitään kummempaa tänne ei raskauden osalta kuulu. Tarkistusultraa kohdun suun liepeillä olevasta istukasta on vasta toukokuulla. Esikoinen sairastaa jatkuvasti (joulun jälkeen...
  11. R

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - maaliskuussa

    Mukava lukea muiden tuntemuksia raskauden suhteen ku jotku menee nii nappiin oman odotuksen kanssa!! Nyt vois sitte pienen esittelyn ja normaalit kuulumiset kertoa!! Neuvola oli pari viikkoa sitten. Tuntuu et niitä on niin harvoin!! Silloin paino ei vielä ollut noussut normaaliksi, vaikkei...
  12. R

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - maaliskuussa

    eli toinen tulossa ja äiti 23 vuotta.
  13. R

    Istukka kohdunsuulla, onko....

    Etinen istukka täälläkin, joka todettiin rakenneultrassa viikolla 19+6. Uusi aika annettiin toukokuulle RV:lle 28+. Istukka alkoi kohun suulta eikä siis kohdun suun päällä ollut, mutta sen verran lähellä että vaatii tarkkailua. En muista oliko etu- vai takaseinämässä. Menin nii sokkiin...
  14. R

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - maaliskuussa

    näköjään merkkien käyttö on mulla hakusessa :laugh: !!
  15. R

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - maaliskuussa

    [/b]uusi rinkiläinen Raskaus kohta ohi ja uusia vaa tulee!! Eli LA 10.8.09 ja synnärinä SeKS. Lueskelin että useimmat ovat jo rakenneultrassa käyneet. Itse kävin maanantaina ja siellä selvis, että mulla istukka alkaa kohdun suun reunalta. Ei siis ole kohdun suun päällä, mutta alkaa siitä...

Yhteistyössä