yhestä ketjusta tuli mieleen: et ootteko ikinä vahingossa pissannu housuun aikuisiällä?

  • Viestiketjun aloittaja minäää
  • Ensimmäinen viesti
märkähousu
No joskus 11 vuotiaana oli hirvee pissa hätä ja hyppelin vessan
lattialla en saanu housuja alas ku oli sidottu nauhat ja istuin pöntölle ja pissat tuli housuun. Olin joskus tyttökerhossa kun ootettiin et päästään sisälle nii oli hirvee pissa hätä no kun vihdoin pääsin vessaan tuli housuun no sit yritin märkiä housuja peitellä tunnin siel
 
märkähousu
No joskus 11 vuotiaana oli hirvee pissa hätä ja hyppelin vessan
lattialla en saanu housuja alas ku oli sidottu nauhat ja istuin pöntölle ja pissat tuli housuun. Olin joskus tyttökerhossa kun ootettiin et päästään sisälle nii oli hirvee pissa hätä no kun vihdoin pääsin vessaan tuli housuun no sit yritin märkiä housuja peitellä tunnin siel
 
vierailija
joskus nelosluokalla oltiin luokkaretkellä isojärvellä kokopäivä ja vaan aamulla olin käyny vessassa. Oli siellä laavulla jonkinmoiset huussit mutta ei houkuttanu eikä ollu kauhee kusihätä vielä siinä vaiheessa. Bussissa takasmeno matkalla se hätä nousi aivan sietämättömäks ja en muuten ainoa siitä 40hlö luokasta ollut jolla vessahätä oli. Plus rinnakkaisluokka jossa myös 40hlö oli siellä eli vessoihin koululla oli pitkät jonot. Olin kai 7 tai 8 jonossa ja oli muuten tuskaa pidättely. Sittenku pääsi vessaan nii kauheella paineella ulos ja se kesti kauan.
 

Yhteistyössä