yhestä ketjusta tuli mieleen: et ootteko ikinä vahingossa pissannu housuun aikuisiällä?

  • Viestiketjun aloittaja minäää
  • Ensimmäinen viesti
bud
Olen kerran. Odotin kakkosta ihan loppusuoralla ja olin tulossa töistä bussilla. Bussimatka kestää n.20min ja sinä aikana hätä kasvoi aivan järkyttäväksi. Pysäkiltä juoksin suoraan kotiin pesuhuoneen kaakelilattialle ja kusi valui housuun.
 
Samasta syystä kerran tuli ja en pidättänyt edes loppuun, kotiin oli vielä matkaa ja pakkasta -10, oli housut vähän koppurassa:D
 
Ja nyt tuli vasta mieleen: kerran oli aivan mieletön pissahätä, sellainen että vaihdoin jo tiheään jalkaa vessassa, mut ensin piti ottaa tampooni pois.. Noh, ilmeisesti samat lihakset täytyy jotenkin rentouttaa, että saa tampoonin pois, kuin millä pissaa pidätellään, koska tampoonin ottaessa oli kuin olisin nykäissyt ammeesta tulpan pois.
 
Olen, kumpaakin. kerran olin lähdössä kävelylenkille ja tuntui jo valmiiksi ikäänkuin olisi ollut hätä. Se isompi. Yritin pinnistellä, mutta ei siitä mitään tullut ja lähdin lenkille. Puolen tunnin kuluttua alkoi tuntumaan, että nyt kyllä alkaa meneen vaikeaksi ja käännyin kotiin. Oli hankala kävellä kun koko ajan piti pinnistää ja puristaa kävellessä kankkuja, ettei vaan mitään sattuisi. Mutta kotiovella, melkein käsi ovenkahvalla, niin se vaan tuli. Ei ollut edes mitään ripulia vaan oikea köntsä. Onneksi olin melkein himassa.

Pissi tuli hieman samalla tavalla. Ihan kotiovella ja annoin tulla. Minulla oli semmoiset vaaleat sukkahousut ja hame. Sukkahousut vaan tummeni sitämyöden kun pissi valui. Onneksi ei kukaan ollut katsomassa.

Elokuussa oli lähellä. Seisoin Oopperatalon pysäkillä aika myöhään illalla ja odotin ratikkaa. Pissatti ihan hirveästi ja livahdin siinä kohdalla olevan bussipysäkin taakse Oopperatalon seinustalle. Siinä on kukkaistutuksi tai pensaita mitä lie, niin niiden taakse ja annoin suhista. Yksi mies pysäkillä katseli vain hieman kun tulin pensaiden takaa ja oioin hametta.
 
kyllä vain. pari päivää synnytyksen jälkeen olin käynyt vauvalassa juttelemassa hoitajan kanssa, vauva oli mukana siinä kärrissä . tunsin siinä jutellessa, että vähän pissattaa mutta en huolestunut.. kunnes takaisin osastolle vaappuessa rakossa alkoi tuntua hillitöntä painetta &
samalla kun sain vessanoven auki tajusin seisovani lätäkössä! no, ei muuta kuin jätät vauvan ihmettelemään siihen, riivit pissaiset pöksyt pois & viuhahdat käytävän poikki etsimään kärrystä kuivaa vaatetta.. onneksi oli yö :D
samoin jokin aika sitten vatsataudissa oksensin ja samalla tein housuuni pissan että ripulin.. hurmaavaa
 
Viimeksi muokattu:
-.-
Joo.. Eikä ollut edes pari päivää synnytyksestä, vaan ... mitähän, puolitoista vuotta? Etten voi sitäkään syyttää!! Nauroin niin pirusti, että vahinko kävi. Onneks ei sentään tullu paljoo, mutta kuitenkin :/
Eikä siinä vielä kaikki! Kunnon paskataudissa kumarruin, "pierasin" ja siinähän se sit olikin. Mies nauro katketakseen, mutta sille piruparalle kävi ihan samanlailla. Sillon kyllä vitutti, nykyään nauretaan miehen kanssa tollekin aina välllä. Vessahuumori o/
 
"Mie"
Ihme kyllä en ole. Ja ihmettelen tätä siksi koska mulla tulee todella usein yllättävä kusihätä. Mieskin on jo niin tottunut siihen että kun ollaan jossain ajelemassa niin mulla saattaa iha yks kaks tulla karmee kusihätä ja pitää ettiä joku huoltoasema tai kauppa minne äkkiä kuselle. Ihme ja kumma vaan ettei vielä ikinä oo housuun tullu :D
 
"vieras"
muutaman kerran ehkä. vaikka olen mestari pidättelemään, muutaman kerran on päässyt. kenties johtuu siitä, että oon linja-auton kuljettaja, eikä oo yhtä helppoa meillä naisilla nuo vessaan pääsy, kuin miehillä, jotka voivat lorotella aina kun haluavat.
 
"ninnu"
En saa unta,selaan nettiä.En tiedä vastaako tämä aihetta et aikuisiällä,olin teini,kolmentoista.Olin siirtynyt yläasteelle ja uudessa koulussa "monnitettiin" paljon.Minä hölmö olin laittanut piukat kullan väriset housut ja vanhemmat tytöt veti herneen nenään,ne sit teki kiusaa eikä päästäneet kuselle ja tietenkin juuri sinä päivänä alkoi kusettaa oikein kunnolla,ehkä se yltyi vielä jännityksestä.Sinnittelin viimeisen tunnin loppuun asti ja sitten oli jo melkein hätä housuissa.Tottakai vessassa päivysti taas vanhempien tyttöjen porukka eikä ne päästäneet mua veskiin vaikka melkein porua väänsin.Sit se vaan tuli,siinä kiusaajien edessä,mut ne ei nauraneet,ehkä pelästyivät itsekin ja kiusaaminen loppui siihen.Meistä tuli jopa kavereita.
 
Klkl
Oon. En vaan osaa enkä pysty pidätteleen. Humalassa ihan hirveetä, sillon ei toimi yhtään. Noloo joo, en oo ottanu koskaan lääkärin kans puheeks. Mulla kun tulee pissahätä niin se yltyy hetkessä ihan hirveeks. Esim leffaankaan en voi mennä koska ahdistaa jos siel tulee hätä ja en pysty pidätteleen. Ja keskenkään en kehtaa lähtee... :(
 

Yhteistyössä