Hakutulokset

  1. Miiuska-

    VLCD-testiryhmä

    Moikka moi! Nuttrilett- Mia täällä moi vuosien jälkeen. Törmäsin tähän googlen haussa. Tuolloin 2011 loppuvuodesta selviskin syy miksi paino ei tippunut kunnolla. Mulle todettiin kilpirauhasenvajaatoiminta joka olikin syypää mun äkilliseen painon nousuun teininä. Mutta punkero ollaan edelleen...
  2. Miiuska-

    Paljon velottaisit villasukista?

    Oon käsityötalolla töissä jossa myydään kyläläisten tekemiä villasukkia. Hinnat pyörii siinä 23-32€:n tienoilla.
  3. Miiuska-

    Tytölle kaunis, ei niin tavallinen nimi?

    Oman tyttäreni nimi on Isabella Ilona <3 ja mun tuttu antoi juuri tytölleen nimeksi Yona :) Itse tykkään.
  4. Miiuska-

    Mitä kivunlievitystä käytit toisen lapsen synnytyksessä? Kestikö synnytys vähemmän/kauemman esikoiseen verrattuna?

    ekassa ei saatu epiduraalia eikä muitakaan- oli käynnistetty synnytys ja synnytys yhteensä kesti n.15tuntia. Toka aikana meni vedet aamulla 6pintaan ja laps syntyi jo vähän yli 10. Mitään kivunlievityksiä ei keretty antamaan :)
  5. Miiuska-

    Jääkö teillä yli 1000 € kk

    ei todellakaan jää :D mies kotona kotihoidontuella ja itse olen työelämänvalmennuksessa. Hyvin pienet on raha summat joita jää elämiseen vuokran,sähkön ja veden maksun jälkeen. Ja olemme 2aikuista+2 alle 3vuotiasta lasta. (vaippaikäisiä)
  6. Miiuska-

    askartelumassaa käyttäneet...???

    Ei ainakaan cernit kestä. Mites taikataikina? kestäiskös se?
  7. Miiuska-

    kilpirauhasenvajaatoiminta/lääkitys

    Mulla kans sisi puolikas tabletti. No mulle sanottiin het siinä aamupalan yhteydessä ottaa- tosin otan sen kyllä aina n.10min etukäteen kun nappaan heti herättyäni. Hassua kun ei lääkärikään maininnut mitään tosta maitotuote jutusta. Hirmu hankalaa kun täytyy tutkailla kelloa et jokohan sais...
  8. Miiuska-

    kilpirauhasenvajaatoiminta/lääkitys

    Moikka! Mitä ohjeita teille on annettu tohon lääkitykseen? Mulle sanottiin että pilleri pitää ottaa aamulla ennen aamupalaa ja pariin tuntiin ei mitään maitotuotteita saa syödä. Mutta taas tutulle ei moisesta asiasta mainittu mitään- ja mullekkin farmaseutti apteekista mainitsi kun kysyin...
  9. Miiuska-

    Oletko koskaan halunnut--

    :attn:
  10. Miiuska-

    Auttakaa! Haluan yhden työpaikan!!

    Kysy vaikka palkkauksesta tarkemmin. Ja muutenkin millanen työ tarkalleen ottaen jne.
  11. Miiuska-

    Mistä saatte lukioita blogiinne?

    Nimenomaan- on itse käytävä muiden blogeissa jotta he löytävät sinun blogiisi :)
  12. Miiuska-

    Kuinka teette jauhelihakastikkeen ja millä maustatte?

    Ruskea kastikehhan tehdään niin että voi ja jauhot paistetaan pannulla jne- itse olen kyllästynyt ko kastikkeeseen ja siksi teen nykyään näin. mielestäni tuolla saa paljon monipuolisemman ja se ruskeankastikkeen ominais maku ei puske muiden mausteiden yms läpi.
  13. Miiuska-

    Kuinka teette jauhelihakastikkeen ja millä maustatte?

    Pilkon sipulit- kuullotan ne- laitan jauhelihan niiden sekaan (ensin pöydällä ollut huoneenlämmössä n.15-30min, liha suositellaan olevan huoneenlämpöistä kun aletaan paistamaan)- ruskistan sen- Maustan sen esim- eri pippuri mausteilla,jauhelihamausteilla,valkospulilla yms yms- vähän vaikka...
  14. Miiuska-

    Oletko koskaan halunnut--

    :attn:
  15. Miiuska-

    Oletko koskaan halunnut--

    Tiedätkö sen tunteen kun näet jotain aivan uskomatonta muttet voi siittä kenellekkään iloita tai nauraa? Oletko koskaan miettinyt juuri leivottuasi että olisipa kiva nyt keittää kahveet ja laittaa ystävälle viesti et tulee maistamaan tuoretta pullaa kahvi kupposen kera. Onko sinulla joskus...
  16. Miiuska-

    Mikä vika on nimessä Veeti?

    Meidän poika on Veeti ja nimi on suloinen! Ikäväksemme luulimme nimeä valittaessa että olisi harvinainen mutta samana vuonna tuli Veetejä todellapaljon.. :/
  17. Miiuska-

    Huhuu nutrilett testiryhmään hakeneet???

    Tänään saapi aloittaa, jes jes :) se oli et viimeistään sitten maanantaina. Enhän mie hökäle malta oottaa :) Nyt vain sitten uusia tunnuksia luomaan :)
  18. Miiuska-

    Huhuu nutrilett testiryhmään hakeneet???

    Oon kyll nyt liian malttamaton.. Milloinkohan ton voi aloittaa, milloinka te aloitatte? Tuleekohan sieltä mitään ohjetta kuinka noi voi jaotella eri päville? Tossa aiemmin niit yritin kattella mut en saanut niitä jaettua mitenkään nätisti.. Malttais oottaa..
  19. Miiuska-

    Huhuu nutrilett testiryhmään hakeneet???

    Apatius, no joo, siis ihan sama mullakin. Se oli yhdestä kulmasta,revitty. Sit siittä päältä oli myös teippi irronnut niin että sinne sitten näki selkeesti sisälle. Ikävää.. Ja mull oli lasku virhe, niit oliki ilm 10 pakettia :D *wirn* Ja tässä kuva siit mitä mulla siel oli, näyttääkö...
  20. Miiuska-

    Huhuu nutrilett testiryhmään hakeneet???

    Moikka, täällä kans yksi joka pääsi mukaan ja sai paketin tänään. Montako pakettia teillä oli? Mun se pahvilaatikko oli osittain auki :/ 9 siellä oli +paperinippunen. Ja mun bmi 44-45 et täällä kans hyvin tukeva naisimmeinen :)

Yhteistyössä