Mistä saatte lukioita blogiinne?

  • Viestiketjun aloittaja asdasdasdasdasd
  • Ensimmäinen viesti
yyyyyyyyyyyy
Mun mielestä tärkeää on, että käy vieraisilla ja kommentoimassa muiden ihmisten blogeja. Niiden kirjoittajat tulevat sitten vastavierailulle sinun blogiisi ja verkosto syntyy pikkuhiljaa.
 
"vieras"
Hyvät kuvat omassa blogissa jav asiallinen käytös muiden kommenttibokseissa.

Varsinaisesti mainostaa ei kannata, ellei halua ikäviä vierailijoita. Suomessa ei saa pitää melua itsestään, jottei tule leimatuksi "leijuna".
 
Mun blogi löytyy blogilistalta ja bloglovinista, osa lukijoista on löytäneet blogini vahingossa kuten minäkin monien blogit. Täällä olen mainostanut sekä muutamassa muussa paikassa. En ole saanut haukkuja vielä sinne omaan blogiini vaikka täällä joku välillä mouruaa jotain :)
 
Aika on mielestäni se, joka lopulta niitä lukijoita tuo. "Mainostamalla" voi saada satunnaisen kävijä, mutta se, kuka moisista jää vakituiseksi vierailijaksi, on aina jotain mitä ei voi ennustaa.
On jotain mikä puhuttelee juuri sitä lukijaa...

:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;24518730:
En saakaan :LOL:

Enimmäkseen tuttuja lukijoita. Pari palstan kautta.
Sama vika. :)

Tosin lopetin julkisen blogini ja kirjoitan nyt vain kutsutuille, joten en enää vieraita lukijoita kaipaakaan. Tuntuu kyllä tosi hölmöltä kirjoittaa 15 lukijalle. :) Mutta oikeastaan kirjoitankin enemmän itselleni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;24518768:
Sama juttu. Enkä minä tiedä, että haluaisinko enemmän lukijoita. Tuskin. Eihän minulla yleensä ole edes mitään asiaa :ashamed: Mä tykkään sun blogin ideasta :)
Kiitos, olen siihen itsekin ihan tyytyväinen, vaikka se on hivenen "orjuuttava" :D Mutta jotenkin pitää teemaa venyttää tässä kun tämä osuus on ohitse.
 

Yhteistyössä