Jääkö teillä yli 1000 € kk

  • Viestiketjun aloittaja "Janni"
  • Ensimmäinen viesti
Jää. Tai siis vuokra, vesi, sähkö, netti, puhelin. Niiden jälkeen jää n 1000e, mut toki tulee aina lääkekuluja, polimaksuja tms joita pitää maksaa ja joskus ollaan tiukillakin jos yllättäviä isoja juttuja. Kaikki mikä tulee, menee.
Minä ja kolme lasta. Just ostin isoille talvihaalarit, meni 300.
 
rahnuli
Jää, en oo ees laskenu paljonko meille yhteensä jää, mulle jää asuntolainan jälkeen varmaan 1300 eur, en tiä paljonko miehelle jää, sillä paljon parempi palkka kuin mulla...
 
hoitovapaalla
Lisättäköön nyt vielä että, toi 1000€han on kyllä oikeesti tosi vähän! Tai ainakin mun mielestä, jos meillä kuitenkin nyt mun hoitovapaallakin jää reilusti yli ton. Jos olisin töissä, olisi mun ja miehen yhteenlasketut NETTOtulot n.4200€ olishan se nyt kumma jos ei siitä tonnia jäis pakollisten menojen jälkeen, joihin ei siis aloittajan mukaan vielä lasketa sitä ruokaa!
 
..
Pelkästään vuokran jälkeen jää n.1200..siitä meneekin sitten työmatkakulut, sähköt , vakuutukset, iltapäiväkerho, ruoka , netti, puhelimet jne..taloudessa äiti ja 2 lasta, vakituinen matalapalkka alan duuni ja minimielarit..jas tiiättekö..elämä on silti pääosin ihanaa :)
 
----------
Meillä jää n. 800 euroa kaikkien laskujen jälkeen elämiseen (eli ruoka, bensat, muut hömpötykset) 2 aikuista ja yksi lapsi. Oikein mainiosti pärjätään :) Hoitovapaalla olen ja mies lähihoitaja, joten eipä palkka päätä huimaa. Mitään suurempaa ei voi hankkia nyt mutta koen kuitenkin lapsen kotona hoitamisen tärkeäksi.
 
ei todellakaan jää :D mies kotona kotihoidontuella ja itse olen työelämänvalmennuksessa. Hyvin pienet on raha summat joita jää elämiseen vuokran,sähkön ja veden maksun jälkeen. Ja olemme 2aikuista+2 alle 3vuotiasta lasta. (vaippaikäisiä)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä