Hakutulokset

1. H

Moneltako sossun rahat tulevat tilille?

3-5 välillä... ihan varma tieto :)
  2. H

Oletteko nähneet tuota Unicefin uutta mainosta? :´(

Mikä se mainos on jossa lapsi sanoo että äitin kanssa tanssitaan mut sitten äiti tanssii liian kovaa ja mulle tulee toooosii paha mieli.. onks se just tuo alkon mainos??
  3. H

Pesukone syttyi palamaan!

Eikös se mene niin että luottotiedoton ei edes saa vakuutusta?
  4. H

Miks ihmeessä mulla tulee VIELÄKIN aamupäivän ruoan röyhyjä, eiks ois pitäny mennä eteenpäin jo aikoja sitten

en oo siis syönyt ruokaa viimeksi kuin 12 aikaan, vähän ihme olo ollut. Miten voin vielä röyhiä noita hajuja kun syömisestäkin on noin paljon aikaa. Voisko vatsatautia olla tulossa? ihme olo myös
  5. H

Apuaaa.... koska oli se virpomispäivä?

:ashamed: koska on pääsiäinen? :ashamed:
  6. H

Apuaaa.... koska oli se virpomispäivä?

oliko se jo nyt tänään?
  7. H

Jos yhteishuoltajuus ja toinen vanhemmista menee lapsen kanssa laivalle, niin eikö pitäisi periaatteessa olla kirjallinen lupa?

Ei kukaan ole nipottamassa, mutta kyllä minä haluaisin että minulta kysyttäisiin voiko lapsen kanssa lähteä laivalle..
  8. H

Mun uudet kynnet on tosi mageet

Joo ei tuolleen kehuskella ilman kuvaa :wave:
  9. H

Jos yhteishuoltajuus ja toinen vanhemmista menee lapsen kanssa laivalle, niin eikö pitäisi periaatteessa olla kirjallinen lupa?

Tuli vain tällainen mieleeni kun exäni (eli siis lapseni isä) voi soittaa matkalla että ovat menossa laivalle. Eikö tarvittaisi lupa kun vie lapsen pois maasta.. tjn
  10. H

Onks toi satuhäitten "lukija" ollut jossain "kadonneet" tms myös? Inhottava kuunnella kun on jotenkin niin puistattava

jossain tuollaisessa "ei niin iloisessa" ohjelmassa se on ihan varmaan ollut myös.. lukija= toi mies joka puhuu
  11. H

Nyt mua ihan hävettää...

Mä antaisin kaverilleni tuon 25 euroa ja kävisin hakemassa syöttötuolin pois veljeltä. Käskisin hakemaan kaupasta uuden. Tai sitten käskisin veljen viemään HETI syöttötuolin takaisin, ja ihan itse saisi viedä
  12. H

Kysymys entisten ja nykyisten esikoululaisten vanhemmille!

lisään vielä.. Aina kun aloittivat uuden leikin, piti tauluun laittaa oma nimikyltti mihin leikkiin menee, samoin aina aamuisin piti oma nimikyltti laittaa "paikalla" lappuun. Eteisessä oli päivä"jana", missä aina kävivät siirtämässä korttia että mitä seuraavaksi tehtiin. Opittiin siis näin...
  13. H

Kysymys entisten ja nykyisten esikoululaisten vanhemmille!

Meidän eskari oli ihan "tavallinen" päiväkoti jossa leikin varjolla noita eskarijuttuja tehtiin, ei siis istuttu pöydän ääressä tuota 4 tuntia. Olettaisin että suurimmassa osassa eskareita sama juttu. Kävivät metsäretkillä oppimassa yms
  14. H

Kuka tunnustaa?

ja 2+:lle ekaks suunnistaa??!! :laugh: :laugh:
  15. H

Kuka tunnustaa?

hmm... Miten kukaan voisi tunnustaa kun tämä nainen on just nyt siellä vankilassa :laugh: :laugh: :D
  16. H

Saako teillä lapset hyppiä sängyssä? Entä syödä olohuoneessa?

Sängyissä ei saa pomppia, eivät ole niin kestävää tekoa. Olkkarissa saa myöskin syödä, usein syövät aamiaisen olkkarin pöydällä ja katsovat piirrettyjä samalla, ruoka syödään yleensä yhdessä keittiön pöydän ääressä
  17. H

uskallanko ostaa kirppikseltä valurautapannua?

jep :) vaikka ihan öljyä, puulastallakin voi varmaan vähän hingata kun kuuma rasva on pannulla Kyllä mä uskaltaisin ostaa, kuuma rasva tappaa kuitenkin bakteerit.
  18. H

paistat siinä rasvaa kuumalla niin lika irtoaa kyllä, vaikka ois ollutkin koirankuppina ;)
  19. H

ja sähän voit "pestä" sen myös niin että ensin huuhdot vedellä ja sitten paistat siinä rasvaa kuumalla levyllä niin lähtee mahd pöpöt pois :)
  20. H

Toimeentulotuen muutos???

Ne nyt vain ajattelevat että noin "iso" asunto on liian iso yhdelle. Mekin asutaan reilu 50 neliöisessä kolmestaan kahden lapsen kanssa, ihan sopiva on. Yhdelle ihmiselle ajattelevat että riittää yksiö tai ihan pieni kaksio. Älä nyt ainakaan asuntoa mene vaihtamaan, hommat muuttuu kun vauva...

Yhteistyössä