Hakutulokset

1. H

Apuja hymiöiden lisäämiseen

ihan pakko kokeilla
  2. H

Ajattelin tyhjentää pakkasen, en käy kaupassa kuin ostamassa maitoa yms.. Kauankohan sapuskat riittävät :D

et sieltä sit valkkaamaan mitä kukakin haluaa syödä :laugh: kaikilla varmaan eri sapuskat lautasella
  3. H

Ajattelin tyhjentää pakkasen, en käy kaupassa kuin ostamassa maitoa yms.. Kauankohan sapuskat riittävät :D

mä teen aina ison kattilallisen kerrallaan, joten pakkaseen jää myös tosi paljon, kun ei ikinä jakseta syödä seuraavanakin päivänä samaa :whistle:
  4. H

sama juttu :D:D on tuol varmaan 10 pakettia jauhelihaa ja kanaa yms, lisäks sit noi oma tekemät pöperöt, pakastuspusseissa ja niitäkin on PALJON!!!! eiköhän me noilla kuukausi ainakin eletä :D
  5. H

Tulis nyt sit jos on tullakseen, monta päivää jo vatsa ollut kipeä ja möyrii kokoajan.

eikö se oksennustauti vois nyt sit jo alkaa jos meinaa tulla :headwall:
  6. H

Mä oon himopakastaja ja tungen pakkaseen kaiken mitä ylimääräiseksi jää, siellä on jos jonkinnäköistä kastiketta ja pataa :D jääkaapin alaosa pakastinta ja kaupasta en hae lisää ruokaa ennenkuin se on tyhjätty :D
  7. H

Te arvoisat kirppishuijarit!

Voitais sopia sellainen, että KAIKKI ostaa VAIN postiennakolla.. Sit tosin täytyisi kaikki halvemmatkin tuotteet laittaa postiennakolla ja postikulut ois huimat. Kaksplussa vois avata tilin johon maksetaan ja sieltä menee myyjän tilille vasta kun ostaja on saanut tavaransa :laugh: :laugh: :kieh:
  8. H

Kyllä se pippeli on sitten iso kummastuksen/mielenkiinnon kohde lapselle :D

meillä ihan sama homma, nyt 8v on alkanut kehuskelemaan sisarelleen, että kun hänellä on niiiiin iso pippeli :laugh: :laugh:
  9. H

Siis MITÄ IHMETTÄ mun naamalle on tapahtunut?? toinen poski AIVAN täynnä pientä näppylää (pienien finnien näköisiä?)

noi näyttää finneiltä, vaikka ovatkin poskessa tuolleen näppylämäisesti rykelmässä :whistle: :D
  10. H

kokeneet tapetin poistajat!!!

laita reilusti vettä ja tapetinpoistoainetta. Anna vaikuttaa TOSI kauan, lisää vettä kun on melkein kuiva ja anna taas vaikuttaa tosi kauan.. me tehtiin noin ja saatiin pois. tai sitten revit sen suikaleina ja tuon "ohuemman" mikä jää seinään, kastat tosi hyvin niin se lähtee sitten ihan...
  11. H

Siis MITÄ IHMETTÄ mun naamalle on tapahtunut?? toinen poski AIVAN täynnä pientä näppylää (pienien finnien näköisiä?)

eilen oli jo vähän, mutta tänään näytän siltä kuin mulla olisi akne tms :whistle: Normaalisti ei finnejä ole, mustapäitä kylläkin... mistä ihmeestä tuo voi johtua? Pesin ja laitoin rasvaa niin paljon kuin vain "imi" Rasvaa meni aivan järkyttävä määrä, rasvatessa vasta näin kuinka paljon...
  12. H

Miksei kukaan oo kertonut mulle koskaan et viinikumit on näin hiton hyviä :D oon aina pitänyt niitä pahoina karkkeina enkä oo ees maistanut

mä en välitä niistä mustaherukan makuisista ollenkaan, niistä juuri luulen että tämä mielikuva noiden pahuudesta johtuu... oon varmaan joskus pienenä maistanut viinikumeja ja on ollut sellainen :snotty: ne meinaa oli TOSI PAHOJA :D
  13. H

Miksei kukaan oo kertonut mulle koskaan et viinikumit on näin hiton hyviä :D oon aina pitänyt niitä pahoina karkkeina enkä oo ees maistanut

lidlistä ostin kun lapset tahtoi just niitä :D tais nyt kyllä lapset jäädä ilman :) ihan näyttävät niiltä samoilta mitä laivallakin myydään
  14. H

Paljonko on tililläsi nyt rahaa ja miten olet ne säästänyt?

Mulle tulee 4 kertaa kuussa rahaa, laitan joka kerta 25e toiselle tilille, kuukaudessa sinne kertyy siis 100 euroa Tuo 25e ei tunnu missään, mutta kuukaudessa siitä kertyy jo ihan hyvin
  15. H

Te arvoisat kirppishuijarit!

Voisko joku laittaa mulle noita nimimerkkejä kun en eilen saanut :flower:
  16. H

Siis ei oo todellista, yli 50 mainosviestiä sähköpostiin parin päivän aikana :D

10 samaa viestiä voi tulla, jossa mainostetaaan jotain juttua. Luukun sähköposti, joten se täyttyy aika nopeasti noista viesteistä
  17. H

Viedäkkö vai eikö viedä lapsi hoitoon... kamalan kuuloinen yskä

Jos nyt vien, niin aivan varmasti soittelevat perään että on tullut kuumetta tms. Pitäisköhän sittenkin olla tämä päivä kotona... miten ootte tehneet päätöksen kotiin jäämisestä jos ei ole kuumetta mutta muuten kova yskä tms?

Yhteistyössä