Oletteko nähneet tuota Unicefin uutta mainosta? :´(

:'( :'( :heart: Siinä käytetään kyllä röyhkeästi hyväksi ihmisen empatiakykyjä ja ainakin mun kohdalla onnistui täydellisesti :'( Silmät kostu kun katsoin :'( Ja puhun siis siitä Olisitko hetken äiti?-mainoksesta.

Mun mielestä se on hyvä mainos, sillä se herättää ajatuksia muutenkin kuin normi mainos eli siinä puhutellaan ihmistä sen sijaan että tarjolla olisi uusinta uutta oleva kynsilakankovettaja

Liisa
Tästä näkee videon, tosin pienempänä ei ole mun mielestä ihan yhtä vaikuttava kuin telkkarissa. On pyörinyt ainakin emmerdalen yhteydessä maikkarilla.

http://www.unicef.fi/aiti

minä pieni
Kyllä on tosi koskettavia mainoksia molemmat. Hienoa että tälläisiä tehdään nykyään ehkä enemmän, eikä vaan sitä perinteistä kökköä sketsiviihdettä yritetä joka mainoksesta tehdä.

Hyvä hyvä alko ja unicef!

Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:
Mun mielestä se on hyvä mainos, sillä se herättää ajatuksia muutenkin kuin normi mainos eli siinä puhutellaan ihmistä sen sijaan että tarjolla olisi uusinta uutta oleva kynsilakankovettaja

Tämä on täysin totta. On saatu aikaan mainos joka pysäyttää. Joka ikinen kerta kun ole ko mainoksen nähnyt niin katson sen alusta loppuun miettien. Vihdoinkin mainos joka sykähdyttää ilman niitä "kamalia" kuvia.

Yhteistyössä