Nyt mua ihan hävettää...

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Eli välitin kaveriltani syöttötuolin (Niemen) veljelleni ja hänen avovaimolleen. Syöttötuoli oli todella hyvässä käytetyssä kunnossa eli toki siinä ehkä jotain jälkeä oli kun tarkkaan syynäsi, mutta ei mitään erikoista eikä mitään sellaista mitä käyttäessä hiukkaakaan huomaisi. Meillä on itsellä myös samanlainen tuoli ja kaippa siinäkin jotain on, jos sitä kyttäämään alkaa suurennuslasilla.

Kaveri pyysi tuolista 25 euroa ja veljeni lupasi maksaa sen ja vein tuolin heille ja annoin tämän kaverini tilinumeron.

Ja tästä nyt jo muutama viikko ja äsken kuulin, että eivät ole vielä maksaneet sitä, koska se on heidän mielestään aika paljon käytetystä. Syy siis vain se, että tuoli on ollut käytössä, ei mikään yksittäinen vika tms. kohta tuolissa siis. Vain se, että se ei ole uusi, vaikka hyväkuntoinen onkin. Liki uudenveroinen.

Ovat kyllä ehkä vähän sellaisia, että kaiken pitäisi olla aivan uudenveroista, mutta mikään ei saisi maksaa yhtään mitään. Katsoin huutonetistä niin samasta syöttötuolista oli maksettu pikaisella vilaisulla jopa 40 euroakin.

Eihän mun tätä hävetä tarvi mut silti tuli nolo olo...

ap
Sanokaas nyt onko teiän mielestä toi hinta paha?

Jos minä lähtisin nyt kirpparilel viemään tota meidän tuolia niin laittaisin hinnaksi luultavasti 35 euroa. Sen verran ahne olen. :D

narsku
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Veljesi on nolo pihiperse. Tuoli pois tuollaiselta tai maksu tilille heti!
Ja ehdottomasti maksaa siltä ajalta vuokraa, mitä tuolia käytti, jos ei siitä sovittua summaa suostukkaan maksamaan.
Oppiipahan, ettei tollainen venkslailu ole soveliasta!

Kyllä hävettäisi minuakin, jos veljeni tuollaiseksi rupeaisi!

Mä antaisin kaverilleni tuon 25 euroa ja kävisin hakemassa syöttötuolin pois veljeltä. Käskisin hakemaan kaupasta uuden. Tai sitten käskisin veljen viemään HETI syöttötuolin takaisin, ja ihan itse saisi viedä

Yhteistyössä