Hakutulokset

1. MamisKukkeli

PIKKUJOULUIDEOITA!!

Kertokaapas joitain hyviä leikkejä, visailuja tai jotain kivaa työpaikan pikkujouluihin!! Ja vielä jos osaatte kertoa löytyykö netistä valmiita juhlapuheita, hauskoja sellaisia..tai jos jollakin olisi niin saisko sellaista:) Kiitos jo etukäteen :flower:
  2. MamisKukkeli

G: Joko olet valinnut kunnallisvaaliehdokkaasi? Mitkä seikat vaikuttivat valintaan?

En ole vielä valinnut..voi olla että en edes äänestä..Jos äänestän, äänestän puoluetta, en tiettyä ihmistä..
  3. MamisKukkeli

Lasten nimet pinoon ja seuraava kommentoi edellisen lasten nimiä.

Onni Eemeli on todella suloinen nimi!! Mulla on Petro Tapio Ronja Maria Tuomaantytär
  4. MamisKukkeli

Kauhukeittiö!

Jes! Kiitos:)
  5. MamisKukkeli

Kauhukeittiö!

Katsoiko kukaan?? kuka tippui??
  6. MamisKukkeli

Tykkääkö kukaan tälläsestä musasta? Ei varmaan..

Juu, kyllä tuo menee..itse tykkään ehkä vähän rankemmasta, menee jo sinne trancen puolelle
  7. MamisKukkeli

Koska puhe on lapsella viivästynyt?

Asuimme vaasassa kun puoltoistavuotis neuvolassa sanoin että poika puhuu tosi vähän ja ne mitä sanoo on ihan omaa avaruuskieltä, eli ei mitään järkevää..Sanoivat että kyllä se sieltä tulee ja että jotkut kävelevät jo aikasessa vaiheessa ja toiset puhuvat..Mutta sanoivat kyllä että jos ei 2vuotis...
  8. MamisKukkeli

Ulkolinja: Louisen tarina

Oli kyllä aika karmivaa katseltavaa!!! EN voi mitenkään ymmärtää miten tuollaista on voinut tapahtua! Aivan käsittämätöntä!! Ja kyllä aika vihaksi laittoi kun se sosiaalitoimenjohtaja vaan hoki että näin jälkikäteen katsottuna olisimme voineet tehdä enemmän!! ARGH!! Voin vaan kuvitella miten...
  9. MamisKukkeli

Minkä pituinen mies on mielestäsi lyhyt?

Itse olen 172cm ja mielestäni minusta lyhyemmät eli alle 172..oikeastaan jopa saman pituinen mun kanssa on lyhkäsiä..sanoisin että alle 175cm..
  10. MamisKukkeli

Kyllä mä hattua nostan yksinhuoltajille!

Mä olen tytön kanssa 24/7, ei tule koskaan olemaan isänsä kanssa viikonloppuja eikä myöskään tapaa.. ... Välillä on raskasta, tietysti, mutta päivääkään en vaihtaisi pois:) Ollaan pärjätty yllättävänkin hyvin vaikka välillä on ollut hetkiä jolloin tuntuu että kaikki kaatuu...Onneksi minulla on...
  11. MamisKukkeli

löytyykö mistään enää huuto.net-pinotusta??

:attn:
  12. MamisKukkeli

Etsitäänkö SAMAAN AIKAAN SYNNÄRILLÄ OLLEITA???

VAASAN KESKUSSAIRAALA 20. - 24.1.1997 poika syntyi 21.päivä(yksityishuone) 19. - 22.4.2004 tyttö syntyi 19.päivä, samassa huoneessa oli yksi nainen joka oli synnyttänyt pojan päivä ennen minua muistaakseni.. En muista osastoja enkä huonenumeroita..
  13. MamisKukkeli

Linkitetäänkö taas kivoja kenkiä??

tosi naiselliset :laugh:
  14. MamisKukkeli

nyt pitää lopettaa tää linkittäminen, alkaa iskee niin hirvee kenkä shoppailuhimo :whistle: :p
  15. MamisKukkeli

http://www.endless.com/Naughty-Monkey-Womens-D-Ring-Boot/dp/B000R9DQG4/ref=sr_1-9/?cAsin=B000R9458M&asinTitle=Naughty%20Monkey%20D-Ring%20Boot&&colors=&size=20&page=6&dept=242261011&node=242261011&nodes=242261011&brands=&keywords=&sort=shoesbrowserel2&onsale=0&newarrivals=0&&showDesigner=2&second...
  16. MamisKukkeli

ja sun kenkä makus on taatusti upee, eikö niin ;)
  17. MamisKukkeli

Tiedän aiheuttavani kolmannen maailmansodan mutta ihan sama. Joten te jotka viette lapsenne hoitoon

Laki velvoittaa, kyllä! Mutta aina ei asiat niin mene. Itse jouduin jättämään tosi hyvän koulutuspaikan väliin koska vapaita hoitopaikkoja ei ollut! Ei missään päin kaupunkia, uutta ryhmää oltiin perustamassa mutta se olisi alkanut vasta puolen vuoden päästä! Ja koulutus oli sellainen että se...
  18. MamisKukkeli

Facebookissa nyt ryhmä plussalaisille!!

www.facebook.com vähän niinku irc-galleria mutta "aikuismaisempi" :)
  19. MamisKukkeli

Facebookissa nyt ryhmä plussalaisille!!

:whistle: :whistle:

Yhteistyössä