Ihanaa joku muukin! En ookkaan ainut ihan "tyhmä" :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Vitsi kun tajuais koko facebookista mitään.... Oon mä sinne rekkautunut, mutta en mä kyllä mitään koko hommasta tajua.... :headwall:
Jaa mitä häh..Ei onnistunu vai?Alkuperäinen kirjoittaja MamisKukkeli:
Pitääkö siellä olla rekisteröitynyt, että pääsee tirkistelemään?Alkuperäinen kirjoittaja MamisKukkeli:www.facebook.com vähän niinku irc-galleria mutta "aikuismaisempi"
Pitää, ja hyvä niin :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Tilli:Pitääkö siellä olla rekisteröitynyt, että pääsee tirkistelemään?Alkuperäinen kirjoittaja MamisKukkeli:www.facebook.com vähän niinku irc-galleria mutta "aikuismaisempi"
ilmotaudun myös tähän pinoon.. en ymmärrä yhtään mitään koko facebookista :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Ihanaa joku muukin! En ookkaan ainut ihan "tyhmä" :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Vitsi kun tajuais koko facebookista mitään.... Oon mä sinne rekkautunut, mutta en mä kyllä mitään koko hommasta tajua.... :headwall:
omalla nimellä..ellei sitten keksi nimeä..Alkuperäinen kirjoittaja ÖpöNaana:pitääx siellä olla omalla nimellä ettei voi olla nikin takana?