G: Joko olet valinnut kunnallisvaaliehdokkaasi? Mitkä seikat vaikuttivat valintaan?

• Viestiketjun aloittaja vaali
  • Ensimmäinen viesti
Itsekin ehdokkaana
Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:
Mä en äänestä ketään!!
Toihan on juurikin "fiksu" asenne. Mitä jos kaikki ajattelisivat, että eivät vaivaudu äänestämään. Äänestäminen on oikeus, mutta mun mielestä se on myös jossakin määrin velvollisuus.

PikkasenPyöree
Alkuperäinen kirjoittaja Itsekin ehdokkaana:
Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:
Mä en äänestä ketään!!
Toihan on juurikin "fiksu" asenne. Mitä jos kaikki ajattelisivat, että eivät vaivaudu äänestämään. Äänestäminen on oikeus, mutta mun mielestä se on myös jossakin määrin velvollisuus.
Aivan sama mulle...

ehkä
Riippuu miten vastaa esittämääni kysymykseen koululaisten hyvinvoinnista ja sen hoidosta tuossa koulussa. Jos mokaa tuon kyssärin, saa ääneni entinen pomoni, vasemmistolainen nainen.

Luulen löytäneeni ehdokkani. Vaalikoneella tuli noita ehdokkaita selailtua ja päätökseen vaikutti ihan suoranaisesti ne asiat mitä mieltä ovat tällähetkellä asuinpaikkakuntamme asioista. Kuumia puheenaiheita löytyy :) Ja tälle ehdokkaalle pääsee henk.koht antamaan aina vähän satikutia, jos valtuustoon pääsee, eikä hommat alakaan hoitua! :D

Kaksi vaihtoehtoehtoa on jäljellä,kumman sitten valitsen loppuviimein niin en tiedä.Samat periaatteet molemmilla ja ajavat sitä mitä tässä kunnassa tarvitaan.Äänestän tottakai...miksi en?Ei mikään muutu tai edes yritä muuttua jos äänestäjät jää kotio makaamaan.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:
Joten tiedän, ketä äänestän :D Mies ainakin lupasi olla mun takana, joten kaksi ääntä taattu. hieman noloa kyllä, jollei enempää tule :whistle: :ashamed:
Sama tilanne :)
Toivottavasti ääniä olisi laskettessa kuitenkin vähän enemmän kuin kaksi....

Yhteistyössä