Ihan oikeesti?
Onkohan mulla joku asennevamma tähän, vai olenko mä a) sikahuono äiti vai b) käsittämättömän pessimistinen, mutta mä kyllä vaihtaisin! Montakin päivää! Mä olen asunu näiden kanssa yksin kesäkuusta 2006. Olin raskaana kun ostin asunnon, 3 kk tehtiin eka remonttia työpäivien jälkeen ja tähän muutettiin heinäkuussa, kävin töissä ja tein illat yrityksen juttuja. Äippälomalle jäin 10/06 ja tyttö syntyi tammikuussa 07. Kaikki yöheräilyt olen hoitanu yksin, kantanut taloudellisen vastuun, yrittäny vaan jaksaa ja pärjätä uhmaikäisen ja vauvan kanssa. Ja voin sanoa, että suurin osa päivistä on ollu niin täyttä helvettiä, että jos mahdollisuus olisi palata ajassa taaksepäin, niin todellakin vaihtaisin pois suurimman osan päivistä![/quote]
ihan aikuisten oikeesti =)
Erottiin heinäkuussa 2006, lapset oli sillon 4v. 2v. ja melkeen 1v. alotin opiskelut elokuussa.
Niin monesti oon miettiny että onko tässä mitään järkee...
Niin monena aamuna oon itkua vääntäen lähteny kouluun ja illalla viimisenä pyyhkiny kyyneleet.
Rahaa ei oo juur koskaan.
Mutta tää on mun elämä. Antaisin mitä vaan lasteni takia. Ja vaikka niitä paskoja päiviä on ollu monta...oi, niitä on ollu niin monta!! Siltikään en vaihtais päivääkään pois!!
Nimittäin sillon ku menee oikeen huonosti ja tuntuu että maailma kaatuu päälle, osaa arvostaa niitä pieniä hetkiä, ku kaikki kolme termiittiä istuu rivissä sängyllä ja luen niille kirjaa...ja ku niiltä pieniltä ihmisiltä tulee niin tunteella: äiti, mä rakastan sua! Sillon tietää että on onnellinen, vaikka ei se toinen aikuinen ovesta sisään tuliskaan.
En mä tämmösestä elämästä haaveillu, en todellakaan. Mutta jos mä rupeen märehtimään menneen ja sen toisellaisen elämän perään, en voi nauttia elämästä joka mulla on tässä ja nyt...