Hakutulokset

1. E

Ensimmäistä lastaan odottavat yli 35v

Susirouva: Asun Etelä-Amerikassa Maam-öljy onkin paikallista tuotantoa, toisin kuin aiemmin väitin. Varmaan vastaavanlaista tehdään muuallakin. Eucerinilla on raskausarpia poistavaa öljyä. Sitä saa apteekeista täältä, kai Suomestakin? Aloitin raskausajan joogan. Tuntuu mukavalle! Ainoa...
  2. E

Missä vaiheessa vaatteet alkaa kiristää?

Olen pieni ihminen ja löysempiin housuihin piti siirtyä viikolta 7 lähtien. Turvotusta oli paljon, eikä vatsani normalisoitunut missään vaiheessa. Tämä on eka raskauteni. Nyt on viikko 19 menossa ja 7 kiloa tullut painoa lisää. Äitiyshousut ostin muistaakseni viikolla 11.
  3. E

Rusehtava limainen vuoto

Heippa huolestunut! Minulla oli samoilla viikoilla ihan samanlaista kuvailemaasi vuotoa kahtena tai kolmena päivänä. Pääsin ultraan tarkistamaan tilanteen. Ei ollut mitään vakavaa. Tosi monilla on tuollaista noilla viikoilla. Ei tarvitse tarkoittaa yhtään mitään! Tsemppiä! ei vielä ja...
  4. E

Syyskuun Söpöliinit 2012 *Huhtikuussa*

Ekat POTKUT! Eivät kyllä tuntuneet perhosen siipien sivelyltä tai kalan näykkimiseltä, vaan ihan mojovat selkeät kolme potkua mahaan! Ei ole epäilystäkään. Sen jälkeen on tuntunut sellaista kuplimista, etten ole varma, mitä ne ovat. Närästys on alkanut toden teolla. Kurkkuun polttaa tosi...
  5. E

Moi taas kaikki! Alaselkään sattuu taas niin, ettei tiedä, miten päin olisin. Koitan nyt kuitenkin kirjoittaa sen verran, että kerron teille nänniharjoituksista ;) Sain siis gyneltä määräyksen ostaa Maam-öljyä, joka on tarkoitettu nännien harjoittamiseen odotusvaiheessa. Kun imettää, sitä ei...
  6. E

Vanilla Whip: Tarkistin vielä yhden jutun tuosta kertomastani suunnitellusta ja käynnistetystä synnytyksestä: naiselle laitettiin heti supistusten alettua SPINAALIPUUDUTUS, ei epiduraalia. Hän kertoi, ettei tuntenut mitään kaulasta alaspäin ja synnytys oli tosi helppo. Hän myös kertoi, ettei...
  7. E

Tinttamaaria: Mitä ne akvarakkulat ovat ja mikset suosittele niitä? Miksi annettiin vain jotain minipuudutuksia?
  8. E

Vanilla Whip: En osaa muuten vastata sinulle, kun itselläkin on vasta eka kokemus tulossa, mutta kuulin kerran yhdeltä naiselta Suomessa, että hänelle oli tehty SUUNNITELTU alatiesynnytys. Eli synnytys oli käynnistetty ja epiduraalit yms. oli annettu heti, kun kivuliaat supistukset alkoivat...
  9. E

Nyt tapahtui outo juttu! Katsoin telkkaria ja rintaani vihlaisi muutaman kerran. Raotin sitten rintaliiviä ja sieltä tuli outo, melkein paha haju! Aloin haistella sitten toistakin rintaa ja sielläkin oli hajua. Sormiinkin jäi nänneistä outo "hapan" haju. Aloin epäillä kuitenkin kuvittelevani...
  10. E

Just tuon vuoksi en halua synnyttää Suomessa! Olen kuullut noista ruuhkista ja siitä, että jää ilman epiduraalia tms. jos lääkäri on silloin muualla :( Täällä julkisissa sairaaloissa ei yleensä saa myöskään puudutteita, naiset vaan pyörtyilevät kipuihin. Mutta onneksi täällä on yksityiset...
  11. E

Juiliminen poissa! Kyllä minuakin alkoi naurattaa, kun gyne noista nänniharjoituksista alkoi puhua. Mutta jos nyt kuitenkin vaikka illalla jaksaisi tuon harjoituksen tehdä. Minä en kyllä ole pieninänninen... Sattuuko imetys kaikilla vai vain joillakin? Minulla ei ole alkanut tulla...
  12. E

Moi taas! Onkohan normaalia, että vieläkin juilii tuolta munasarjojen kohdalta? Alkoi eilen iltapäivällä kolmelta ja jatkui yöhön asti. Nukuin hyvin. Nyt aamulla juilii taas, mutta ei niin kovin kuin eilen. Tämä ei ole sietämätöntä kipua, mutta ikävää. No ei minullekaan sitä...
  13. E

Moi kaikki! En ole jaksanut kirjoitella aikoihin. Tulin kertomaan, että kaikki on hyvin. 17+6 on menossa. Kävimme jo neljännessä ultrassa ja tämän teki oman gyneni sijaan joku spesialisti. Poikalupaus varmistui. Sain kuvan värkeistä, joissa ei todella ole mitään arvailujen varaa. Olisin...
  14. E

Moi kaikki! En ole jaksanut kirjoitella aikoihin. Tulin kertomaan, että kaikki on hyvin. 17+6 on menossa. Kävimme jo neljännessä ultrassa ja tämän teki oman gyneni sijaan joku spesialisti. Poikalupaus varmistui. Sain kuvan värkeistä, joissa ei todella ole mitään arvailujen varaa. Olisin...
  15. E

Syyskuun Söpöliinit 2012 *Maaliskuussa*

Adora: osanottoni. En ole itkuherkkä ihminen edes nyt raskausaikana, mutta nyt tuli itku silmään:'( Minnianna: Minulla on ihan samanlainen olo. En ole sen jälkeen tuntenut juuri mitään lapsia enkä vauvoja kohtaan, kun täytin 17-vuotta. Hauvoihin olen aivan hulluna ja niitä meillä onkin monta...
  16. E

Jaa, se poikaviiva menee siis pystysuoraan...sellaista minulla ei kyllä ole. Ultrassa tosiaan gyne näytti sekä putken että pussit...voivatko ne tosiaan hävitä johonkin vielä? :O No, kerron sitten, miltä seuraavassa ultrassa näyttää kolmen viikon päästä. Täällä ultrataan kerran kuussa...
  17. E

Arttuliina: Osanottoni ja onnea seuraavaan yritykseen! Milla: Toivottavasti kaikki siellä massussa on kuitenkin hyvin! Kakaa: Asumme Etelä-Amerikassa (melko) kehittyneessä maassa. Kyllä minuakin ihmetytti, että sukupuoli näkyi näin aikaisessa vaiheessa. Mutta kun näkyi jo sekä putki...
  18. E

Hei kaikki pitkästä aikaa! Olimme miehen kanssa viikon lomalla viileämmässä ilmanalassa naapurimaassa ja nyt täällä mielläkin alkaa syksy kolkutella ovelle. Lomamatkalta tuli ostettua vauvalle eka body, missä on muistoksi paikan nimi. Voidaan sitten kertoa, että hän oli käymässä siellä äidin...
  19. E

Hei kaikki pitkästä aikaa! Olimme miehen kanssa viikon lomalla viileämmässä ilmanalassa naapurimaassa ja nyt täällä mielläkin alkaa syksy kolkutella ovelle. Lomamatkalta tuli ostettua vauvalle eka body, missä on muistoksi paikan nimi. Voidaan sitten kertoa, että hän oli käymässä siellä äidin...
  20. E

NT-ultran onnistumisesta, kun viikot yhtäkkiä muuttuivat

Vatsavauvalla pitäisi tänään olla ikää 10+1. Olen aivan varma hedelmöittymispäivästä, sillä harrastimme petipuuhia vain kerran siinä kuussa. Lisäksi ensimmäinen ar-ultra näytti samat päivät. Tänään oli toinen ar-ultra, jonka mukaan vatsavauvan ikä onkin jo 11+2. Tuli siis kerralla viikko...

Yhteistyössä