Raskausviikkoja 7+3 ja huolenaiheena rusehtava limainen vuoto. 7.04 alkoi ensin verinen vuoto mutta niukka, ei niin runsas kun kuukautiset, ainoastaan pyyhkiessään, että pärjää ilman sidettä. Alussa oli punaista vuotoa sitten se muuttui ruskeaksi. Välillä ei tullut mitään, sit tuli kerran päivässä, mutta ihan niukka vuotoa ilman kipuja. Ja eilen alkoi tulla rusehtava limainen vuotoa. Onko se normaalia? onko syytä huoleen. Olen käynyt lääkärillä, tutkiessaan sanoi, että on ruskea valkovuotoa, laittoi lähetteen labraan (CPR, verenkuva ja raskaustesti)kaikki oli normaalia ja hyvä. Teki kuitenkin lähetteen kätilöopistoon, mutta mulle soitettiin eilen kätilöopistosta ja sanottiin, ettei tarvitse mennä sinne jos vuoto ei ole runsasta eikä kipua.
Voiko joku auttaa ja kertoa minulle onko se normaalia ja onko syytä huoleen? tämä on minun toinen raskaus. Ensimmäinen meni oikein hyvin, vuotoa ei ollut tai oli mutta kesti vain yhden päivän, muuta ongelmia ei ollut, sen takia olen nyt huolissani.
Tämän raskauden alussa, rinnat olivat arat ja vähän kivuliaita, muttei ole enää, onko sekin normaalia?
Muuten, onko se totta kun on vuotoa niin seksiä on vältettävää?luin se jossain netissä
Kiitos vastauksestanne.
T.Huolestunut äiti
Voiko joku auttaa ja kertoa minulle onko se normaalia ja onko syytä huoleen? tämä on minun toinen raskaus. Ensimmäinen meni oikein hyvin, vuotoa ei ollut tai oli mutta kesti vain yhden päivän, muuta ongelmia ei ollut, sen takia olen nyt huolissani.
Tämän raskauden alussa, rinnat olivat arat ja vähän kivuliaita, muttei ole enää, onko sekin normaalia?
Muuten, onko se totta kun on vuotoa niin seksiä on vältettävää?luin se jossain netissä
Kiitos vastauksestanne.
T.Huolestunut äiti