Hakutulokset

  1. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei! Vastauksena teille, jotka mietitte lahjasoluhoitoihin siirtymistä, kommentoin, että lapsi, joka mahdollisesti syntyy, on ihan tasan niin oma itsensä, että ei sitä enää sen jälkeen mieti muuta kuin miten kertoa alkuperästä. Tai näin meillä on. Hoidot menivät meillä niin monta kertaa...
  2. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hups, onnesta edelleen ymmyrkäisenä olen vallan kokonaan unohtanut ilmoittaa ilouutisen: meille syntyi "lahja"poika kesäkuun alussa, muutaman päivän ennen laskettua aikaa. Kaikki niin raskaus kuin synnytyskin meni hyvin. Syntymämitoiltaan poika oli 52cm ja yli 4 kg. Hoitohistoriasta sen...
  3. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Iltaa! Yritän muistella, mistä kaikesta palstalla on ollut puhetta ja kommentoida. Ensiksikin tsemppiä kaikille piinisteljöille ja hoidon odottajille! Pieni kramppailu piinispäivinä saattaa olla hyvä merkki eikä pienestä veritipasta kannata huolestua. Mulla käänteli vähän samaan malliin...
  4. A

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - Lokakuussa***

    Uusi ilmoittautuu mukaan :wave: Ensimmäistä odotetaan ja pitkän kaavan mukaan on värkätty. Ikää on kertynyt jo 36, mies pari vuotta vanhempi. Lisäksi huusholliin kuuluu lauma koiria; periaatteella pari sinun ja loput minun! Kävin eilen varhaisultrassa, jossa näkyii kiihkeä sydämensyke ja...
  5. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Chefille :flower: ja hatun nosto täältäkin. Olet uskomattoman hyvä sydäminen ja empaattinen ihminen. Kaikkea hyvää sinulle! ON: eilen käyty ultrassa ja yksi :heart: sykki kiihkeästi ja mittaa oli lähes 12mm. Vastasi viikkoja 7+3. Kyllä helpotti. No, monta mutkaa on varmasti vielä edessä...
  6. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Eka ultra on ensi tiistaina, jolloin viikkoja 7+2. Mittautin huvikseni koulun terkkarilla hemoglobiinin, koska se on aina ollut minulla huono. Olen verenluovuttaja ja pari kertaa minut on hyllytetty, kun en ole saavuttanut 125 arvoa. Arvatkaapa paljonko oli? 148!!! Se ei ikinä ole ollut näin...
  7. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    plastex Mulla on pas-siirrossa lääkityksenä Progynova (ensin oli 2x2mg ja pari päivää ennen siirtoa nostettiin 3x2mg) ja Progesteron (pähkinäallergian takia). Kyselin, miten pitkään jatketaan näin ja sain vastaukseksi, että joko 10. tai 12. viikolle. Voisin popsia "pieniä sinisiä pillereitä"...
  8. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Pikainen päivitys tietoihini. Kävin eilen, kun viikkoja oli 5+2, veritestissä täysin edelleen epäuskoisena, että raskaana olisin. Tasan kolme viikkoa siirron jälkeen hcg oli 6 300. Huh, heijaa! Tukevasti positiivinen, kuten neuvolan täti asian ilmaisi. Hyvä etten käynyt ostamassa 4...
  9. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Alma on kaikessa hiljaisuudesa vanhentunut 36 -vuotiaaksi ja käynyt läpi kaikenlaista. Olemme aloittaneet adoptioneuvonnan ja kävimme sijaisvanhammille tarkoitetun Pride -koulutuksen. Hoidoista (joita ei tänä vuonna ole luovuttajan puutteesta ollut) en ole juuri hiiskunut. Keväällä meille...
  10. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Sivusta passailija purkaa mieltään... keskellä yötä ja hieman margaritan voimalla. Takana on ainakin 5 inssiä ja 2 ivf -yritystä omilla soluilla (joita eikoskaan saatu) ja luovutetuilla 4:n top-alkion siirtoyritykset. Eikä ensimmäistäkään plussaa. Kivinen on tie. Ja pieleen menee niin että...
  11. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    B) Jihuu! Tästä jonotuksesta tuli vielä lyhyempi kuin edellisestä, joten mukana ollaan jälleen. Meillä tyhjeni pakastin ensimmäisen "luovutetun" yrityksen jälkeen (josta 4 top-alkiota eikä plussan plussaa) nyt syyskuussa ja jo joulukuussa päästään toiseen yritykseen. En tiedä, miten ikinä...
  12. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Ei tullut plussaa, ei. Taidan olla melko surkea palstailija ja vielä surkeampi plussailija. 35 vee täynnä eikä plussan plussaa vaikka apujoukkoja on jo kutsuttu paikalle. Ja aina on ollut kaikki niin hyvin, että sitten vain katsotaan, kuinka monta kyydissä on.... jos ketun naaman lisäys...
  13. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Heips! Ja apuva! Milloin teitä on neuvottu testaamaan pas-siirron jälkeen ja miten? Verikokeella vai itse ja monenetenako piinispäivänä? Mulla olisi lähete huomiseksi verikokeeseen, jolloin on pp 15. Näyttää kuitenkin siltä, etten yksinkertaisesti ehdi siellä käymään. Jos taas testaan kotona...
  14. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Pikaisesti lueskelin kuulumisianne. Voimia kaikillle, erityisesti Matsalulle :hug: ON:Toukokuun Pas-siirroon alivuokralaiset eivät pysyneet matkassa. Eivät edes yrittäneet Kesä pidettiin taukoa, opiskelin vähän lisäpätevyyttä ja syksyllä jatkettiin. Nyt on kyydissä viimeinen "Helmi"...
  15. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Voi että on monella plussauutisia! Onnea :flower: Täällä mennään pp 10, ensi viikonloppuna testailen. Perusnegatiivinen minä on ottanut taas vallan enkä usko, että tästä mitään tulee. Olen kaiken kukkuraksi flunssassa, joten olo on suhteellisen surkea. Mieli ei kuitenkaan ole maassa ja olen...
  16. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    :hug: Piinistelijäkavereilleni! Minä olen ihan toista maata lääkkeiden suhteen: mikään ei tunnu miltään. Ja uskokaa pois, siitäkin voi vetää stressiä! Eniten manaan progesteronin (olen allerginen pähkinälle, siksi mulla ei ole lugeja) pakkaustapaa. Sitä avaruussukkulaa ei kerta kaikkiaan...
  17. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Matsalu: Kävin pe 8.5. tarkistusultrassa, jolloin näkyi 13 mm munarakkula ja 9 mm limis. Tikuttelin ovista lauantaista alkaen ja maanantaiaamuna, kp 13, sen bongasin. Testasin digitaalisella testillä, joka on sikahelppo. Ei tarvitse vertailla, mikä viiva on tummin jne. Keskiviikkona otettiin...
  18. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Onnea Suzannelle täältäkin ja aivan mahtavaa Rudy ja rupsukat! Omaa napaa: huomenna siirretään yksi pakkasukko kyytiläiseksi. Aamulla otettiin kaveri sulamaan ja iltapäivällä oli vielä toppina hengissä. Jos jatkaa samalla mallilla niin hyvä, jos luokitus huononee, otetaan huomenaamuna...
  19. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Omaa napaa pukkaa... Täällä ollaan taas, vaikka tuoresiirron tuottaman pettymyksen jälkeen olin jo heittämässä väliaikaisesti pyyhettä kehään. Kävin kuitenkin perjantaina lääkärissä sopimassa omasta mielestäni siitä, miten jatketaan. Lähinnä tehdäänkö passiirrot lääkkellisinä vaiko ei...
  20. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Pikaisesti kuulumisia ja ilmoittautuminen toukokuun piinistelijäksi, valitettavasti. Eihän se nega siitä mihinkään muuttunut, kuten arvelinkin. Ei tätä rouvaa niin vain raskaaksi saada vaikka olisi apujoukkoja... Itkut on itketty, raivot raivottu, vajaat kymmenen kilometriä koiran kanssa...

Yhteistyössä