Hakutulokset

1. N

Missä vika ja apua seksittömyyteen

Asiasta taitaa olla tuolla olla ketjuja jo muutenkin, mutta aloitan silti nyt oman. Ongelma on se, että emme harrasta enää juuri seksiä. Tai siis mieheni haluaisi mutta jostain syystä minä en. Olen ennen ollut aktiivinen ja halunnut useinkin seksiä. Nyt ei sitten jostain syystä tee vaa...
  2. N

Ekat raskaus oireet??

Luulin että nyt se ois saattanut vaikka tärpätäkin. Kohta 9kk ilman mitään ja olemme sillä mielin että tulloo jos on tullakseen. Tosi epäsäännölliset on menkat ollunna koko tään ajan, mutta laskeskelin tuossa kuitenkin että viime viikolla ois pitänyt alkaa. Ei ole kuulunut.. Mutta outoja...
  3. N

Asuminen samassa pihassa appivanhempien kanssa

Kiitosta ku olitte vastailleet.. en ole vähään aikaan täällä käynyt niin en ollu huomannu viestejä. "Ihanaa" että on muitakin kohtalon tovereita jotka vastaavalla tavalla asuuvat. Meillä on nyt mennyt vähän paremmin, mutta mä en uskalla sanoo mitään oikeen anopilleni vastaan tai jos jokin...
  4. N

Menkkamaiset kivu

Testi hommattu, vaa ei vielä tehty.. ei uskalla. Lueskelin tuossa vanhoja kirjotuksiani nii ollu näköjään keväällä samoja tuntemuksia mutta silti ei raskaana. Varmaan joku hormooni härö taas :kieh: en tykkee.. Toisaalta ollu vaa jotenkin tosi varma olo että tää ois sitä ihteesä, mutta ei...
  5. N

Menkkamaiset kivu

Tänäänkin on tuntunut vielä että kohta ne menkat alkaa.. semmonen jännä olo alhaalla. Mutta mitään ei kuulu eikä näy. Pahaa oloa on välillä sen jälkeen kun olen syönyt, tuntuu että meinaa ylös tulla se mitä alas laittaa. Mulla on ennenkin ollunna menkat myöhässä ku kierrot välillä persiillään...
  6. N

Menkkamaiset kivu

En ole tehnyt.. Ajatellu vaa että tuskin tää sitä kuitenkaan on... miun tuurilla. En ole uskaltanut kellekään ees asiasta sanoo ja emmin tännenkii kirjottamista ku ajattelin että kuitenkin kun asian ääneen sanoo nii sieltä se täti porhaltaa paikalle.
  7. N

Menkkamaiset kivu

Odottelin tuossa viikko sitten tätiä käymään, alkoi jomotella paikkoja siihen malliin, selkääkin koski. Olin sata varma että kohta ne alkaa.. Nooh, viikon on "kivut"/tuntemukset jatkuneet.. Olo siis koko ajan että kohta alkaa. Ei silti vaa ole kuulunut? Onko normaalia, onko noi sit vaa ovis...
  8. N

Ekat raskaus oireet??

Eli kaks nega apteekin testiä takana ja viime viikolla kävin veritestissä.. Olisi siis varmasti aika uskoa että en ole raskaana, mutta menkkoja ei vaan kuulu. Sain kyllä keltahormoonikuuriin reseptin että sais menkkoja käynnistettyä ku ei kerran taija olla raskaana.. Silti epäilyttää...
  9. N

Asuminen samassa pihassa appivanhempien kanssa

Eli taas uutta juttua pukkaa.. tätä tää on ku on liikaa aikaa miettiä :p Jooh, onko täällä kenellä muulla millaiset välit anoppilan suuntaan? Huomasin juttuja asiasta aiemmin, mutta päätin silti uuden ketjun aloittaa.. Me asutaan samassa pihassa anopin ja appiukon kanssa, tai mie en...
  10. N

Reissuleskeys

Onko minkälaisia kokemuksia reissuleskeydestä? Onko tullut ongelmia, jos on nii minkälaisia? Onko niistä selvitty? Meillä poikaystäväni aloitti reissuhommat parisen kuukautta sitten, sai lomautuksen normi työpaikasta niin lähti sitten ystäviensä firmaan reissuhommiin. Aluks se män ihan...
  11. N

Ekat raskaus oireet??

Eli ei tässä enää muu syy voi olla ku hormoonit tässä kropassa on ihan sekasi.. ei ku lekuriin |O
  12. N

Ekat raskaus oireet??

Ei kuulu menkkoja vieläkää, en uskaltanut ees uutta pilleri liuskaa aloittaa.. Tänään taas uuden testin aika, ja olkoon tulos mikä tahansa ens viikolla lekuriin. Pakko saada selvyyttä tähän.. Tänä aamuna paha olo, masussa tuntuu oudolle ja viimosen viikon ajan ollu semmosta oloo kun alkais...
  13. N

Ekat raskaus oireet??

Nyt tuli sitten ihan olematonta vuotoa torstaina. Siis tod. olematonta.. saattoin johtua siitä että tuli touhuttua edellisenä yönä tai sitten tuli muuten vaan. Ei kyllä menkkojen vuodoks yhtään riittävä, ainakaan miun mielestä.. Meni niin että aamulla luulin että ne menkat ois alkanu mutta ei...
  14. N

Ekat raskaus oireet??

Testin tein negaa näytti, mutta ei kuulu menkkoja.. Pillereillä olen ja normisti se kolme päivää menee ja sit alkaa. Nyt ei mitään siihen viittaavaakaan.. Ehkä ensi yönä.. tai sitten ei.. mieluummin ei :D
  15. N

Masennus... raskausaikana ja sen jälkeen

Mitä mieltä olette siitä, että on masentunut ja tosiaan haluaa lapsen? Välillä tuntuu, että masentunut ihminen ei ole oikeutettu mihinkään, ei työpaikkaan vaikka asia varmasti joissain tapauksissa auttaisi. Sitten tuntuu, että ei ole oikein alkaa hankkia lasta tai edes unelmoida sellaisesta kun...
  16. N

Ekat raskaus oireet??

Pari päivää nii on taas vähän viisaampi.. pitäis menkkojen alkaa. Ja varmaan alkavatkin, luultavammin tää kaikki paha olo, vihlonta, kiukkuisuus, huimaus jne ollu vaa jotain oman pään tekemään jäynää.
  17. N

Poikaystävä ja sen ystävät

En ihan alunperin tiedä miksi. Sillä minusta tultiin hyvin toimeen aiemmin. Ja eron jälkeen oli puhetta että ei se asioita muuta, mutta kappas vaan... :( Yhden jätkän mukaan he eivät pitäneet keväällä siitä kuinka kohtelin avopuolisoani ja sen tiedän itsekin etten reilu välillä ollut mutta...
  18. N

Siis tämä kaveriporukkaa koostuu pariskunnista ja sinkku immeisistä, melkoisin laaja porukka.. Pelottaa vaan että meneekö se siihen, että kaverit vai minä?
  19. N

Mitä tehdä kun ei tule enää poikaystävän ystävien kanssa toimeen? Ennen olimme hyvissäkin väleissä ja olo oli kuin osa porukkaa. Tää porukka nimittäin on tuntenu toisensa jo pitkään ja ovat siis tiivis poppoo.. Erosimme vähäksi aikaa poikaystäväni kanssa, syynä mm.pettäminen. Palasimme nyt...
  20. N

Ekat raskaus oireet??

Mulla on tässä varmaan viikon verran ollut etova olo. Ei oikein mikää maistu, vähän pakko pullaa syöminen ku oksettaa. Mikään ei siis maistu vaikka nälkä ois kovakin. Jos sitten syön nii pakko melkein jättää kesken ja kaikki ruuat tuntuu maistuvan ihan oudolle..ja haisevan oudolle. Ei yhtään...

Yhteistyössä