Hakutulokset

1. H

Pömppömahaiset plussaajat, vol 6

Nyt jos jaksas vähän kirjottaa... Eilen en jaksanut muuta kuin itkeä ja miettiä että miks just meidän kohdalla käy aina näin????? Mitä olen tehnyt väärin??? yms. Eli huonostihan meille TAAS kävi, vielä huonommin kuin normaalisti käynyt. Raskaushormooni oli vähän koholla, nyt pitää toivoo että...
  2. H

Heippa, eilen ei antanut mun kirjautua näille sivuille. Nyt pikaseen kirjotan kuulumiset, kun työt kutsuu loman jälkee :( Ihanaa Haave, onneks olkoo!!!!! :flower: :heart: Toivottavasti kaks :heart: :heart: sykkii!!! En ole testaillu enkä testaakkaa, huomen aamulla verikoe...
  3. H

Heippa, Haave mun olotilassa ei muutosta, samat oireet tai no oireet ja oireet mut siis samat ku mitä eilis aamuna kirjottelin. Lepäilen täällä anoppilassa:) Ihanaa Dream kun sait kaksi kyytiläistä, piinailu alkakoon =) Tosiaan omassa tilassa ei muutoksia, näillä mennää ja tiistaian...
  4. H

Sitris :hug: :hug: olen todella pahoillani että noin kävi, tiedän täysin tunteen, olen itse kokenut saman. Nyt vaan itket niin paljon kun itkettää se auttaa ja muistakaa miehenne kanssa tukea toisianne. On niin paha mieli teidän puolesta. Jaksamisia teille molemmille! :ashamed:
  5. H

Hei, olen lueskellut näitä teidän juttuja kännykän kautta, mutta en ole päässy kirjottelee. Oltiin suomi kierroksella, kyllä ne hotellin aamupalat vaan on parhaita!! =) No niin löllykkä olet päässyt piinailee meidän kanssa, toivotaan että molemmat tarraa kiinni :heart: Dream ole...
  6. H

Huomenta! Haave =) Ihmettelin ihan samaa, miks testaan ennempää kun sinä. Sitten selvisi papereista että testipivä 2 viikkoa punktiosta. :) Mul kauhee ongelma taas, tää vatsa.. Onko kellään siirron jälkee tullu että vatsa ei toimi? Mulla on nyt ja yhen kerran aikasemmin sama juttu...
  7. H

En tiedä mitä olen hormooni päissäni kattonu :laugh: , mut olihan toi mun testipäivä oikein, eilen katoin et siinä oli 4.9. HH09 ja Helmi
  8. H

Ja tärkein unohtu, kiitos tsempityksestä, olette loistavia :heart: Auringokukka, sori ku tos kirjottelin aijemmin sulle, niin en tiennyt että sulla oli jo lapsia B) Kyllä teille vielä vauva tulee, täytyy vaan uskoa niin :hug:
  9. H

Heippa! No nyt tulee se lupaamani romaani, paitsi että ekaks. Haave ei sullakaa ole ollu helppoo toi elämä, luulin et mulla ollu rankkaa, sulla vielä rankempaa :hug: Kamilla mulla testipäivä 1.9 No nyt se alkaa: Elikkä ollaa reilu 4 vuotta yritetty lasta. Vuonna 2006 alku syksystä...
  10. H

Moi! Ihanaa kun olette kaipaillut mun kuulumisia:) No niin nyt sitten on siirrossa käyty, yhden vaan siirsivät, olivat kaikki niin hyviä niin siks vaa yks ja 2 pakkasee:) Ollaa niin tyytväisiä, kun olivat niin hyvin jakaantuneetkii:) Siirto on hiukan kivulias miulle ollu joka kerta. Lääkäri...
  11. H

Auringokukka sä olet vaan niin ihana tsepmppaja!!!!!! :flower: Kiitos tosta ihanasta tsemppauksesta :heart: Tuli jo parempi mieli ja pikkasen positiivisempi. Susta tulee vielä loisto äiti!! Mulla onkii niin ihana mies joka jaksaa aina vaan olla ihana miulle, eikä annakkaa mun tehdä mitää =)...
  12. H

Vielä sen verran Haave: Meille suunnittelivat kans kahden alkion siirtoa, mutta kuulemma jos tulee hyviä alkioita niin eivät siirrä kahta, hiukan tylsää, luulis että silloinhan ne just tukis toinen toisiaan, on kuulemma riski vaan, kenelle muka, ei ainakaa meille!! Oletko monta hoitoa käyny...
  13. H

Heissan Punktiosta selvitty, eli punkio oli eilen Auringonkukka:) Hiukan kivulias oli, mutta kyllä siintä hyvillä lääkkeillä selvis. Olen pettynyt määrää, 8 munarakkulaa tuli ja 6 oli munasolu. Edellisen kerran tuli 11 munasolua. Mutta lääkäri oli tyytyväinen määrää sanoi että laatu kärsii...
  14. H

Hei, täältä loman keskeltä taas vähän kirjottelen. Täällä on taas iskeny huono-olo, hormoonit vaikuttaa. Tiistaina olisi punktio päivä ja toivottavasti pari päivää siintä ois siirto. Ja ihana lääkäri vielä sattuu punktioon :) Tsemppiä Haaveelle:) Ja muille :) Nyt pitää taas ruveta...
  15. H

Hei! Siisami, kiitos kysymästä täällä on nyt pari viikkoo sumuteltu ja huomenna lääkäri ja piikitys alkas. Ja ihanaa kun saa koko kuukauden lomailla:) Ei tarvii stressata työ asioilla yms. Voi keskittyö hoitoihin:) Tälläinen pika kirjoitus loman keskeltä! Mukavaa viikkoa kaikille! HH09
  16. H

Heippa! Kiitos kysymästä kamilla, ens viikolla alkaa sumuttelu ja sitten se on taas menoa. Viikolla 34 (jos sinne asti päästään) puktio ja siirto. Ja jeee lupailivat kahden alkion siirtoa :) Tää hoito menee jo ihan rutiinilla. Ei oikeen osaa ajatella hoidoista mitään. Ennempää oli aina...
  17. H

Hei! Onko nämä sivut kuopattu:( HH09
  18. H

Monitumaiset alkiot.

Moi! Meillä kanssa monitumasuus ongelmana.. Mutta icsi hoidolla se vältätetää. Seuraava hoito meillä tehdään kokonaan icsi hoidolla. Suosittelen sitä, se sai meidän kohdalla viime kerralla 2 hyvää alkiota, kun tehtii puolet ivf ja puolet icsi hoidoilla ivf:n kaikki oli monitumasia. Harmi vaan...
  19. H

Kiitti siisami :) Harmi että olet joutunut noin monta hoitoa ja siirtoa käymää läpi, tää ei oo kivaa. Mulla on ihana mies joka on niin mukana tässä. Rakastavampaa miestä ei voi saada :) Siisami sen verran olisin vielä siulta tiedustellu että missä olet hoitoja käyny? Me vielä yhden hoidon...
  20. H

Hei! Oikien paljon onnea raskautuneille!! Ihanaa lukea ilo uutisia :) Ja onnea vauvan saaneille! :) Olen pitänyt vähän hiljaiseloa.. Olen yrittänyt olla ajattelematta hoitoa yms. välillä huonolla tuloksella. On vaa niin epätoivoinen olo, 4:jäs hoito alkaa heinäkuussa ja nyt olen miettiny...

Yhteistyössä