Hakutulokset

1. H

Pömppömahaiset plussaajat, vol 5

Sitronella eiks noi ole just niitä positiivisia tuntemuksia, paleltaa ja menkkatuntemuksia :)
  2. H

Hei! Stella08 Kiitos vinkeistä =) Ollaan julkisella vielä ja helsingissä asutaa. Fertinovaa olimme jo vähän miettineetkii. Emme saaneet kunnon vastausta siihen monitumasuuteen, jotain se selitti (mitä nyt itkemiseltä pystyin keskittymää kuuntelemiseen) että kun ne jakaantuu niin sais...
  3. H

Hei pitkästä aikaa, olen lukenut teidän kuulumisa aina välillä mutta en ole saanut aikasiks kirjottaa. Täällä ollut pientä masennusta havaittavissa :( Paljon onnea Vappuviuhkalle pienestä kääröstä!!! Onnittelut ellalle, loistavaa toit plussan tänne, hyvä hyvä :) Siisami elä vielä usko...
  4. H

Pömppömahaiset plussaajat, vol 4

Kuten tossa laitoinkin niin lääkäri sanoi mulle noin, ilmeisesti lääkäri ei tiedä asiasta mitään...
  5. H

Heippa! Tulin ihan pikaseen kommentoimaan noista lugeista. Mulle lääkäri sanoi että niitä ei saa käyttää kun se 12 päivää, kuulemma se on sitten jo sen jälkee vaaraallista sikiölle. Ja paketissakin tais lukea siintä. Että tämmöistä. Mulla pitäs kanssa olla piina viikot toukokuussa...
  6. H

Mukavaa alkavaa viikkoa! =) Tiger Kyllä sitä kannattaa vielä yrittää, ei pidä periksi antaa. Kyllä se vielä joku päivä onnistuu, usko pois, jokaisen meidän vuoro tulee vielä tavalla tai toisella tulla äidiksi :) Neilikka78Itse olin kanssa ihan sekasin aluks kun luin tietoa ivf:stä, tunutu...
  7. H

EllaElias voimia sinulle tosi paljon, on se niin väärin että sieltä nega tuli :( On pahamieli puolsestasi. :hug: Nyt on palattu ihanalta lepo lomalta, teki hyvää. Nyt vaan huuhtikuuta odotellessa.. Muistan kun eka hoitojen jälkeen ajattelin että en varmasti enää lähde hoitoihin, mutta nyt...
  8. H

Kiitos Kamilla! :) Kierto on 28 päivää. 4 ivf/icsi ois näillä näkymin huuhtikuussa alkamassa. Ihanaa tänään lähdetää mieheni kanssa viikoks reissuun. On kiva kun saa muuta ajateltavaa ja saan viettää laatu aikaa mieheni kanssa :) Oikein ihanaa viikonloppua ja ystävänpäivää kaikille...
  9. H

PeePee: Mulla on tullut endometrioosia vasempaan munasarjaan vähän. Mulle ei ole koskaan annettu mitään muuta hoitoa kuin nämä ivf ja icsi, hoitoihin laittoivat meidät suoraan. Eli ei olla yritetty saada endoa pienemmäksi, en ole ikinään edes kuullut tollaisista mahdollisuuksista.. Viimeks...
  10. H

Hei! Olen pitkään jo lukenut teidän kirjotuksia nyt sitten uskaltauduin mukaan vähän vaihtamaan kuulumisia. Meillä on pitkä tausta lapsettomuudessa. Minulla on ollut paha endometrioosi joka oli levinnyt joka paikkaan, eniten oli peräsuolessa ja avannehan siintä sitten seurasi. Leikkaukset...

Yhteistyössä