Pömppömahaiset plussaajat, vol 5

Vappis - oi. Ihan huikaiseva onnensäde loisti jostain tähän huoneeseen. Nyt se on tässä, elämässä. Mun täytyy sanoa, että näinä hetkinä tuntuu, kuin aika olisi suorastaan kiitänyt. Miten pippuri voi olla jo syntynyt, vastahan me tuskaa tussusta yhdessä ajettiin...Olen hirveän onnellinen puolestasi. Kaikkea hyvää teille kolmisin elämän opetteluun ja sydämen sykkeiden kuuntelemiseen - ei enää dopplereilla tai ultrien kautta, vaan ihan siinä vieressä.

Siisu : olet kyllä aiva kreisi kun testaat jo huomenna. 10 pv hedelmöittymisestä antaisin luvan, mut ei vielä huomenna...Odota yksi päivä vielä?

Ella : tässä on tullut muisteltua kierrossa jos toisessa niitä raskausoireita, että miltäs ne tuntuikaan. Voin niin hyvin kuvitella, että nyt tutkailet kehoasi yhtä lailla hämilläsi: että näinkö ja tältäkö pitää tuntua... Eikö ole jännää! Ja tavallaan huvittavaa: piinaillessa sitä aina odottaa ihan selkeitä oireita heti kun hcg:ta olisi tyyliin 25, ja nyt kun sulla on hcg:ta jo tuhansia, niin silti emmityttää, että nämäkö niitä oireita nyt ovat, vai ovatko...Mieletöntä. Ja lohdullista meille, jotka vielä joudumme piinailemaan. (Huom. Sitris ja Siisu! )Joka tapauksessa, sun kohdalla mä luotan tohon hcg:hen ja vahvaan tietooni! Ultra tulee kertomaan vihdoinkin onnelliset kuulumiset. Mutta uskon kyllä, että sen odotaminen tuntuu karmean pitkältä ajalta.

(.) Eipä mittää ihmeempiä. Olen käynyt tänään akupunktiossa ja juossut iltalenkin, verenkierron vauhdittamiseksi. Luonnollisestikaan ei ole aavistustakaan tapahtuuko tuolla kohdussa mitään. Hmmhmmm, innostuisikohan se limis petihommista...???

Öitä.

Vappis: Onnea hirmuisesti pikku Pippurista :heart:

Joo tämä yliroskea testaaja avasi nega tilin. No joo, en mä oikeestaan kyllä muuta odottanutkaan. Okei, myönnetään... ehkä ihan hieman salaa =) Mieli on kuitenkin ihan hyvä ja seuraava testin tehdäänkin vasta sunnuntai aamuna ja silloin on kyllä jo näyttävä jos on näkyäkseen.

Hei pitkästä aikaa,
olen lukenut teidän kuulumisa aina välillä mutta en ole saanut aikasiks kirjottaa. Täällä ollut pientä masennusta havaittavissa :(

Paljon onnea Vappuviuhkalle pienestä kääröstä!!!
Onnittelut ellalle, loistavaa toit plussan tänne, hyvä hyvä :)
Siisami elä vielä usko tohon tulokseen, se muuttuu vielä, usko pois!!
Sitronella tsemppiä! Tsemppiä kaikille muillekkiin en muista kaikkien vaiheita kommentoida.

Nyt alkaa omaa napaa, koittakaa kestää..
Tänään sit käytii lääkärissä ja miettiivät neljättä hoitoa meille. Meille tehty 3 hoitoa. Munasoluja tulee ja hedelmöittyy mutta sitten suurin osa muuttuu monitumasiks, yhdellä hoito kerralla kaikki muuttu. Ekassa hoidossa siirrettiin yks, missä oli monitumasuutta. Tulos nega. Toisessa hoidossa kaikki muuttu monitumasiks ja sit vikassa osa tehtiin ivf/icsi:llä ja niistä icsin kavereista 2 oli 6 solusia ja toinen siirrettiin ja toinen pakkaseen ja molemmat nega tuloksella.

Ja mua ahistaa toi meidän äskeinen lääkäri joka anto ymmärtää helvetti (sori) että ei mitään toivoo, kyllä mun mielestä on toivoa jos nyt on löydetty meille sopiva hoito muoto, icsi. Mun mies kyllä sano että ei se antanut noin ymmärtää, mut miehet... Ja sit sano että mitäs jos neljäs ei onnistu niin kannattasko jo ruveta miettimään jotain muuta vaihtoehto, siis täh??? mun mielestä mennää hoito kerrallaa ja sit vasta mietitää miten jatketaa. Ja sit vielä multa ei ole edelleenkää koskaan katottu munajohtimien toimintaa, kuulemma ei ole tarpeellista, ne joko on auki tai ne ei oo. Siis mun mielestä ei voi tulla normaalisti raskaaks jos on tukoksia, luulis lääkärin sen tietävän. Sori tää oma napasuus mut tuntuu et kukaan kaveri vaan ei ymmärrä.. Clomeja mulle ei ole kokeiltu.

Joten rakkaat ystävät onko lääkäri oikeessa, pitäskö mun vaan uskoa että meille ei ole tarkoitettu lasta?? Ja hoidot ovat turhia. Mikä yksityinen on helsingissä hyvä? Täytyy ruveta siirtymmää sinnepäin..

Kiitos kun sain "vähän" avautua!
Aurinkoista päivää!!

HH09

Siisu: Halaus täältä rohkealla testaajalle mutta samaan aikaan "mitäs mä sanoin" -toteamus, että tänään oli kyllä liian aikasin testata, tiedät sen itsekin. :attn: Joten sunnuntaina uudestaan. Siihen asti, häntä pystyyn!

HH09: Tänne on hyvä avautua, terapeuttinen leveys lohduttaa. :hug: Sun tilanteesta: ette siis ole nyt yksityisellä? Missäs kaupungissa te olette? Jos Helsingissä, niin suosittelen lämpimästi joko Fertinovaa (ja siellä ehdottomasti Niklasta) tai sitten Felicitasta. Ovat kyllä vissiin molemmat vähän kalliimpia kuin Väestöliitto. Kysymys vielä sulle: mitä se monitumaisuus siis käytännössä tarkoittaa? Onko kyse siis siitä, että sun munasoluihin pääsee aina kerrallaan useampi siittiö? Eli onko sun lääkäri siis sitä mieltä. että sun munasoluissa on jotakin vikaa, koska ne päästävät useamman siittiön sisään? Piti vielä sanoa, että kyllä ottaa muakin päähän, kun lääkärit joskus kommenteillaan onnistuvat vetäisemään ihmisiltä maton alta. Vaikea sitä on pysyä toiveikkaana ja hyvällä mielellä piinaviikkojen aikana jos samaan aikaan takaraivossa takoo ajatus siitä, että niin joo, se lääkäri käski jo miettimään, että mitäs hoitomuotoa aletaan seuraavaksi kokeilemaan kun tämäkään kerta ei kuitenkaan toimi.Vähän niin kuin PeePee sun lääkäri sanoi nyt tässä clomi-kierrossa, että ei välttämättä hoitojen jälkeen onnistu..Hohhoijaa. Kiitos vaan faktojen tiskiin latomisesta, olikin päässyt unohtumaan, että saattaa olla tuo raskautuminen vähän vaikeaa. Halloo, ihmeitähän tässä metsästetäänkin, eikö ne sitä tajua!

(.) Mullakin on vähän harmaa fiilis. On tämä vaan niin syvältä haitarista. On välillä ihan epätodellinen olo tämän kaiken suhteen. Huh, toi sää on niin ristiriidassa näiden tunteiden kanssa. Ei jaksa kiukutella enempää. Toivo, tule takaisin!

Iso halaus
Stellalta

Ja pikapikaa tämäkin täältä työpöydän äärestä panikoi, kun viime yönä oli ihan kamala olo. En saanut nukutuksi. Tuntui koko ajan, että vuoto alkaa ja runsaana. Menkkatuntemusten kuningas (vai kuningatar) vieraili ihan tosissaan! |O Paleltikin koko ajan, mutten jaksanut nousta edes sukkia laittamaan jalkaan. Hiivatti, että ahdistaa, jos täti kurvaa kylään! Nytkö sitten alan piinailemaan, pp 6? Tai ehkä en, jos tästä vielä rauhoitun.
Anteeksi oma napa, yritän illalla ehtiä oikeasti koneeelle.

Hei!

Stella08 Kiitos vinkeistä =) Ollaan julkisella vielä ja helsingissä asutaa. Fertinovaa olimme jo vähän miettineetkii. Emme saaneet kunnon vastausta siihen monitumasuuteen, jotain se selitti (mitä nyt itkemiseltä pystyin keskittymää kuuntelemiseen) että kun ne jakaantuu niin sais korkeintaa yks tuma tulla mutta meillä tulee jokaiseen yks tuma ja meinaa jotain huonoa kromosomia tai jotain sellasta se selitti. Et sehän se ongelma just onkii, se monitumasuus. Kun meillä hedelmöittyy hyvin mut muuttuu monitumasiks. Ens kerralla tehdään pelkkä icsi ja alkaa kesä-heinäkuussa hoidot. Eilen ilmottivat meille että vielä yks hoito tehdään. En vaa tajuu miten lääkäri voi olla niin lannistava, oikeesti mulle tuli sellanen tunne että hoidot turhia, mut miks ne tekee sit vielä meille hoitoja?? Viime kerralla vasta löydettii oikea hoitomuoto, icsi. Mie en vaa tajuu!! Ne jakaantu 6 soluseks just ne mitkä tehtii icsi:llä mutta kumpikaa ei sitten kohdussa jaksanu, toinen meni vielä pakkasen kautta, joka oli sieltä selvinny loistavasti. Musta niinku tuntuu et enemmänkin vika ois kiinnittymisessä tai sitten ei jaksa kohdussa enää jäkaantuu. Ei ymmärrä! Päässä pyörii vaan niin paljon ajatuksia ja kysymyksiä.

Mites piinailijoilla menee? Toivotaa että plussat tulee, tiedän miten piinaavaa se odottelu on ja oireiden kuunteleminen yms. Tsemppiä! Kaikki menee hyvin, täällä peukut pystyssä :)

Stella08 mites limiksen kasvatteleminen edistyy? Joko PAS lähestyy?:)
Retuli82 Ihan hyvä kun alotit, ei se ota jos ei annakkaa :)

Te onnelliset joille on clomeja testattu. Mulle ei kuulemma lähetä testaamaa. Kuten ei munajohtimien aukiolotutkimusta kannata tehdä, herää vaa kysymys miks??? Kuulemma mun leikkaukset rankat ollu ja nyt sit puhu vaa et ei lähtis enää tähystysleikkaukseen, mut miks ne pitää tähystämällä mennä kattomaa, en tiedä, tuntuu et apuja vaan ei saa!!!

Että noin ankeesti mulla menee, masentaa vaa, haluis vaan käpertyä peiton alle :(
Mukavaa torstai päivää!

HH09

Heippa.

Tämä on pelkkää omaa napaa.

Ei tehdä tässä kierrossa PAS:ia meidän perheessä. Limis jökötti kutakuinkin yhtä paksuna kuin aiemminkin. Voitte ehkä kuvitella mun ärtymyksen, kun lääkäri totesi, että "niin, kun sullahan on sitä endometrioosia, niin tämä estrogeenihoito ei ehkä nyt sitten sopinut sulle. " Mä olin itsekin miettinyt sitä ennen kuin tähän lähdettiin, siis että eikös se estrogeenin liiallinen määrä kropassa vain pahenna endoa mutta en sanonut mitään (tietenkään) vaan suostuin ilman muuta lääkärin ehdotukseen. Enhän mä ole lääkäri. Mutta kun hän nyt sitten sanoi, että endo-potilailla se endo saattaa joskus alkaa vihoittelemaan estrogeenistä johtuen niin, ettei limis oikein kasva, niin kyllä jouduin vähän pinnistelemään, että pystyin nyökkäilemään ja hymyilemään ystävällisen kohteliaasti ja uteliaan oloisena, että "aijaa, vai niin, no voi harmi" -linjalla. Voi hemmetti sentään! Ai että päätettiin sitten kuitenkin kokeilla vaan...???? No, tottakai mä oikeesti tajuan, että on aivan turha kiukutella aiheesta. Joillain endo-potilailla tää varmaan ois toiminut, mä nyt sitten kuuluin (taas) siihen epäonnekkaaseen ryhmään.

Niin tai näin, mä olen itse asiassa uskomattoman keveällä tuulella. Kun kävelin äsken Feltsusta takaisin töihin, olin itse asiassa hämmästyksekseni jotenkin jopa epämääräisen onnellinen. Ihmeellinen tunne. Päällimmäisenä ilon aiheena on tietysti se, että lääkäri oli ihan täysin toiveikas sen suhteen, että ensi kierrossa (siis tosiaan heti ensi kierrosta) varmasti saadaan tehtyä siirto kun tehdään se ovulaation induktion kautta ja kun vielä mies tekstitti mulle äsken, että "kivaa, tarkoittaako tämä että saadaan ens kierrossa harrastaa *petipuuhia* ja yrittää siis tuplia?", niin jotenkin alkoi vaan hymy hiipiä kasvoille. Ehkä meidän kohdalla toi kevyen hormonihoidon kautta toteuttava ovulaation induktio + PAS-siirto onkin se juttu? Ainakin se tiedetään, että "luomukierrolla" on meidän perheessä toistaiseksi päästy pisimälle...

Ja sitten vielä rehellinen toteamus loppuun: tajusin tuossa äsken auringon häikäistessä ihanasti silmiin ihan vilpittömästi huojentuneeni siitä, ettei tarvitsekaan piinailla. TOTTAKAI olisin ollut superiloinen jos oltaisiin päästy maanantaina siirtoon mutta kun nyt niin ei käynyt, niin aivan uskomattoman voimakas "huh, ei tarvitse" jostain selkäytimestä nousi. Ehkä näin piti mennä. Nyt kerätään voimia, nautitaan keväästä, juodaan vähän viiniä pääsiäisenä ja ulkoillaan. Ja vapun tienoilla kokeillaan uudestaan. Siitä vauvasta tuleekin sitten Valpuri.

Aurinkoisesti teidän,
Stella

HH todellakin! Mee ihmeessä yksityiselle tutkituttaa ne tuubat. Miulla esim. oikea puoli tukossa, eikä auttanu laparoskopian aikanen huuhtelukaan. Hormoneilla saan kasvatettua muniksia, mutta tuntuvat tulevan aina tuonne oikeelle puolelle, joka on tukossa. Meillä siis kokeiltiin aluks clomit ja sit yksi inssi, jonka jälkeen lääkäri totesi, että ihan turhaa takoa päätä seinään asian kanssa. Tsemppiä asioiden selvittelyyn!

Stella, voi harmi sen limiksen kanssa! Mut helpottavaa kuulla, että tunnet helpotusta ja huojennusta. Nyt on aikaa kerätä voimia ja varmasti kivempi lähteä uuteen yritykseen, kun on itekin sinut hoitomuodon kanssa. Ja ihana mies siulla!

Peepeelle plussapuhureita peiton heilutteluun!

Siisu taitaa olla reissun päällä, mutta plussa puhureita missä lienetkin! Onnea sunnuntain testaukseen!

Kamilla mitä kuuluu masuasukille? Kuinka pitkällä oot, joko alkaa äitiysvapaa kohta koittaa?

Mukavaa viikonloppua kaikille!
Sitris

Stella: Voi harmi ton limiksen kanssa mutta ihana kuitenkin kuulla, että usko ja toivo löytyi tällä kertaa sen ennempää etsimättä. Ensi kierrossa sitten :)

Sitris: Mustakin noi oireet kuulosti todella hyviltä. Sopisi hyvin kiinnittymiskivuiksi.

Mä tosissaan tänään palailin reissusta. Pari päivää ihanan lämpöisessä ja aurinkoisessa Brysselissä teki terää. Oireita ei kerinnyt kyttäämään täydellä teholla. Toisaalta eipä se paljoa olisi työllistänyt koska oireita ei oikeastaan ole. Tissit ei ole kipeytynyt. Mahasta välillä vihloo mutta sitäkin on tosi vaikea paikantaa ja näitä vihlomisia mulla nyt on ollut joka yritys kerralla eli taitaa johtua lugeista. Ei väsytä, ei palella, ei yökötä tai yhtään mitään. Tällä hetkellä on hyvin voimakas nega olo ja se itkettää jo valmiiksi ihan kamalasti. Mä en oikein jaksa uskoa, että ne pakkas kaverit selviää sieltä ulos kun meiltä on tähän mennessä kuudesta pakastetusta selvinnyt yksi alkio hengissä. Ihan kamalaa ajatella, että jos nyt ei tärppää niin sitten ei enää omilla yritetä. Toisaalta helpottavaa mutta toisaalta todella raastavaa.

Nyt mua on joka tapauksessa alkanut se testi ja sen lopulllinen tulos huolestuttamaan niin paljon, että mä en ole enää ollenkaan varma uskallanko mä huomenna testata vai jäänkö mä odottelemaan alkaako alkuviikosta vuotoa näkymään.

Vappikselle iso onnen :hug: Pippurin syntymän johdosta :heart: Aika on tosiaankin menny hurjan nopeesti, tuntuu ettei siitä oo kuin muutama kk kun plussasit...! Kyyneleet valuen luin runoasi, ihanaa vauvantuoksuista kevättä sulle&miehellesi!!

Täällä kans jännitetään Sitriksen ja Siisamin puolesta, voi kun nyt onnistuis!!!

Stella, harmi kun siirto ei onnistunut tästä kierrosta mutta hienoa kun jaksat kuitenkin olla hyvillä mielin! Nyt tosiaan nautitaan tulevasta keväästä ja pääsiäisestä :heart:

Retulille tsemppiä clomeiluun! Niillä voi tapahtua ihmeitä kun sitä vähiten odottaa ;)

HH09 :hug: Äläkä usko lääkäreitä, sitkeästi vaan uutta yritystä! Ei ne lääkärit aina oo oikeassa, kaikki on mahdollista!!!

(.) Kiitos kysymästä Sitris ja PeePee, hyvin täällä voidaan! Tänään tuli rv 32 täyteen ja äitiysloma alkaa vajaan kolmen viikon päästä. Masu on tullut nyt muutamien viime viikkojen aikana enemmän näkyviin ja liikkeitä tuntuu joinakin päivinä enemmän ja joinakin vähemmän.
Tuntuu uskomattomalta että nyt oon tässä, siitä viime kesäkuisesta ICSI:n negasta tuntuu olevan niin lyhyt aika. Välillä mietin, että miksi mulle on annettu tää onnistuminen, osaanko aina edes arvostaa sitä tarpeeksi. Niin moni muu on joutunut yrittämään paljon kauemmin, aivan kuin olisin etuillut... Vaikka tiedänhän mä ettei nää jutut mee reilusti eikä vuorojärjestyksessä, ei tosiaankaan.

Sydämestäni uskon ja toivon että tää porukka tulee vielä plussaamaan, ennemmin tai myöhemmin, jaksakaa tekin uskoa siihen!!! :heart: :heart:

Sunnuntai 5.4 :wave:

Sitronella...................2.IVF...........................kp28/27-29/ktt9
Siisami.......................6.ICSI.........................kp26/-/ktt9
Stella08.....................PAS.............................kp23/27/huhti-touko
PeePee77..................clomit..........................kp20/29-31/ktt
Neilikka78.................1.IVF/ICSI....................kp17/26/touko
Retuli82.....................clomit..........................kp6/-/ktt
HH09.........................4.ICSI.........................kp/28/kesä-heinä
Haave........................PAS.............................kp/30/touko
Tiger..........................PAS.............................kp/-/syksyllä

Testailijat :p

Sitronella 10.4
Siisami 10.4

Haamuillut ;)

Plussanneet =)

Miruliini + Pappu & Nupu :D s.5.12.2008
Sahranami + Aatu & Beetu :D s.30.12.2008
Meikku :D s.25.01.2009
Soraya :D s.2.3.2009
Vappuviuhka :D s.24.3.2009
Hanneli -78 :D
Ulpu78 :D
mmm :D
Hannele :D
Kamilla :D
Hobelix :D
Väre :D
Kurreliini + oravanpojat :D
Astarte :D
Helinäkeiju75 :D
MinzuS :D
EllaElias :D

Auringokukka km :'(
Rouva Pikkumyy km :'(
Rouva Puh km :'(

Tervehdys kaikille! Eilen iltasella jo raapustelin tänne pitkän rotlan ja sitten kone päätti lopettaa yhteistyön kuin seinään ja sinne hävisi sitten minun ajatuksen juoksuni ja vasta tänään aamulla halusi käynnistyä uudelleen, joten kokeilenpä palauttaa mieliini eilisiä ajatuksiani.

Stellalle ihan ensiksi :hug: . Ihailen suunnattomasti asennettasi. Hienoa, että osasit heti valita kadun aurinkoisen puolen ja jatkaa sitä eteenpäin kohti parempaa huomista!
Stellalle vielä suuret kiitokset sanoistasi. Kyynelsilmin olen niitä rivejä lueskellut useaan kertaan.

HH09: :hug: Suuret tsemppaukset asioiden eteenpäin menemiseen. Paljon hyviä vinkkejä olet jo muilta pömppiksiltä saanutkin. On tylsää, että on käytävä kovaa taistelua saadakseen haluamaansa hoitoa!

Vappikselle onnea pienokaisesta! Aka tosiaan menee nopeasti. Teillä on jo nyt käärö sylissä, vaikka juurihan sinä täällä meitä tarinoillasi ilostutit.

Kamillalle: Sinullakin on noin paljon raskausviikkoja takana, hienoa! Kuten jo todesin, miten se aika meneekään niin nopeasti. Jaksamisia sinne ja hienoa, että äitiysloma jo häämöttää edessä!

Siisami: Sinä rohkea testaaja! Mutta muistathan, että vielä on paljon toivoa. Älä testaa vielä, jos et oikeasti halua! Sinullahan on viralliseen testipäivään vielä reippaasti aikaa. Ja muistathan, että oireettomuus ei merkitse mitään, kyllä niitäkin ehtii vielä tulla ja usealle ne tulevat vasta plussauksen jälkeen, niin kuin tännekin.
Hei, kerronpa sulle omasta testausajastani. Ihan oikeasti en uskaltanut testiä ostaa, vaikka h-hetki oli edessä. Minpä sitten "filksuna" testailin ensin ovistesteillä, ennen kuin vihdoin ja viimein lähdin oikean raskaustestin ostoon. Ovistestin mahdollisuudesta näyttää hcg:tä on paljon keskusteltu täällä palstalla ja pitää nyt kaikille omakohtaisen testauksen tulokset paljastaa. Eli ovistestit näyttivät todella vahvaa kahta viivaa kp28. En kuitenkaan uskonut siihen, koska joskus aiemminkin olen huvikseni ovistestiä loppukierrosta kokeillut ja silloin saanut myös kaksi viivaa, joskaan en siis noin selviä. Että tällainen tunnustus näin pari viikkoa tapahtuneen jälkeen. Tulipa kerrottua, huh huh.

Sitronella, millä mielellä siellä piinapäiviä edetään?

PeePeelle vielä suurkiitos siitä uskosta, jota jaksat tämän raskauden onnistumisen puolesta ylläpitää.

Täällä suunnalla oireet samankaltaisia kuin tähänkin asti. Palelua, lämpöä, mutta toisaalta myös kuumia aaltoja. Hillitön räkätauti on rantautunut tänne ja se vetää olon melko väsyneeksi. Aamuisin tulee jossain vaiheessa yökötyshetki, mikä tosin menee ohi lähes samantien. Uutuutena parina iltapäivänä/iltana vähän sitkeämpää pahoinvointia, ikään kuin pala olisi kurkussa ja silloin ei parane kumarrella tai se haluaa ulos. :LOL: Anteeksi kuvailuni! :ashamed:

Valoisaa päivää ja alkavaa viikkoa teille kaikille!

Vappis :D Siellä missä pippuri kasvaa :D :heart: Hirveän paljon onnea vauvelin johdosta. Tekstistäsi oikein huokuu onnellisuus, rakkaus ja äitiydestä nauttiminen :heart: Ihanaa :heart:

Siisami , ethän kuitenkaan ihan vielä luovuta. Jaksuja :hug:

Peepee , clomikamu :D Kuullostaa mukavalle :D Ja katotaan miten käy... ultrassa en aikonu käydä, muistaakseni 3-4 kuuria söin ennen IVF-hoitoja eikä clomien kanssa mitään onkkelmia ollu. Toivotaan tietty ettei nytkään... Ja luulenpa, että tää clomiyritys jää tähän kertaan ja annetaan sitten elimistön "levätä" tulevaa koitosta varten sitten elokuussa. Eiköhän tuo aika kuitenkin mene sen verran sutjakkaan, ettei me tässä välissä sinne yksityiselle riennetä. Tekee varmasti hyvää pitääkin taukoa, ihan niinkuin hoitaja sanoikin kun asiaa omalta polilta tiedustelin... Saapahan juhlia jussit ja muut kesän grilli-party-riennot :D Toivotaan nyt Peepee, että plussaa tulis. Tapahtukoon ihmeitä!

Stella , uskomattoman hieno asenne naisella :hug: Olen sanaton.

Siisami: :hug: Kuten PeePee kirjoittikin, jatkathan lääkkeitä vielä? Niin kauan on toivoa, kun ei ole vuotoa. Muistathan tämän hyvä pömppis!

Retulille onnea clomikiertoon! Hieno on asenne sullakin. Kyllähän se elokuu sieltä tosiaan tulee ja kun välissä on valoisa kesä, niin aika menee nopsasti. Mutta nyt pidetään peukkuja tähän kiertoon.

PeePee noista oireista vielä: Rintavarustus elää ihan omaa maailmansa. Jos ei nyt kovin kipeät ole, niin vähän herkät kuitenkin, mutta vaihtelee kovasti eri päivinä. . .

Siisamille voima :hug: ja samalla toivon, että vuoto ei ole alkanut ja kaikki kääntyy parhain päin! Ihan kamalan raastavaa tää kaikki... :ashamed: Olet ajatuksissa!

Kiitos kysymästä ystävät. Jopa alkuaikojen menkkatuntemukset on hävinneet, samoin vatsan turvotus. Ei tunnu mitään missään. Eilen oli ihan hetkellisesti sellaista kipua oikean tuuban kohdalla ja arvaatte varmaan.. Kävi mielessä, että onko sitä nyt menty uimaan sinne tukkeutuneeseen torveen johonkin kohtaan? Toisaalta nyt kun kaikki tuntemukset on totaali kadonneet, niin hermoan jo sitäkin, että pp 1-6 ollut kamala yskä ja aivastelu on potkassu pikkusen pihalle ennen aikojaan. En tiiä onko se ees mahdollista? Viime toukokuussa alkoi tuhru pp 13 ja kunnon vuoto pp 14. Testaamisen jätän suosiolla annetulle testipäivälle eli 9.4. (joka on vasta pp 13). Labrasta pitäisi tulos saada mahd. jo to. Jos se ei valmistu ajoissa, niin saan sen vasta pyhien jälkeen. Mitä jos en testaisi kotona ollenkaan? Jos vuoto alkaa ennen aikojaan, niin nyt jo harmittaa, että näitä olen edes miettinyt etukäteen. Kunpa voisi unohtaa koko asian.. Että vähän alakulofiiliksellä täällä mennään jostain syystä ja testaamiseen on ihan hirveä rimakauhu. :/

Ella kiitos "tunnustuksesta". Se pikkuisen rohkaisee minuakin toivomaan parasta. Josko oireettomuus ois nyt hyvä merkki.

Viikon alkuja kaikille!

Huomenna aamulla mä teen lopullisen testin ja lopetan lääkkeet. Tänään alkoi tuhruvuoto.
Kyyneliä on riittänyt ihan kiitettävästi ja loma tulee todella tarpeeseen. Perjantaina auton suunta kohti Lappia ja mä yritän unostaa tän kaiken paskan viikoksi.

Sitris: Peukkuja sulle

Voi Siisu :hug: En oo suostunu ´pudottamaan´sua testaajista, haluan vielä uskoa ja toivoa että saisitte kuitenkin ilo-uutisia huomenna! Hienoa että pääset lomailemaan, on tulos sit mikä tahansa :heart:

Sitrikselle kans hurjasti ++++++ :whistle: testaamiseen!

Mitäs PeePee:lle ja Stellalle kuuluu? :attn:

Ella, tuolla toises pömppispinos jo odottelen sua =) :wave:

Torstai 9.4 :wave:

Sitronella...................2.IVF...........................kp32/27-29/ktt13
Siisami.......................6.ICSI.........................kp30/-/ktt13
Stella08.....................PAS.............................kp27/27/huhti-touko
PeePee77..................clomit..........................kp24/29-31/ktt
Neilikka78.................1.IVF/ICSI....................kp21/26/touko
Retuli82.....................clomit..........................kp10/-/ktt
HH09.........................4.ICSI.........................kp/28/kesä-heinä
Haave........................PAS.............................kp/30/touko
Tiger..........................PAS.............................kp/-/syksyllä

Testailijat :p

Sitronella 9.4
Siisami 9.4

Haamuillut ;)

Plussanneet =)

Miruliini + Pappu & Nupu :D s.5.12.2008