Pömppömahaiset plussaajat, vol 5



Perjantai 27.3 :wave:


Retuli82.....................tauko..........................kp22/-/ktt
Sitronella...................2.IVF...........................kp19/27-29/ktt0
Siisami.......................6.ICSI.........................kp17/-/ktt0
Stella08.....................PAS.............................kp14/27/ultra 30.3
PeePee77..................clomit..........................kp11/29-31/ultra 30.3
Neilikka78.................1.IVF/ICSI....................kp8/26/touko
HH09.........................4.IVF/ICSI...................kp/28/huhti
Haave........................PAS.............................kp/30/touko
Tiger..........................PAS.............................kp/-/syksyllä




Testailijat :p

Sitronella
Siisami

Haamuillut ;)



Plussanneet =)

Miruliini + Pappu & Nupu :D s.5.12.2008
Sahranami + Aatu & Beetu :D s.30.12.2008
Meikku :D s.25.01.2009
Soraya :D s.2.3.2009
Vappuviuhka :D
Hanneli -78 :D
Ulpu78 :D
mmm :D
Hannele :D
Kamilla :D
Hobelix :D
Väre :D
Kurreliini + oravanpojat :D
Astarte :D
Helinäkeiju75 :D
MinzuS :D
EllaElias :D

Auringokukka km :'(
Rouva Pikkumyy km :'(
Rouva Puh km :'(

 
Kaatui toi edellinen pino, joten tein uuden. Toivottavasti päivitykset on oikein, korjatkaa jos on jotain väärin!

Sitronellalle ja Siisamille paljon onnea siirtoihin!! :heart: Tulkaahan kertomaan sit kuulumiset :wave:

PeePee, kyllä me nyt vaan jaksetaan uskoa niihin ihmeisiin! Se on yks kaunis päivä, kun se tulee teidänkin kohdalle :hug:
 
Meillä on nyt siirto takana ja kaksi kyytiläistä siirrettiin lääkärin mukaan muhevaan ympäristöön. Kaksi meni vielä pakkaseenkin, toinen oikein hieno ja toinen ihan pikkasen heikompi. Labran täti joutui arpomaan kolmesta alkiosta mitkä laittaa kyytiin kun kuulemma tää päivä neljä on siitä vaikea, että ne alkiot muuttuu niin nopeasti.

Nyt ne kuitenkin on matkassa ja ainakin vielä mä olen hyvillä mielillä. Katsotaan sitten missä vaiheessa piina alkaa käydä hermoille.

Sitris: Oliko sullakin siirto jo tänään?

Siisu ja matkalaiset pp 0
 
Hiphei! Pääsin miekii siirtoon tänään! Ja alkioita olikin ollut 9 ja kaikki hedelmöittyi. Oon ihan ihmeissäni tämän onnenkantamoisen johdosta. En ees vielä osaa aatella, että nyt tästä piinailut vasta alkaa. On vaan niin epätodellinen olo. Kahden edellisen hoitokiekan epäonnistumisien jäljiltä sitä vaan ihmettelee, että miten tää kolmannen kierroksen loppurutistus nyt meni näin mukavasti? 8 jäi siis pakkaseen neljään olkeen.
Munikset on vielä kohtalaisen suuret ja kovasti varoittelivat hillumasta lähipäivinä liikaa.

Siisu minkä testipäivän antoivat, 9.4.?

Onnea matkaan meille kaikille! :heart:
 
Siisami , onnea matkaan kera matkalaisten :D Sieltä vaan sitten plussapinoa kasvattamaan!!

Sitronella , teitille kans rutkasti onnea matkaan :D Kolmas kerta toden sanoo!!

Peepee , täälläkin yritetään kovasti uskoa ihmeisiin... oviksesta kulunu nyt 11 päivää ja voit uskoa, että oireiden kyttäily on taas jossain ihme sfääreissä |O Kun kävin tosiaan sillon Passin ultrassa, niin nähtiin että ovis oli juuri muutama hetki sitten tapahtunu. IIllalla sit touhuiltiin kaikessa muussa mielessä kuin raskautumismielessä, oltiinhan sitä siirtoon menossa... Toivon, että alkioitten ei-selviytymisellä ois ollu joku ihana tarkoitus :saint:
 
Siisami: Onnittelut kahdesta kyytiläisestä! Hienoa!

Sitronella: Menipä teillä koko hoito lopulta todella mainiosti. Ja nyt vaan sitten piinailemaan kyytiläisen kera.

Tsemppiä teille molemmille piinailuun!

Retulille peukkuja!

 
Koska niitä oireita voi ruveta kyttäämään?? Odottavan aika on taas liian pitkä. Aamupäivä onneksi meni koiranäyttelyssä niin ei ehtinyt kytistellä masutuntemuksia. Koira oli kuulemma kaunis kuin karkki mutta liian lihava. Ihan selvästi emäntäänsä tullut :LOL:

PeePee: Ovis on kuitenkin tuloillaan, hetki vielä malttia.

Siisu ja matkalaiset pp 2
 


Maanantai 30.3 :wave:


Retuli82.....................tauko..........................kp25/-/ktt
Sitronella...................2.IVF...........................kp22/27-29/ktt3
Siisami.......................6.ICSI.........................kp20/-/ktt3
Stella08.....................PAS.............................kp17/27/ultra 30.3
PeePee77..................clomit..........................kp14/29-31/ultra 30.3
Neilikka78.................1.IVF/ICSI....................kp11/26/touko
HH09.........................4.IVF/ICSI...................kp/28/huhti
Haave........................PAS.............................kp/30/touko
Tiger..........................PAS.............................kp/-/syksyllä




Testailijat :p

Sitronella 10.4
Siisami 10.4

Haamuillut ;)



Plussanneet =)

Miruliini + Pappu & Nupu :D s.5.12.2008
Sahranami + Aatu & Beetu :D s.30.12.2008
Meikku :D s.25.01.2009
Soraya :D s.2.3.2009
Vappuviuhka :D
Hanneli -78 :D
Ulpu78 :D
mmm :D
Hannele :D
Kamilla :D
Hobelix :D
Väre :D
Kurreliini + oravanpojat :D
Astarte :D
Helinäkeiju75 :D
MinzuS :D
EllaElias :D

Auringokukka km :'(
Rouva Pikkumyy km :'(
Rouva Puh km :'(

 
PeePee, kyllä siellä varmasti mollukka(t) kasvaa! Soittele/viestitä sit mitä E.H sanoi!

Stellalle iso :hug: Rutistan lujaa ja toivon että teidän kullannuppu ottaisi tiukan otteen perille päästyään!!! :heart:

Mulla kans hyvä aavistus piinailijoiden suhteen :heart: Niinkuin Stella kirjoitti, plussia on tavannut tulla ryppäissä ja nyt vois hyvinkin olla PeePee:n, Stellan, Sitriksen, Siisamin ja Retulin aika!! Jotenkin vaan on sellainen hyvä tunne =)

Ellalle tsempit tänpäiväiseen verikokeeseen! Oon ihan varma et sieltä pamahtaa iso hcg-lukema!!
 
Anteeksi että aloitan näin mutta voi perkula että olen ihan kypsänä. Ärsyttävä maanantaiaamu. Limis ei ole kasvanut yhtään viime keskiviikosta. Siis ei yhtään. Sehän tarkoittaa sitä, että ei siis myöskään tehdä siirtoa tällä viikolla. Samapa se tietysti, että millä viikolla, mutta ei sitä tätä menoa tehdä ehkä ollenkaan. Katsotaan vielä perjantaina mutta ei tämä tilanne hyvältä näytä. Voitte kuvitella mun fiilikset kun lääkäri sanoi, että " hmm, niin ehkä sun kohdalla olis tosiaankin pitänyt tehdä tämä PAS luomukiertoon kun sulla silloin on aina kasvanut limis luomusti normaalisti.." Mä tosiaan itse olin esittänyt hoitomuodoksi luomukiertoa tai edes sellaista kiertoa, jossa annettaisiin oman ovulaation tapahtua, mutta suostuin kuitenkin mukisematta tähän estrogeenilaastarihommaan. Ja miksen olisi suostunut: toimiihan se kaikilla muillakin!!! Mutta ei tietenkään sitten mulla. Voi helvatan helvata. On tämä lapsettomuus ihan takapuolesta. Kaikilla meillä omat vaivamme, ihan päinvastaisia syitä ja tilanteita ja silti kaikilla ihan kauhea tuska. Mulla tuo kierto nyt vielä toimii mitenkutenjoten ilman lääkitystä mutta eipä se vaan osaa reagoida "normaalisti" lääkkeisiin. Jotenkin epänormaalejahan tässä tietysti ollaan, ei mitään uutta auringon alla.

Vähän siis näyttää meikäläisen piinailemisen aloittaminen nihkeältä tässä kierrossa. Joojoo, toivotaan toki, mutta mihinkäs se limis nyt tämän viikon aikana kasvaisi kun ei ole kasvanut viime keskiviikosta yhtään. Siis haloo, lääkityksellä vasta vähän yli 6 mm? Voi äh. Näyttää siis siltä, että pääsiäisenä saa juoda ihan rauhassa punaviiniä.

Kertokaa te jotain positiivista, piristyisi vähän. Oisko Siisulla jo ihan hulluna jotain oireita joita voitais yhdessä analysoida...? Ja PeePee, toivottavasti sulla hyviä ultrauutisia, eiköhän sentään!

Kiitos Kamillalle tsempityksestä - ihana olet, kun vielä jaksat tuota listaakin päivittää...Vähän huono omatunto, kyllähän se homma pitäisi jo saada sulta vähitellen pois...

Halaus.
S.
 
No voi dam Stella :$ On se kumma et sit rupee vastustamaan ku sitä vähiten odottaa. Lisättiinkö lääkitystä mitenkään? Kuinka paksu limiksen pitäis olla siirtopäivänä?
Yhdellä kaverilla ku oli siirtopäivänä limis 6.9 mm ja alkio tarttui kiinni ja pysyi matkassa loppuun asti.
 
Njoo, lisättiin, otan myös zumeja nyt sitten laastarin lisäks mutta...Jotenkin se kuulosti siltä, että ei se varmaan tosta enää kasva kun on nyt jäänyt paikoilleen. Ihan superärsyttävää. Lähinnä varmaan siksi, että en osannut yhtään varautua tähän, olin jo ihan että tittiditti kohta on siirto kohta on siirto kohta on siirto...Hohhoijaa. Nyt sitten hypin seinille kun tajuan, että jaahas, eipä sittenkään. Että seesteisyys my ass :) Joo, siis toi lääkäri edellyttää ilmeisesti about 8.5-9 mm minimiä. Onhan näitä juttuja tosiaan, että vähäisemmilläkin on plussattu mutta ilmeisesti mun kohdalla ei tulla lähtemään riskilinjalle.

Hmmhmmm. En ny sit tiiä. Tuli sellanenkin mieleen, että jos tää nyt tällaseks menee niin pitäiskö tempaista uusi IVF mahdollisimman pian ja yrittää saada lisää alkioita, niin olis edes sitten tässä "parasta ennen " päiväyksen jo mentyä edes mitä siirrellä lähivuosina. Toisaalta, paha on siirrellä jos olosuhteet eivät ole ideaalit sisuksissa. Voi dääm.

Kuten aina, eipä auta itku markkinoilla. Jos adrenaliinilla on mitään tekemistä kohdun limakalvon kanssa, niin siellä luulisi kyllä nyt olevan kuumat oltavat...Valitettavasti vain se taitaa olla vähän toisin päin.



 
Voihan pihkurainen Stella sympatiat ovat puolellasi ja toivotaan silti oikein hartaasti, että limis sais jonkun hurjistumispuuskan kasvuun =) Se onkin ihan pahinta näissä jutuissa, jos ei ole ennakkoon varautunut huonoihin uutisiin. Niinpä minäkin olen melko usein suht negafiiliksillä menossa, tuntuu tekevän niin perhanan kipeetä kaikki nämä epäonnistumiset... Taitaa olla aikasmoinen suojamuuri rakennettuna tällä sektorilla, mitenkähän kauan tätä kaikkea voi yksinkertaisesti jaksaa? Ja nyt tänään ottaa myös erityisen paljon kupoliin, sillä ruskeaa tuhruilua oli aamusta... eli enteilee vuodon alkamista, mutta miksi ihmeessä ne hanat ei voi aueta kerralla niin ois paljon helpompaa!! Kun sitä ehken jotain pienen pientä plussantoivetta kuitenkin elättää... vieläkin. Ei sitä tollo viisastu ikinä :snotty:

Mites Peepee sun ultra?
 
Voi Stella miten tylsää, mutta täällä suunnalla kovin tuttua. Aina jokin pitää mennä pieleen, kun kuvittelee, että hommissa edetään. Toivotaan kuitenkin limikselle loppukiriä! :hug:

En siis kyennyt taistelemaan pääsiäisen yli pelkällä yhdellä hcg-arvolla, vaan aamutuimaan heti ruinasin itselleni uuden lähetteen ja kerrankin vastaus oli jo tullut klo13 mennessä. Hoitaja soitti ja ilmoitti, että arvo oli nyt 4400 tai joitain sen suuntaista, ainakin yli 4000. Olin nimittäin töissä tosi huonossa paikassa, kun paniikissa vastasin soittoon, niin meni vähän vauhdilla tuo keskustelu.

Peepeen ultrakuulumisia täällä onkin jo huhuiltu, minä lähden mukaan huhuiluun!
 
Stella: :hug: Nyt peukutetaan, että lääkkeiden lisäys auttaa. Se on NIIIN ärsyttävää kun hoitoaikataulu menee pyllylleen. Vaikka kuinka sen järjellä ymmärtää, että lopputuleman ja maailmankaikkeuden liikkeiden kannalta sillä ei ole mitään merkitystä tehdäänkö hoito nyt vai parin päivän päästä tai vaikka kahden kuukauden päästä niin henkilökohtaista napaa se kyllä kaivelee ja paljon.

PeePee: Uskoa vain siihen pupuiluun. Johan Kamillakin näytti, että se on mahdollista Clomeilla.

EllaElias: Oikein hyvälät kuulostaa noi sun lukemat. Onko mitään oireita ilmaantunut?

Retuli: toivotaan toivotaan

Ja sitten se paljon puhuttu oma napa. Tänään on ollut ihana päivä ja vatsaa on jomottanut lähes koko päivän. Itseasiassa särky ja jomotus alkoi jo eilen illalla ja on jatkunut tänään. Pääasiassa särky tuntuu munasarjojen kohdalla mutta myös keskellä olen tuntevinani jotain (tai sitten mulla on liian vilkas mielikuvitus). Jotenkin särky on kuitenkin ollut intensiivisempää kuin ennen. Silloin enemmän semmoisia satunnaisia vihlaisuja. Toisaalta kai suurin osa plastoista kiinnittyy mutta se selviääkö ne seuraavan viikon onkin jo toinen juttu. Tissit ei oikeastaan ole kipeät ja mitään muitakaan oireita ei ole. Toisaalta jos alkion pitäisi vimeistään tänään kiinnittyä niin pahoinvointia on kai turha vielä odottaa :LOL:
 
Hallooo kaverit!


Ella: Muhkea lukema, ihanaa! Näin se vaan kävi, sä olet ihan oikeesti raskaana ja kaikki on kuule hyvin. Mä tiedän sen.

Peepee: siellähän on hyvä tilanne, kaksi follia kehittymässä! Unohda ne muut pienet - ole vaan iloinen, että clomit toimii sulla noin hyvin. Piinailukaveriksi yritän, kovasti, mutta...Ainakin tsemppaan sitten sua jos itsellä ei tässä kierrossa tapahtumia tule.

Retuli: Kiitos empatiasta...Kyllähän me kaikki tosiaan tiedetään, mitä tää saisse on. Ja samaan hengenvetoon voi todeta, että tosiaankin tiedän ton tunteen kun luomuna toivoo viimeiseen asti plussaa ja sitten alkaa tiputtamaan...Mutta ehkä peli ei vielä ole sun kohdalla pelattu kuitenkaan...?

Siisami: Iik, voiko noin ihana päivä ollakaan: plastosiirron jälkeen tommosta särkyä ja jomotusta....Pahoinvointi olisi ehkä joo liiottelua vielä tänään... Mutta hei, ihan oikeesti, jotenkin olen nyt ihan varma, että täältä pinosta plussataan tässä kierrossa ja kyllä se on hyvät hytinät sun puolesta :heart: :heart:

(.) Akupunktioaika varattu huomiselle, hirveät satsit vadelmanlehtiteetä yritän litkiä ja aion myös juosta joka ilta itseni hikeen jos vaikka verenkierto siitä vilkastuisi. Taistellaan sitten kun ei helpolla näytä tulevan. Kohti perjantaita siis: vielä en luovuta.

Nukkukaa hyvin, pömppäsiskot,
Stella
 
:hug: Ihan alkuun joukkohalaus! :hug: Täällä on ollut vilkasta keskustelua ja menee hermo, kun koko ajan joku on repimässä johonkin suuntaan enkä ehdi keskittyä kaikista tärkeimpään asiaan! Palstailu meinaa jäädä, ku loppuu kapasiteetti. Toisaalta ehkä on siunaus, että on muuta mielessä.

Stella olet taistelija! Toivon niin kovin - että ihan tuntuu - että limis ottaa kasvuspurtin lisälääkityksen myötä! Niin kuin sanoit, ollaan jokainen omanlaisessa tilanteessa, mutta tuntemukset on niin kovin samanlaisia.

Retuli totisesti, toivottavasti on kysymys kiinnittymisestä! Onnen puhureita sinne päin!

PeePee parhainta onnea siulle luomuiluun! ++++ :whistle:

Ella ihan mahtavaa! Miltä se tuntuu? Pysytkö nahoissasi? :D

Siisu ihanata ihanata! Varmasti helpottavaa, kun tulee tuntemuksia. Vaikuttaako testipäivään vain siirtopäivä eikä ollenkaan se, missä vaiheessa alkio on siirretty? Kun meillä on kuitenkin ihan eri ikäiset kyytiläiset. Siulla nelipäivänen ja miulla "vaan" hedelmöittynyt munasolu, ei edes jakautunut vielä ennen siirtoa.

(.) Helevata, että säikähdin jo tänään. Sellasta holahtelua tuli pöksyyn, olin satavarma, että nyt alko vuoto. Oli onneks vielä vaan lugea vähän enemmän ja vähemmän. Muutoin ei mitään, ei yhtään mitään. Tahtoo tuntemuksia! Vaan ei tunnu mitään. Lukuunottamatta vielä satunnaista muniskipua, mutta taitaa nekin olla jo rauhoittumassa. Lämpöjä en ala mittaamaan, tuun hulluks jos (ja kun) niissä ei tapahdu muutosta. Testaamistakin oon miettiny. Jos vuoto ei ala ennen lugejen mahdollista lopetusta, niin josko en testaiskaan kotona ollenkaan. Oottasin kiltisti hcg-arvon. No, ei voi tietää kestääkö hermo sinne asti. Testejä ei muistaakseni kaapista nyt löydy väijymästä.
Ylipäänsä en oikein vieläkään usko, että tässä nyt niin kovasti ollaan piinailemassa. Edellisestä vastaavasta tilanteesta on melkein vuosi. En taida uskaltaa mitään toivoa. Retulin tavoin suojamuuri alkaa olla aika topakka. Tapahtuu mitä on tapahtuakseen. Ehkä nyt nojaan siihen, että tällä kertaa pakkasessa on jotain odottamassa.

Nyt tää kirjoittaminen voisi jatkua ja jatkua, mutta saattaa mennä niin flow'ksi ettei siinä ole päätä eikä häntää.

Kiitos ystävät, kun ootte iloinneet ja tsempanneet tarpeen mukaan kanssani! En voi kuvitellakaan, että tätä taivalta enää yksin kulkisin.

Hyvää yötä, nähkää kaunis uni!
Sitris
 
Huomenta rakkaat pömppikset! Juuh, ei, huolimatta teidän positiivisista ajatuksista niin tänään on kp1. Se siitä sitten taasen. Mutta ei auta muuta kuin porskuttaa eteenpäin, tuolla ulkona onkin juuri mielialaani kuvaava harmaa ja räntäsateinen aamu... Mutta mutta, tänä aamuna tulikin sitten mieleeni, että kantsiskos nappasta vaiks clomikuuri tähän väliin? Oletteko napsinu niitä ilman lääkärin lupaa ja kontrolliultraa? Mulla ne on sinällään toiminu ihan ok, eli ei ole ollu munisten ylituotantoa ja limiskin on ollu aina ok. Ja eikös se ollu kierronpäivät 3-7 kun niitä otetaan?
Sori vaan nyt omanapapohdiskelua, mutta täytyy lähteä ihan pian tonne räntäsateeseen ajelemaan...

 
Retulille :hug: ! Tiedätö mitä? Vaikka teillä siellä tänään sattuu harmaata ja räntäsateista fiilistä olevankin ilmassa, niin uskopa vaan, että aurinkosta ja lämmintä kevätfiilistä on luvassa enenevissä määrin, joten . . . ei muuta kuin uudella innolla kohti kevättä ja tulevaa kesää. Eihän niitä clomeja varmaan ilman seurantaa saisi napostella, joskin olen kyllä jostain lukenut, ettei edes hoidossa olevilla aina joka kuussa ultrata. Riippuu varmaan todella paljon siitä, miten yleensä niihin on reagoinut.

Stella: Kiitos sanoistasi ja kiva, että tiedät. ;) Toivotaan, että näin olisi!

Sitris: Hyvältä tuntuu, mutta hirveän pelottavalta kuitenkin. :ashamed: Kaikki entiset kokemukset ovat taas palautuneet mieleen varsin selkeinä peikkoina. Nyt yritetään vaan mennä päivä kerrallaan kohti pääsiäisen jälkeistä keskiviikkoa ja ultraa. Sinulle kovasti paljon piinailuintoa!

Siisami: Oireista kyselit. Eilen jo meinasin kirjoittaa, mutta uskokaa vaan pömppis-ystävät, miten vaikeaa on niitä oireita kirjata. Ensin niitä odottaa ja odottaa ja sitten kun vihdoin ja viimein tuntee jotain, alkaa niitä vähätellä ja odottaa jotain vielä suurempaa ja merkillisempää. Täällä suunnalla siis vkloppuna oli melko voimakasta menkkajomotusta, mikä nyt onneksi hellittänyt. Silloin tuntui siltä kuin vuoto olisi ollut juuri alkamassa. Paleltaa ja kuumottaa yhtä aikaa, lämmöt n.37hujakoilla(ollut jo pitkään). Rinnat ei tavalliset, ehkä vähän arat tai jotain sellaista. Huonohkoa oloa silloin tällöin.

Täällä suunnalla paisteleepi aurinko ja näyttääpi siltä, että se kevät vihdoin on koittamassa! Siitä iloitkaamme! B)
 
Retuli :hug: ja tsemppiä kp1 turhautumaan. Lueskelin just tuossa hoitopapereita ja muistelin oikein, että clomifenia oon popsinut vuoden ihan putkeen. Ja en käyny joka kuukausi ultrassa. Mutta miulla ei toisaalta kroppa reagoinu toivotulla tavalla, eli munistuotanto saatiin vaan yhdistämällä hoitoon metut. Ite oon aika arkajalka harrastamaan omavaltaista lääkitystä, joten en henkilökohtaisesti arvaisi sitä tehdä.

Ella siun oireet kuulostaa kovin sopivilta. Voin vaan kuvitella mikä piina alkaa plussan jälkeen! Huh! Rauhallista mieltä ja auringon paistetta siulle!

(.) Ei havaittavia tuntemuksia. Vatsa on vaan ihan kuulana lugeista ja ainoa tuntemus on lugejen aiheuttama kuumotus tai jokin..
 
Sitris: Nou hätä, sulla on vasta viisi päivää hedelmöittymisestä eli alkion on tänään plasto vaiheessa ja kiinnittyy parin seuraavan päivän aikana. Hyvähän se on täältä muita neuvoa :ashamed:

Retuli: :hug: Mä luulen, että jos noin olisin aiemmin niihin clomeihin reagoinnut niin uskaltaisin kokeilla omin nokkineni.

EllaElias: OIkein hyvältä kuulostaa sun oireet. Mä olen yrittänyt pysyä tosta kuumemittarista erossa koska tiedän, että mikä tahansa alle 37 lämpö ajaa mut epätoivoon vaikka tiedänkin ettei niihin pitäisi luottaa. Vaikeeta se kuitenkin on koska mulla on ihan varmasti aiemmissa yrityksissä ollut joku fetissi siitä kuumemittarista :D

Stella: Taistelumielialaa :heart: Mä pidän sulle peukkuja perjantaina.

).( Vatsatuntemukset on lähes kokonaan hävinneet mutta hyvällä tahdolla välillä voisi jotain ihan hentoja nippaisuja tuntua (tai sitten farkut nipistelee). Tissit ei ole edelleenkään kipeet ja ei mitään muitakaan sanottavia oireita. Jostain syystä mä olen kuitenkin nyt hyvin postiivisella mielellä. Raskaustestit tuli tänään postissa ja kaikkia luonnon lakeja uhmaten mä ajattelin testata huomenna. Okei, mä tiedän kyllä, että on paljon todennäköisempää että raskaus ei näy kuin, että se näkyisi mutta testaan silti :LOL: Ja yritän olla masentumatta tuloksesta. Huomenna siis 9 päivää hedelmöittymisestä. Huomenna mä myös lähden reissuun mistä palailen vasta lauantaina. Mä tulen kuitenkin aamulla sen tuloksen raportoimaan.
 
Siisami: On tuo lämmönmittaus niin oma maailmansa, sillä . . . ei se mullakaan aina tuota 37 näytä ja kun ei näytä, niin luonnollisesti paniikkia pukkaa. Joten ei todellakaan kannata sitä mittari käteen ottaa, koska kuten sanoit, siitä ei pääse hevillä eroon. :kieh:

Taisteluhenkeä teille Siisami ja Sitris ja koittakaahan ottaa rauhassa. :LOL: Parempikin puhuja olen. On se vaan niin helppoa sanoa, mutta mahdoton tehtävä toteuttaa, eiks je? :p
 
Hei rakkaat vanhat ja uudet pömppissiskot!

Loskasta ja takatalvesta huolimatta kevät on erityisen kirkas!
Ihana, täydellinen pieni poikamme (3560/52) syntyi tiistaina 24.3. klo 22:21 Naistenklinikan sairaalassa neljä päivää lasketun ajan jälkeen. Eli viikko sitten näihin aikoihin elettiin aika tiiviissä tunnelmissa..

Olemme kotiutuneet viime lauantaina. Harjoittelemme yhteistä elämää ja tutustumme toisiimme. Tolkuttomasta univelasta huolimatta rakkauden, onnen ja kiitollisuuden tunne on pökerryttävä. :heart: :heart: :heart: :heart:

Siskot, tämä palsta oli käsittämätön tuki ja turva matkallani. Monet itkut ja mustan huumorin värittämät naurut täällä tuli vietettyä. Vieläkin aina silloin tällöin käyn kuulumisianne kurkistamassa, ja toteamassa, että terapeuttinen leveys kantaa edelleen.

Tämän palstan vahvuus, usko ja energia jos voitaisiin jollain tapaa valjastaa, ei tarvittaisi uusia ydinvoimaloita. Sitä uskoa, toivoa ja voimaa toivon teissä jokaisessa riittävän jatkossakin. Polku on kivinen, mutta palkinto kaiken sen vaivan arvoinen. Ja ilo on huomata, että juuri tällä hetkellä palstalaisille tapahtuu paljon, ja pöhinää on ilmassa. Peukutan niiiiiiiin kovasti, kuin ihminen vain peukuttaa voi kaikkien teidän puolesta. Ja otan avuksi vielä nuo pienen pienet peukalot, jotka tuossa vieressä huitovat.

Vanhat tutut varmasti muistavat viehtymykseni runoihin ja riimeihin. Muutama kalevalainen värssy taisi tulla rustattua itsekin... Laitan tähän vielä runon, joka tällä hetkellä kuvaa tuntojani erinomaisesti.

Me isäsi kanssa seisottiin
käsi kädessä tässä
ja juteltiin ihan hiljaksiin
"No nyt se on elämässä."

Sinä olit ihan pikkuinen,
ehkä viikon vanha vasta.
Minä sanoin: "Pilvi kukkasten
kai ympäröi tätä lasta,

ja perhoset, lintuset untuvapäät
tuntuu lentävän korin yllä."
Isä kysyi: "Näkyjäkös sinä näät?"
Ja minä: "No ihmeitä kyllä."

Sinä olit se ihme tietysti
vaikka poruun puhkesitkin.
Imit minusta maitoa nälkääsi,
minä ilosta nauroin ja itkin.

"Sill' on ripsissä tähden säkenet",
isäs naurahti ja keksi.
"Sen varpaat on puolukan raakileet."
Ja hän puki sinut puhtoiseksi.

Sinä nukuit. Oli talo hiljainen.
Löi kolmisin sydämemme.
"Tästä tulee kai hyvä ihminen",
me puhuttiin toisillemme.

-Kaarina Helakisa

Voimaa, Uskoa, Toivoa, Luottamusta.
Kevätauringon säteitä synkimpiinkin hetkiin.

Suurella sydämellä, palstasta paljon ammentaneena

Vappis ja Pippuri 7 vrk
 
Vappuviuhka ei olla palstattu pömppiksissä yhtä aikaa, mutta onnenkyyneleet valuu ja suuri sydänlämpö huokuu tekstisi luettuani. Oikein paljon onnea teidän perheelle! :heart:

Siisami ja Ella kiitos teille rauhoittelusta! :heart: Siisu senkin ylirohkea testaaja! :D Onnea ja ++++ :whistle:

Sitris
 

Yhteistyössä